Wiadomości firmowe

Huawei: IP Club wraca do Polski

08.05.2019
Warszawa, 8 maja 2019 r.

Huawei Enterprise Polska zaplanował na 16 maja br. w Warszawie kolejne spotkanie z cyklu IP Club. Celem wydarzenia jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP.

 

Wyjątkowość IP Club organizowanego przez Huawei Enterprise wynika z faktu, że podczas każdego spotkania omawiane są najnowsze technologie, aktualne trendy i ich wpływ na świat biznesu – mówi Bartłomiej Anszperger, Network Solutions Sales Director w Huawei Enterprise Polska. – Ponadto, celem przedsięwzięcia Huawei jest tworzenie platformy dla wiodących ekspertów i menedżerów IT do wymiany opinii, poszerzenia kręgów biznesowych oraz omówienia bieżących tematów dla branży ICT dodaje Bartłomiej Anszperger.

 

W ramach najbliższego IP Club eksperci z Huawei zapoznają uczestników wydarzenia z nowościami produktowymi dla sieci Wi-Fi oraz WAN, oferującymi najwyższą jakość usług, a także centrum danych w chmurze, które stanowi rozwiązanie nowej generacji. Zostaną również omówione rynkowe case studies dotyczące ostatnich wdrożeń Huawei – m.in. u klienta będącego liderem polskiego rynku chemicznego, a także w jednej z dużych sieci sklepów spożywczych. Nie zabraknie także okazji do wymiany poglądów oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

 

IP Club w Warszawie odbędzie się 16 maja br. w hotelu Westin przy ulicy Jana Pawła II 21. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Formularz rejestracyjny dostępny jest pod linkiem: http://bit.ly/2DuNqU4.

Wiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce

Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej