Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie
Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową.
Najnowsze produkty obejmują między innymi zaawansowane narzędzie do zarządzania projektami, dedykowaną aplikację do usług współdzielonych oraz inteligentnego Asystenta AI – narzędzia, które pozwolą na optymalizację przepływu pracy i znaczące usprawnienie procesów biznesowych.
Na pierwszy rzut oka widać, że platforma innovaphone myApps zyskała nową, bardziej wyrafinowaną formę. Jej metamorfoza objęła zarówno warstwę wizualną, gdzie w duchu nowego logo zaokrąglono ikony aplikacji oraz cały interfejs użytkownika, jak i zawartość. Portfolio aplikacji rozszerzono o kolejne, przemyślane narzędzia wspierające organizację pracy i usprawniające przepływ zadań. W ten sposób innovaphone, wierny swojemu motto „more than communication“, konsekwentnie dostarcza intuicyjne aplikacje biznesowe dedykowane sektorowi MŚP, które swoją funkcjonalnością wykraczają daleko poza standardowe rozwiązania komunikacji w czasie rzeczywistym.
Dzięki innovaphone Projects zarządzanie projektami i zadaniami staje się wyjątkowo proste i przejrzyste. Planowanie przedsięwzięć każdej skali, za sprawą tego intuicyjnego narzędzia do zarządzania projektami, przestaje być czasochłonnym procesem. Niezależnie od branży – czy są to doradcy podatkowi, prawnicy, firmy rzemieślnicze, czy zespoły programistyczne – innovaphone Projects działa sprawnie i bez potrzeby długotrwałego wdrożenia, oferując gotowe do użycia funkcje. Co więcej, integracja z Connect, interaktywną platformą komunikacyjną innovaphone, umożliwia transparentne informowanie wszystkich użytkowników platformy, wybranych osób lub grup o postępach prac nad projektami i zadaniami. Ale to nie wszystko: nowo zintegrowana funkcja Shared Services umożliwia użytkownikom udostępnianie własnych usług na różnych platformach - słowo kluczowe: „Federation“. Partnerzy biznesowi mogą na przykład uzyskać dostęp do innovaphone Quotations Calculator, który oferuje kompleksowe rozwiązanie do obliczania cen i rejestracji projektu, umożliwiając szybkie i wydajne generowanie ofert.
Dzięki integracji sztucznej inteligencji (AI) z ekosystemem myApps w postaci nowego myApps Assistant, pracownicy mogą korzystać ze wsparcia komponentów AI w swojej codziennej pracy. Aplikacja Assistant App służy jako interfejs między myApps a wybranym Modelem Językowym (LLM). Integracja AI może być wdrożona zgodnie z wymogami RODO i stosowana wewnętrznie, co gwarantuje, że żadne dane nie opuszczają przedsiębiorstwa. Za pomocą Assistant można na przykład tworzyć i tłumaczyć protokoły spotkań, a także szybko podsumowywać długie dyskusje.
Aby odkryć, jak nowe aplikacje biznesowe innovaphone mogą usprawnić Państwa działalność, zapraszamy na indywidualne konsultacje. Najważniejsze zalety i funkcje wersji oprogramowania 15r1 zostały szczegółowo opisane tutaj.