Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”
Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017” - Mr. Mod
Motorola

Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”

29.09.2017
Motorola została partnerem jednej z największych imprez biegowych w Polsce „Biegnij Warszawo 2017”. Zgodnie ze swoim mottem – „Zrób to lepiej!”, firma zachęca do stawiania sobie wyzwań oraz do aktywnego stylu życia.

W ramach nowej strategii, Motorola inspiruje użytkowników do podejmowania wyzwań, by jeszcze lepiej i pełniej przeżywać swoje życie. Marka motywuje do kreatywnego i nieszablonowego podejścia do codzienności i właśnie dlatego zdecydowała się na partnerstwo z jedną z najpopularniejszych imprez biegowych w Polsce, która zrzesza tysiące pozytywnie zakręconych osób.

„Celem marki Motorola jest aktywizowanie ludzi. Jako twórcy pierwszego przenośnego telefonu, zabieramy głos i zachęcamy, by korzystać ze smartfonów jeszcze mądrzej – tak aby zamiast izolować, łączyły nas w realizacji wspólnych pasji, a także pozwalały lepiej wyrażać siebie. Mówiąc „Zrób to lepiej!” rzucamy wyzwania zarówno sobie, jak i naszym Klientom.” –  mówi Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.

„Chcemy by ludzie zapomnieli o nudzie i zamiast planować i szukać wymówek – przeszli do działania. Z tego powodu idea biegu „Biegnij Warszawo 2017” jest nam bardzo bliska. Wydarzenie skupia wokół siebie tysiące aktywnych uczestników. Ich siła ducha i chęć do działania jest bliska marce Motorola, dlatego już 1 października spotkamy się w centrum Warszawy, by dołączyć do tej pozytywnej grupy biegaczy.” – dodaje.

Wsparcie dla biegu „Biegnij Warszawo 2017”

Firma w ramach partnerstwa z wydarzeniem zorganizuje strefę dla gości odwiedzających bieg, przyłączy się do aktywnego kibicowania oraz wystawi swoją drużynę i specjalnego biegacza. W ramach akcji Motorola MotoLepsi, połączonej z niedawno zakończonym konkursem, firma zrekrutowała ponad 1000 aktywnych osób, które nie tylko kochają zdrowy aktywny styl życia, ale też nieszablonowo podchodzą do życia i co więcej, są gotowe mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Najbardziej kreatywny uczestnik, który zaprezentował w ramach konkursu towarzyszącemu akcji swój niezwykły sposób na trening, otrzymał od firmy pakiet startowy do biegu i tym samym zmierzy się w warszawskim biegu na 10 km. Już 1.10.2017 r. MotoLepszy, bo tak nazywa się reprezentant firmy Motorola, dołączy do około 13 000 zawodników biegu „Biegnij Warszawo 2017” i wspierany przez twarz marki – Mr. Moda, stanie do rywalizacji.

„Trzymamy kciuki za naszego MotoLepszego. Swoim pomysłem na trening przekonał nas, że jego głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Dostrzegliśmy w nim ducha naszej marki, dlatego to właśnie on już w niedzielę podejmie się naszego wyzwania i zmierzy się z 10 km trasą w centrum Warszawy. Trzymamy za niego kciuki!” – dodaje Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.

O akcji MotoLepsi

Celem nadrzędnym akcji MotoLepsi jest promocja aktywnego stylu życia i stworzenie kreatywnej i otwartej społeczności, która wykreśliła ze swojego słownika słowo – ograniczenia. Akcji towarzyszył konkurs na ambasadora marki Motorola – MotoLepszego. Konkurs trwał od 01.09.2017 r. do 22.09.2017 r. Zadanie polegało na zaprezentowaniu jak najbardziej kreatywnego sposobu na swój trening sportowy, a nagrodą główną, oprócz dołączenia do grona MotoLepszych, był smartfon Motorola Moto Z2 Play wraz z 4 modułami Moto ModsTM oraz pakiet startowy na wydarzenie „Biegnij Warszawo 2017”. Więcej szczegółów na stronie akcji www.MotoLepsi.pl

T-Mobile Spoty zachęcające do włączenia się w szóstą edycję akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z tłumaczeniem na język migowy

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy czytaj więcej

Cartoon Network LeneK oficjalnym ambasadorem Cartoon Network

Cartoon Network ma swojego oficjalnego vlogera. Został nim Bartosz Lenk (LeneK), który zwyciężył w konkursie CN Vlog It. Od teraz Bartosz będzie mógł jako pierwszy recenzować premiery stacji. Otrzyma też dostęp do najnowszych gier, zabawek i eventów organizowanych przez Cartoon Network. czytaj więcej

Plus „Słoneczna Stacja” wakacyjna akcja w najpopularniejszych kurortach w Polsce

Moc wrażeń podczas akcji „Słoneczna Stacja”. Telewizja Polsat oraz 4FUN.TV od piątku 21 lipca, przez następne 5 tygodni, odwiedzą wybrane miejsca nad polskim morzem. Na wszystkich czeka szereg atrakcji. W programie m.in. spotkania z gwiazdami, scena muzyczna z DJ-em oraz wieczorne występy artystów. Relacje będzie można obejrzeć od 29 lipca na antenie Polsatu i 4FUN.TV oraz w kanale Super Polsat i w Szóstce. Partnerami akcji są operator sieci Plus oraz Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej