„Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115” to jeden z pięciu najbardziej nowatorskich europejskich projektów w zakresie cyfrowej transformacji – to zdanie niemieckiej redakcji branżowego czasopisma CRN. Nagrodę za realizację tego projektu otrzymała firma Damovo, wiodący integrator rozwiązań w zakresie Unified Communication (UC).
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Monachium 24 października br. Wydarzenie otworzył Mario Ohoven, Prezydent Niemieckiego Federalnego Stowarzyszenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Nagroda, przyznawana przez CRN, wyróżnia integratorów IT, którzy wdrażają rozwiązania tworzące cyfrową przyszłość.
Pięć najbardziej innowacyjnych projektów w zakresie cyfrowej transformacji zostało wyłonione przez profesjonalne jury, które pracowało pod kierownictwem Martina Fryba, redaktora naczelnego CRN. Członkowie jury wybrali projekty, które wyróżniały się innowacyjnością, skutecznością i wartością dla klienta. Kluczowymi kryteriami wyboru były wielkość przedsiębiorstwa klienta, poziom inwestycji, złożoność projektu oraz czy wdrożone rozwiązanie lub jego części mogą zostać ponownie wykorzystane w podobnych projektach.
Ceremonia wręczenia nagród rozpoczęła „Konwencję o Transformacji Cyfrowej”, która wspiera średnie przedsiębiorstwa w procesie cyfrowej transformacji.
Wielokanałowe contact center poprawiło komunikację między Warszawą a jej mieszkańcami
Damovo otrzymało nagrodę za wdrożenie wielokanałowego systemu contact center w Warszawie. Rozwiązanie daje mieszkańcom możliwość zgłaszania problemów i sugestii, a także składania zapytań z wykorzystaniem numeru kontaktowego - 19115 - przez 24 godziny na dobę. Inne dostępne kanały komunikacji to e-mail, chat, strona www, SMS oraz Skype. Dodatkowo mieszkańcy Warszawy mają do swojej dyspozycji aplikację mobilną, przez którą mogą zgłaszać nie tylko problemy, ale również przesyłać zdjęcia i wskazywać lokalizację zdarzeń bezpośrednio do warszawskiej infolinii.
Możliwość szybkiego kategoryzowania zgłoszeń pozwala znacznie skrócić czas ich obsługi. Sprawną ich obsługę umożliwia z kolei zintegrowanie contact center z systemem CRM, do którego dostęp mają także służby miejskie.
“Firmy, takie jak Damovo, powodują, ze z cyfrowej transformacji korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale również społeczeństwa jako całość” – powiedział Martin Fryba, redaktor naczelny CRN, uzasadniając przyznanie nagrody za projekt e-samorządowy dla Warszawy.
“Projekty cyfrowej transformacji na styku organów władzy samorządowej i mieszkańców wciąż stanowią niszę w wielu krajach. Takie projekty pokazują, że jest ona możliwa do zagospodarowania” – dodał Fryba.
Szczególnie interesujące dla jury okazały się różnorodne kanały komunikacji, jakie zostały udostępnione mieszkańcom Warszawy. Wymagało to integracji licznych rozwiązań i bezpośrednio przełożyło się na wysoką złożoność projektu.
„To spowodowało, że wdrożenie było jeszcze większym wyzwaniem. Jest nam niezmiernie miło przyznać nagrodę Cyfrowej Transformacji CRN dla Damovo za tak ambitny i pionierski projekt” – powiedział Martin Fryba.
"Współczesne metody komunikacji pozwalają miastom wykorzystać najnowsze technologie. Integrując rozwiązania komunikacyjne różnych producentów oraz kanały komunikacji, stworzyliśmy rozwiązanie, które oferuje Warszawie i jej mieszkańcom wysoki poziom cyfryzacji oraz znaczący wzrost poziomu efektywności przetwarzania zgłoszeń. Ta nagroda to potwierdzenie sukcesu projektu i jednocześnie motywacja dla nas do dalszego wspierania naszych klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji" – powiedziała Daniela Dilger, zarządzająca działem Contact Centre Propositions w Damovo.
O Damovo
Damovo dostarcza technologie i rozwiązania, które w znaczącym stopniu wpływają na wydajność pracy w przedsiębiorstwach na całym świecie. Klienci Damovo mogą korzystać z czterdziestoletniego doświadczenia firmy, specjalistycznej fachowej wiedzy i rozległej sieci branżowych partnerów. Przez podejście konsultacyjne (zrozumienie, dostarczenie i udoskonalanie) Damovo współpracuje ze swoimi klientami, tak aby określić w jaki sposób technologia może wspierać ich obecne i przyszłe cele biznesowe. Przez długoterminowe zaangażowanie Damovo pogłębia zrozumienie problemów klienta, co umożliwia dalsze działania na rzecz usprawniania i poprawy sposobu korzystania z rozwiązań technologicznych. Oferta Damovo obejmuje rozwiązania z zakresu ujednoliconej komunikacji i współpracy (UC&C), sieci korporacyjnych (Enterprise Networks), contact center, cloud i managed services. Damovo posiada biura regionalne w Europie i świadczy usługi w ponad 120 krajach na całym świecie. Niezależnie od sektora i położenia geograficznego, firma dostarcza swoim 2 tys. klientom narzędzia, jakich potrzebują oni do stałego usprawniania swojej działalności.
Więcej informacji na stronie www.damovo.com.
News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Nowości w Samsungu S25 Edge
Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej
News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku
Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone Projects: Efektywne zarządzanie projektami dla maksymalnej produktywności
Efektywna organizacja pracy, zoptymalizowany przepływ zadańSindelfingen, 06 maja 2025 – Efektywna komunikacja i płynna współpraca w zespołach są kluczem do sukcesu firmy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, innovaphone wprowadza na rynek Projects – innowacyjne, elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia transparentne planowanie, oszczędne wykorzystanie zasobów oraz precyzyjną dokumentację. czytaj więcej