Wiadomości firmowe

Jak AI wspiera obsługę klienta?

17.05.2018
Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.

Termin “sztuczna inteligencja” odnosi się do zdolności maszyn do uczenia się, podejmowania decyzji i wykazywania się inteligencją zbliżoną do ludzkiej – na przykład zdolnością do samodzielnego rozwiązania problemu bez korzystania z wcześniej zaprogramowanego przez człowieka algorytmu.

W świecie biznesu często spotykamy się z zastosowaniem mechanizmów AI. Czy zastanawialiście się jak można je wykorzystać w BOK, aby poprawić pracę konsultantów?

Nasz content designer - Mateusz Prus pisze o tym na blogu! Zgłębia także tajemnice czatbotów i możliwości połączenia ich z pracą człowieka.

Sprawdźcie tutaj!

Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium

Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!

Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:
http://blog.thulium.pl

O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium

Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!

Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:
http://blog.thulium.pl

O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej