Wiadomości firmowe

Kiedy nagrywanie rozmów jest koniecznością:innovaphone Recording: Elastyczne rozwiązanie do nagrywania

21.02.2023
Sindelfingen, 15 lutego 2023 - Nagrywanie i archiwizowanie rozmów telefonicznych jest często niezbędne w komunikacji korporacyjnej i w przypadku infrastruktur krytycznych - na przykład podczas negocjacji umów, w scenariuszach rozmów alarmowych w policji i w straży pożarnej. innovaphone Recording umożliwia nagrywanie rozmów telefonicznych dla wszystkich sektorów biznesowych, w których wymagana jest dokumentacja rozmów.

Rozwiązanie jest niezależne od typu urządzenia końcowego i może być aktywowane na stałe lub na żądanie w zależności od potrzeb.

Połączenia telefoniczne z pogróżkami odebrane przez policję kryminalną: To tylko jeden z wielu możliwych scenariuszy, który pokazuje jak ważne jest posiadanie wiarygodnego nagrania rozmowy, tak aby możliwe było jego odtwarzanie tyle razy, ile jest to konieczne. „Różne afery podsłuchowe w ostatnich latach pokazały, że nagrywanie rozmów telefonicznych może odbywać się w celach przestępczych. Znacznie częstszy jest jednak przypadek odwrotny, a mianowicie, że nagrywanie może być ważne, a nawet ratować życie.  innovaphone Recording to rozwiązanie łatwe do wdrożenia i intuicyjne w obsłudze. Szczególnie ostatni punkt jest szczególnie ważny, gdy w grę wchodzą sekundy" - wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone. Nagrania rozmów są konwertowane na pliki WAV, a następnie mogą być odtwarzane, pobierane lub usuwane. Zastosowanie innovaphone Recording nie ogranicza się do infrastruktury krytycznej: nagrania rozmów są na przykład niezbędne w sektorze call center do zapewnienia jakości lub do negocjacji umów w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym.

Z technicznego punktu widzenia rozwiązanie innovaphone Recording jest niezwykle elastyczne i dlatego może znaleźć swoje zastosowanie w bardzo wielu branżach.  W zależności od konfiguracji rozmowy mogą być nagrywane na stałe lub na żądanie w razie potrzeby. Nagrywanie rozmów jest niezależne od używanego urządzenia końcowego: Rozmowy telefoniczne można nagrywać za pomocą wszystkich telefonów IP, analogowych urządzeń końcowych, telefonów DECT i smartfonów. Tryb nagrywania można aktywować bezpośrednio na telefonach stacjonarnych i programowych (Softphone), a także na liniach centrali innovaphone PBX (lokalnie, w chmurze lub jako rozwiązanie IPVA). Możliwe są również nagrania grupowe, w których nagrywane są tylko rozmowy użytkowników zdefiniowanych w danej grupie.

 

 

 

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała raport na temat redundancji

Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Spektakularne wydarzenie z okazji 20-lecia innovaphone!

innovaphone obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia firmy. Pod hasłem "Communicate. Connect. Collaborate." pracownicy firmy, partnerzy i zaproszeni goście świętowali to wyjątkowe wydarzenie w niecodziennej lokalizacji eventowej, w elektrowni Rottweil. Do południa odbyła się (nie)konferencja barcamp, która była dla prawie 100 pracowników innovaphone, około 400 partnerów, klientów i przyjaciół innovaphone okazją do inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń oraz nowych pomysłów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT

Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała raport na temat redundancji

Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Spektakularne wydarzenie z okazji 20-lecia innovaphone!

innovaphone obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia firmy. Pod hasłem "Communicate. Connect. Collaborate." pracownicy firmy, partnerzy i zaproszeni goście świętowali to wyjątkowe wydarzenie w niecodziennej lokalizacji eventowej, w elektrowni Rottweil. Do południa odbyła się (nie)konferencja barcamp, która była dla prawie 100 pracowników innovaphone, około 400 partnerów, klientów i przyjaciół innovaphone okazją do inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń oraz nowych pomysłów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT

Firma NOVOL została założona w 1978 roku i jest największym w Polsce producentem rozwiązań dla lakiernictwa samochodowego. NOVOL dystrybuuje na szeroką skalę produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej