Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
Wiadomości firmowe

Thulium vs Gmail

08.02.2018
Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google.

Google wyczuło, że jest potencjał na stworzenie interesującego rozwiązania dla biznesu i zaoferowało także skrzynkę pocztową dla firm (GSuite). Sporo przedsiębiorstw korzysta z Gmaila do zarządzania codzienną korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną. Często jest także używany przez działy obsługi klienta, bo przecież jest popularny i oswojony, podstawowe jego funkcje są znane prawie wszystkim, a w supporcie chodzi głównie o to, że jak przychodzi e-mail, to po prostu trzeba na niego odpowiedzieć, prawda? Odrobina sprytu i można Gmail w BOK wykorzystać.

Gmail w obsłudze klienta

Podstawowy problem związany ze skrzynkami pocztowymi jest oczywisty: tematyka wiadomości przychodzących jest bardzo różna, więc trzeba znaleźć sposób, by je jakoś pogrupować. W Gmailu służą do tego m.in. etykiety. Znajdują się one w menu po lewej stronie i oprócz tych generycznych jak “Ważne” i “Wysłane” można tworzyć własne....

 

W naszym wpisie na blogu porównujemy funkcje Gmaila, które można by zastosować w obsłudze klienta, z narzędziem stworzonym do profesjonalnej obsługi e-maili. Zapraszamy do czytania!

 

Thulium vs Gmail

 

 

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium

Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!

Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:
http://blog.thulium.pl

O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej