VoIP bez Limitu telefon IP
Trzy miesiące za darmo w abonamencie Virgin Mobile
Trzy miesiące za darmo w abonamencie Virgin Mobile
Virgin Mobile

Trzy miesiące za darmo w abonamencie Virgin Mobile

17.09.2018
Virgin Mobile, wirtualny operator usług mobilnych w Polsce, wprowadza promocję dla nowych abonentów, w której przez pierwsze trzy miesiące będą mogli korzystać z usług za darmo.

Jak zacząć, to z bonusem

W nowej ofercie promocyjnej Virgin Mobile, każdy nowy klient, który podpiszę umowę w Planie 2_24 lub Planie 3_24 będzie mógł korzystać z usług przez pierwsze trzy miesiące za zero złotych. Dodatkowo w trakcie trwania promocji zniesiona zostanie opłata aktywacyjna w Planie 3_24. Promocja jest ograniczona czasowo i trwa od 17 września 2018 do 9 listopada 2018 roku.


Kto może skorzystać z promocji?

Z promocji skorzystać mogą klienci, którzy:

  • zakupią nową aktywację z nowym numerem;
  • zakupią nową aktywację z przeniesieniem numeru od innego operatora;
  • zakupią nową aktywację przenosząc numer z oferty na kartę do oferty abonamentowej;
  • posiadają obecnie umowę abonamentową na czas nieokreślony i zdecydują się zmienić ofertę z umową terminową na 24 miesiące.

Rabat nie będzie się jednak łączył z ofertą promocyjną „Twoja grupa numerów” w ofercie Plan 2_24. Rabat nie obejmuje także innych dodatkowych pakietów aktywowanych poza pakietem podstawowym Planu 2_24 i Planu 3_24 oraz ewentualnych przekroczeń zakresu usług w abonamentach. Uruchomienie powyższych pakietów lub dodatkowych przekroczeń przez abonenta będzie płatne zgodnie z obowiązującymi cennikami.

 

Jak aktywowana jest oferta promocyjna?

Klient, który podpisze umowę nie będzie musiał wykonywać dodatkowych czynności. Rabat zostanie aktywowany automatycznie. Abonent na fakturze otrzyma jedynie informację o przyznanym rabacie i jego wysokości.

Szczegóły oferty dostępne są na stronie: https://virginmobile.pl/oferty/abonament/indywidualny

Regulamin promocji dostępny jest na: https://bit.ly/2xoGsvU

Virgin Mobile Virgin Mobile wprowadza nowe pakiety MINI

Z końcem wakacji Virgin Mobile wprowadza nową ofertę pakietów „MINI” na kartę. Dzięki nim klienci prepaid zyskają jeszcze większą elastyczność w korzystaniu z usług operatora. czytaj więcej

Virgin Mobile Virgin Mobile gotowy na RODO

Virgin Mobile Polska zakończył proces dostosowywania do nowych przepisów o ochronie danych osobowych tzw. RODO. Wprowadzone zmiany powodują, że wszelkie dane osobowe znajdujące się w posiadaniu spółki będą w dalszym ciągu przetwarzane zgodnie z obowiązującym w Polsce i Unii Europejskiej prawem. czytaj więcej

Virgin Mobile Virgin Mobile Gigadaje - nowa oferta na kartę i abonament

Z początkiem kwietnia Virgin Mobile wprowadza nową ofertę na kartę oraz odświeża dotychczasowe plany w abonamencie. Nowi i obecni klienci będą mogli cieszyć się m.in. większą liczbą gigabajtów. czytaj więcej

Virgin Mobile Virgin Mobile przyznaje dodatkowe GB dla nowych i stałych klientów

Jeśli do tej pory klient czuł, że dostaje mało, to czas, aby porzucił te myśli. Virgin Mobile uruchomił promocję dla nowych i obecnych klientów, w której za staż otrzymają dodatkowe gigabajty danych. czytaj więcej

Mobile Vikings Telefony wczoraj i dziś. Jak zmieniają się nasze zwyczaje? - Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego

Liczba aktywnych telefonów komórkowych w Polsce wynosi obecnie aż 58,84 mln [x]. To więcej niż wynosi populacja naszego kraju, co oznacza, że wielu z nas korzysta z więcej niż jednego smartfona, a ta liczba wciąż wzrasta. W ekrany patrzymy właściwie nieustannie. Jeszcze do niedawna wykorzystywaliśmy nasze telefony do wysyłania SMS-ów i wykonywania połączeń. Dziś dostępne aplikacje i bogata oferta, jaką otrzymujemy w pakiecie z telefonem sprawiają, że nasze możliwości są niemal nieograniczone. Warto jednak zastanowić się, jak urządzenia mobilne wpływają na nasze życie i tworzenie prawdziwych relacji z ludźmi. Obchodzony 15 lipca Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego może być dobrym momentem na tę refleksję. czytaj więcej