Wiadomości firmowe

Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

16.04.2024
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi.

Oprogramowanie innovaphone myApps umożliwia szybką i łatwą konfigurację rozwiązania do kontaktu z klientem z wszechstronnymi funkcjami, od stanowiska operatora po zarządzanie kolejkami w bezpiecznym środowisku.

Dane kontaktowe klientów są cennym zasobem. Nie mogą one wpaść w niepowołane ręce i muszą być zarządzane zgodnie z RODO. W przeciwieństwie do większości rozwiązań dostępnych na rynku, innovaphone Contact Center może być zainstalowany całkowicie we własnym centrum danych bez usługi w chmurze i bez związanego z tym ryzyka bezpieczeństwa. "Podobnie jak w przypadku całego naszego portfolio produktów, istnieje również możliwość wynajmu rozwiązania, a także jego zakupu, przenosząc w ten sposób wydatki z CAPEX do OPEX. Wszystkie aktualizacje są wliczone w opłatę za wynajem, dzięki czemu infrastruktura jest zawsze aktualna. Jeśli chodzi o liczbę stanowisk agentów telefonicznych, nasi klienci mają taką samą elastyczność jak w przypadku rozwiązania w chmurze", wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG.

Oprócz telefonii, Contact Center zapewniają różne inne opcje kontaktu, takie jak czat, e-mail lub SMS. Dzięki platformie biznesowej myApps, innovaphone oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb, w pełni zintegrowane rozwiązania aplikacyjne do obsługi klientów, dzięki którym zadowolenie klientów może zostać podniesione na nowy poziom. Aplikacja innovaphone Switchboard App służy do profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych, ich przyjmowania i przekierowywania. Agenci telefoniczni korzystają z intuicyjnego interfejsu użytkownika zaprojektowanego w sposób responsywny. Aplikacja Contact Widgets App umożliwia klientom łatwy kontakt z firmą za pomocą czatu, połączenia wideo lub poczty elektronicznej bez czasochłonnych przeszkód, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych lub klikanie potencjalnie podejrzanych linków. Rozwiązanie myApps Contact Center uzupełnia nowa aplikacja Queue Board App, która może przyczynić się do zauważalnie większego zadowolenia klientów dzięki inteligentnemu zarządzaniu połączeniami. Na przykład, liczba dzwoniących i czas oczekiwania mogą być na pierwszy rzut oka analizowane przez agenta lub supervisora. Kilka kolejek może być rejestrowanych równolegle, a dystrybucja połączeń odpowiednio zoptymalizowana.

 

 

 

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje partnerów technologicznych w innovaphone App Store

Aplikacje do komunikacji, administracji i optymalizacji procesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

Wiadomości firmowe System telefoniczny IP i UC bez zobowiązań kapitałowych i czasowych: Teraz również wynajem sprzętu w innovaphone

Sindelfingen, 11 kwietnia 2022 – Wynajem oprogramowania w modelu SsaS, czyli Software as a Service, jest już od wielu lat powszechnie stosowany w firmach i przedsiębiorstwach. innovaphone AG idzie o krok dalej i oferuje teraz również sprzęt na wynajem. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy whitepaper innovaphone: „Jak wygląda praca w modelu hybrydowym?”

Pandemia zapoczątkowała fundamentalną zmianę w świecie pracy - to kluczowe przesłanie nowego raportu firmy innovaphone. Jeśli przyjrzeć się jednomyślnej ocenie ekspertów, hybrydowe modele pracy będą w decydujący sposób kształtować przyszły świat pracy. Jednak długoterminowa koncepcja elastycznej pracy, wymaga czegoś więcej niż tylko notebooka w domowym biurze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe "Dialogi 2021“ na platformie innovaphone myApps - Spotkanie Partnerów innovaphone na wydarzeniu online

Sindelfingen, 1 września 2021 – Firma innovaphone, niemiecki specjalista w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych do pracy i komunikacji, po raz kolejny organizuje serię wydarzeń pod nazwą „innovaphone Dialogi” w formacie cyfrowym dla swoich Partnerów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa wersja oprogramowania innovaphone: Integracja z Microsoft Teams, Outlook i macOS oraz wiele innowacyjnych aplikacji

Niemiecki specjalista w dziedzinie telefonii IP innovaphone kontynuuje rozwój swojego środowiska komunikacji i pracy innovaphone myApps i uzupełnia swoje rozwiązanie telefonii IP, Unified Communications i Cloud o liczne nowe funkcje i aplikacje. Nowa wersja oprogramowania innovaphone zawiera natywną aplikację innovaphone myApps dla systemu macOS. Kolejna nowość: Aplikacja Custom App umożliwia prostą i bezproblemową integrację aplikacji myApps i Microsoft Teams.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie

Nowa brama VoIP IP6013 firmy innovaphone AG z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, nie ma prawie nic wspólnego z bramami VoIP poprzednich generacji. Zamiast tego jest to zunifikowana platforma Unified Communications z funkcjonalnością PBX i zintegrowanym serwerem konferencyjnym, która umożliwia użytkownikom jednym kliknięciem dostęp do wszystkich ważnych narzędzi komunikacyjnych - czatu, statusu obecności, konferencji, poczty głosowej, udostępnia czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązanie myApps Cloud: Elastyczne. Bezpieczne. Skuteczne.

innovaphone AG dołączyła do inicjatywy „Cloud Services made in Germany“ czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje partnerów technologicznych w innovaphone App Store

Aplikacje do komunikacji, administracji i optymalizacji procesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

Wiadomości firmowe System telefoniczny IP i UC bez zobowiązań kapitałowych i czasowych: Teraz również wynajem sprzętu w innovaphone

Sindelfingen, 11 kwietnia 2022 – Wynajem oprogramowania w modelu SsaS, czyli Software as a Service, jest już od wielu lat powszechnie stosowany w firmach i przedsiębiorstwach. innovaphone AG idzie o krok dalej i oferuje teraz również sprzęt na wynajem. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy whitepaper innovaphone: „Jak wygląda praca w modelu hybrydowym?”

Pandemia zapoczątkowała fundamentalną zmianę w świecie pracy - to kluczowe przesłanie nowego raportu firmy innovaphone. Jeśli przyjrzeć się jednomyślnej ocenie ekspertów, hybrydowe modele pracy będą w decydujący sposób kształtować przyszły świat pracy. Jednak długoterminowa koncepcja elastycznej pracy, wymaga czegoś więcej niż tylko notebooka w domowym biurze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe "Dialogi 2021“ na platformie innovaphone myApps - Spotkanie Partnerów innovaphone na wydarzeniu online

Sindelfingen, 1 września 2021 – Firma innovaphone, niemiecki specjalista w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych do pracy i komunikacji, po raz kolejny organizuje serię wydarzeń pod nazwą „innovaphone Dialogi” w formacie cyfrowym dla swoich Partnerów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa wersja oprogramowania innovaphone: Integracja z Microsoft Teams, Outlook i macOS oraz wiele innowacyjnych aplikacji

Niemiecki specjalista w dziedzinie telefonii IP innovaphone kontynuuje rozwój swojego środowiska komunikacji i pracy innovaphone myApps i uzupełnia swoje rozwiązanie telefonii IP, Unified Communications i Cloud o liczne nowe funkcje i aplikacje. Nowa wersja oprogramowania innovaphone zawiera natywną aplikację innovaphone myApps dla systemu macOS. Kolejna nowość: Aplikacja Custom App umożliwia prostą i bezproblemową integrację aplikacji myApps i Microsoft Teams.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie

Nowa brama VoIP IP6013 firmy innovaphone AG z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, nie ma prawie nic wspólnego z bramami VoIP poprzednich generacji. Zamiast tego jest to zunifikowana platforma Unified Communications z funkcjonalnością PBX i zintegrowanym serwerem konferencyjnym, która umożliwia użytkownikom jednym kliknięciem dostęp do wszystkich ważnych narzędzi komunikacyjnych - czatu, statusu obecności, konferencji, poczty głosowej, udostępnia czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązanie myApps Cloud: Elastyczne. Bezpieczne. Skuteczne.

innovaphone AG dołączyła do inicjatywy „Cloud Services made in Germany“ czytaj więcej