Wiadomości firmowe

Emirates wprowadza specjalne wakacyjne zniżki dla pasażerów podróżujących z Polski

18.03.2019
Zarezerwuj letni wypoczynek i odkryj tętniący życiem Dubaj

Poniedziałek, 18 marca 2019 r. – Warszawa, Polska – Emirates, jedna z największych linii lotniczych na świecie, proponuje polskim podróżnym atrakcyjne wakacyjne zniżki na loty do Dubaju i szansę na odkrycie tego kosmopolitycznego miasta w trakcie letniego urlopu. Linie lotnicze Emirates przygotowały specjalną ofertę na loty z Warszawy lub Krakowa.

Miasto gwarantuje całoroczne słońce i oferuje sześć publicznych plaż z najlepszymi restauracjami. Dubaj to złote miasto, w którym znajdują się najwyższe na świecie wieżowce, najbardziej zdumiewające zabytki, w tym słynny Burj Khalifa, Burj Al Arab oraz centrum handlowe oferujące odwiedzającym możliwość jazdy na nartach.  Pasażerowie mogą dotrzeć do tego futurystycznego miasta i skorzystać z jego wielu atrakcyjnych ofert po niespełna 6 godzinach bezpośredniego lotu z Warszawy.

Oferta jest ważna dla rezerwacji dokonanych do 27 marca 2019 na loty pomiędzy 3 maja a 20 czerwca br.

Ceny biletów w klasie ekonomicznej dla polskich podróżnych zaczynają się od 1699 zł, a w klasie biznes – od 7999 zł.

Podróżni we wszystkich klasach rezerwacyjnych mogą korzystać z 4000 kanałów z najnowszymi filmami, muzyką oraz programami telewizyjnymi w nagradzanym systemie rozrywki pokładowej. Podczas lotu pasażerowie wszystkich klas mogą cieszyć się potrawami przygotowanymi ze świeżych składników, inspirowanymi kuchnią regionalną oraz doświadczyć słynnej gościnności wielokulturowego personelu pokładowego.

Szczegółowe informacje dotyczące linii Emirates, w tym rezerwacji biletów i warunków promocji, znajdują się na stronie www.emirates.com.

* Obowiązują zasady i warunki korzystania z usługi

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 273 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 243 samolotów o wartości ponad 100 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.

Linie Emirates obsługują loty w 158 kierunkach w 86 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

Wiadomości firmowe „Zrób to sam” - uwolnij swoją kreatywność w gospodarstwach Roter Hahn

Podczas urlopu w gospodarstwie zrzeszonym w ramach organizacji Roter Hahn, goście mogą się zrelaksować i wypocząć w przytulnych apartamentach, obserwując przez okno zimowy krajobraz niezwykłej okolicy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej