Huawei podczas prezentacji swoich wniosków wskazał, że przemysł wymaga wyższej przepustowości oraz niższego opóźnienia, aby móc bardziej polegać na 5G. Dotyczy to na przykład sytuacji, gdy zasoby obliczeniowe oraz pamięć masowa cloud VR/AR są ulokowane w chmurze. Niezbędna jest wówczas sieć, która może zapewnić maksymalnie 5 milisekund opóźnienia i przepustowość 9.5 Gb/s w celu zagwarantowania doświadczeń wysokiej jakości.
Firma przewiduje także, że przed rokiem 2025 wartość rynku cloud VR/AR będzie wynosić 292 miliardów dolarów. W związku z czym operatorzy mogą odnieść znaczne korzyści dzięki szerokiemu i komercyjnemu upowszechnieniu tej technologii.
Wśród najbardziej obiecujących kierunków rozwoju dla sieci 5G znalazły się także inteligentne auta, produkcja czy też drony. Ponadto z powodzeniem można ją również zastosować w connected energy, bezprzewodowych systemach ochrony zdrowia e-Health i domowej rozrywce oraz sieciach społecznościowych, osobistych asystentach AI i Smart City.
– Z uwagi na dynamiczny rozwój technologii 5G operatorzy mogą dowolnie dostosować ją do własnej strategii biznesowej, aby szybko wykorzystać jej potencjał w celach komercyjnych. Firma Huawei również będzie nadal udoskonalać zastosowanie tej sieci i publikować rezultaty swoich badań – powiedział Ryan Ding, prezes Huawei Carrier BG.
Szczegółowy opis wniosków Huawei na temat 5G można znaleźć pod linkiem: http://www.huawei.com/en/industry-insights/mbb-2020/trends-insights/5g-unlocks-a-world-of-opportunities
Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej