Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Oprogramowanie innovaphone myApps umożliwia szybką i łatwą konfigurację rozwiązania do kontaktu z klientem z wszechstronnymi funkcjami, od stanowiska operatora po zarządzanie kolejkami w bezpiecznym środowisku.
Dane kontaktowe klientów są cennym zasobem. Nie mogą one wpaść w niepowołane ręce i muszą być zarządzane zgodnie z RODO. W przeciwieństwie do większości rozwiązań dostępnych na rynku, innovaphone Contact Center może być zainstalowany całkowicie we własnym centrum danych bez usługi w chmurze i bez związanego z tym ryzyka bezpieczeństwa. "Podobnie jak w przypadku całego naszego portfolio produktów, istnieje również możliwość wynajmu rozwiązania, a także jego zakupu, przenosząc w ten sposób wydatki z CAPEX do OPEX. Wszystkie aktualizacje są wliczone w opłatę za wynajem, dzięki czemu infrastruktura jest zawsze aktualna. Jeśli chodzi o liczbę stanowisk agentów telefonicznych, nasi klienci mają taką samą elastyczność jak w przypadku rozwiązania w chmurze", wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG.
Oprócz telefonii, Contact Center zapewniają różne inne opcje kontaktu, takie jak czat, e-mail lub SMS. Dzięki platformie biznesowej myApps, innovaphone oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb, w pełni zintegrowane rozwiązania aplikacyjne do obsługi klientów, dzięki którym zadowolenie klientów może zostać podniesione na nowy poziom. Aplikacja innovaphone Switchboard App służy do profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych, ich przyjmowania i przekierowywania. Agenci telefoniczni korzystają z intuicyjnego interfejsu użytkownika zaprojektowanego w sposób responsywny. Aplikacja Contact Widgets App umożliwia klientom łatwy kontakt z firmą za pomocą czatu, połączenia wideo lub poczty elektronicznej bez czasochłonnych przeszkód, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych lub klikanie potencjalnie podejrzanych linków. Rozwiązanie myApps Contact Center uzupełnia nowa aplikacja Queue Board App, która może przyczynić się do zauważalnie większego zadowolenia klientów dzięki inteligentnemu zarządzaniu połączeniami. Na przykład, liczba dzwoniących i czas oczekiwania mogą być na pierwszy rzut oka analizowane przez agenta lub supervisora. Kilka kolejek może być rejestrowanych równolegle, a dystrybucja połączeń odpowiednio zoptymalizowana.
Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“
Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcejWiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“
Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcejNews Jak zyskać przewagę w e-commerce?
Kilka lat temu, jeżeli ktoś chciał zdobyć przewagę nad konkurencją, mógł po prostu uruchomić sklep internetowy. Dobrze prowadzony i pozycjonowany prędzej czy później przynosił właścicielowi zyski. Obecnie jednak konkurencja jest bardzo duża i to praktycznie w każdej branży. Warto więc pomyśleć o stosowaniu rozwiązań, dzięki którym można wyprzedzić konkurencję.1. Darmowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego
2. Dlaczego warto zdecydować się na sklep Prestashop?
3. Czym wyróżniają się sklepy Prestashop? czytaj więcej
News Wdrażanie systemów ERP i OMS - dlaczego warto zrobić to profesjonalnie?
Wdrażanie systemów ERP (Enterprise Resource Planning) i OMS (Order Management System) to proces, który pozwala firmom na usprawnienie zarządzania zasobami, zamówieniami oraz procesami biznesowymi. Profesjonalne wdrożenie tych systemów jest kluczowe dla osiągnięcia optymalnych rezultatów. W tym artykule dowiemy się, dlaczego warto postawić na profesjonalizm przy implementacji systemów ERP i OMS. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej