Samsung prezentuje: The Missed Spaceflight – Wyrusz w misję kosmiczną z Sojuz 30 i z Galaxy S8 i Gear VR
Samsung prezentuje: The Missed Spaceflight – Wyrusz w misję kosmiczną z Sojuz 30 i z Galaxy S8 i Gear VR
Samsung

Samsung prezentuje: The Missed Spaceflight – Wyrusz w misję kosmiczną z Sojuz 30 i z Galaxy S8 i Gear VR

27.06.2017
Podróż w kosmos to jedno z największych marzeń ludzkości. Od dziś może je spełnić każdy posiadacz smartfonu Samsung Galaxy S8 oraz Gear VR. Z okazji 39. rocznicy startu misji Sojuz 30, firma Samsung wyśle na orbitę pozaziemską wszystkich, którzy marzyli, by poczuć się jak kosmonauta.

27 czerwca 1978 roku, o godzinie 17:27 czasu polskiego, rakieta Sojuz 30 wystartowała z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie, wynosząc na orbitę dwóch astronautów. 39 lat później, z inicjatywy firmy Samsung, każdy chętny będzie mógł ruszyć śladami tej misji. Bez konieczności odbywania specjalnych treningów, bez potrzeby zakładania ciężkiego, nieporęcznego skafandra i bez rygorystycznej diety – za to z pozycji ulubionego i wygodnego fotela – będzie można wcielić się w rolę pilota Sojuz 30. Wszystko to za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight (Przegapiony Lot), dzięki której będzie można przeżyć start rakiety i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią.

Przegapiony Lot w pełni wyraża idee zamknięte w haśle #DoWhatYouCant, które towarzyszy kampanii naszego flagowego produktu – smartfonu Samsung Galaxy S8. Tworząc ten projekt chcieliśmy udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sukces zależy tylko od naszego uporu i wytrwałości. Mam nadzieję, że Przegapiony Lot, który spełnia sen wielu o locie w kosmos, stanie się bodźcem do podążania za nawet najbardziej nieprawdopodobnymi marzeniami – przekonuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Wraz z The Missed Spaceflight zadebiutuje również dokument poświęcony Generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału. Materiał pokazuje inną, bardziej osobistą stronę przygotowań do lotu.

Szczegółowe informacje o projekcie i misji dostępne są na stronie: www.s8lotwkosmos.samsung.pl

The Missed Spaceflight już wkrótce będzie dostępny w sklepie Oculus, a materiał 360 już teraz można oglądać na kanale firmy Samsung na YouTube: https://www.youtube.com/user/samsungpolska 

Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej

News Praca w Policji – jak się do niej dostać?

Dlaczego każdego roku coraz więcej osób decyduje się na pracę w Policji? Jak powszechnie wiadomo, miesięczna pensja jest relatywnie wysoka a sama praca bardzo pewna i stabilna. W tych czasach poszukuje się takich zawodów, które długoterminowo mogą przynieść stabilizacje i stały przychód. Trzeba jednak pamiętać, że testy do Policji nie są najłatwiejsze i trzeba się do nich odpowiednio przygotować. Bez przygotowania może okazać się, że zdamy egzaminy na zbyt niską liczbę punktów aby zostać zatrudnionym. czytaj więcej

News Xiaomi Mi 11 i Apple iPhone 12 - co je różni?

Oba tytułowe smartfony to modele, które zostały wypuszczone na rynek w ostatnim czasie. Xiaomi Mi 11 miał swoją premierę w grudniu 2020 roku, a Apple iPhone 12 miał swoją premierę trochę wcześniej, bo w październiku 2020 roku. Oba modele to bardzo dobre urządzenia, z tej samej półki cenowej, dlatego chcąc wybrać jedno z tych urządzeń, warto spojrzeć na detale, które je różnią. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, oraz Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspierają najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej