Wiadomości firmowe

Samoobsługa ważnym trendem

10.05.2018
Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc.

Samoobsługa jest świetnym uzupełnieniem obsługi zapewnianej przez człowieka. I ma kilka ważnych zalet:

  • BOK może zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami. Te najprostsze i najbardziej powtarzalne problemy trafiają do niego dużo rzadziej.
  • klient, który zapragnął kupić nową wiertarkę o 3 w nocy, odpowiedzi na swoje pytania znajdzie sam. W ten sposób dostępność obsługi staje się bardzo wysoka.
  • koszty związane z pracą BOK są niższe. Klienci rzadziej kontaktują się z biurem obsługi.

samoOBSŁUGA a samoWSPARCIE

W literaturze tematu popularne jest powyższe rozróżnienie. Samoobsługa (self-service) oznacza takie zaprojektowanie doświadczenia, by klient szybko i wygodnie załatwił jakąś sprawę. Samowsparcie (self-support) oznacza sytuację, w której coś poszło nie tak i klient sam próbuje rozwiązać problem. 

Dostarczanie dobrego samowsparcia jest bardzo trudne. Dużo prościej jest np. tak napisać instrukcję obsługi, by przeprowadzić klienta z punktu A do punktu B, po prostu podpowiedzieć mu, jak coś zrobić. Nie jest łatwo przewidzieć, co może pójść nie tak, opisać możliwe rozwiązania problemu i jeszcze umieścić informacje w miejscu, do którego klient łatwo dotrze.

Zarysowuje się wyraźna tendencja, by samoobsługi było coraz więcej. Wsparcie jednak lepiej pozostawić BOK, bo zrobi to lepiej i szybciej.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o samoobsłudze i poznać pomysł na jej usprawnienie zapraszamy do ostatniego wpisu na naszym blogu: 

https://blog.thulium.pl/samoobsluga-waznym-trendem/?utm_source=operatorzypl&utm_medium=post&utm_campaign=general

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Czym jest Thulium?

Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Czym jest Thulium?

Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

News Jakie prezenty na Walentynki? Może coś niestandardowego?

Gwiazdka minęła, ale czas prezentów może nadal trwać, ponieważ przed nami Walentynki, więc zbliża się doskonała okazja, żeby zrobić komuś zaskakujący prezent, szczególnie jeśli nie trafiło się z właściwym prezentem pod choinkę. Tym razem może coś innego niż zwykle? czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej