Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

10.05.2018
Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych.

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Cyfrowy Polsat - najważniejsze dane operacyjne za I kwartał 2018 roku

  • Coraz więcej klientów korzysta z ofert wiązanych – skuteczna realizacja strategii multiplay:
  • Stabilny wzrost liczby klientów usług wiązanych o 247 tys. (18,6%) rok do roku – do 1,57 mln (co stanowi 27,4% bazy klientów kontraktowych).
  • Do 4,70 mln wzrosła liczba usług posiadanych przez tę grupę klientów.
  • Miało to wypływ na utrzymanie wskaźnika churn na niskim poziomie wynoszącym jedynie 8,5% w skali roku.
  • Stabilny przyrost liczby usług kontraktowych – o 459 tys. rok do roku – do 13,8 mln (stanowią one 83,2% wszystkich świadczonych usług):
  • Liczba usług telefonii komórkowej wzrosła o 213 tys. rok do roku do 7 mln, co wynika z korzystnego wpływu strategii multiplay oraz dobrego przyjęcia przez klientów nowych prostych taryf Plusa wprowadzonych w lutym br.
  • Dzięki dobrej sprzedaży podstawowych pakietów, jak i usług dodatkowych (Multiroom i płatne usługi OTT), łączna liczba kontraktowych usług płatnej telewizji wzrosła rok do roku o 198 tys., osiągając poziom 5 mln.
  • Baza usług Internetu mobilnego zwiększyła się o 48 tys. rok do roku i wynosi 1,8 mln. W pierwszym kwartale klienci detaliczni Cyfrowego Polsatu i sieci Plus przetransferowali 224 PB danych.
  • Stabilna baza ponad 5,7 mln klientów kontraktowych:
  • Rośnie wskaźnik nasycenia usługami przypadającymi na klienta (o 5,3% rok do roku) − każdy z nich posiadał średnio 2,4 usługi z portfolio Grupy.
  • Średni przychód od klienta kontraktowego (ARPU), liczony zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15, wzrósł o 2% do poziomu 81,9 zł pomimo negatywnego wpływu regulacji Roam like at home.
  • Stabilna baza prepaid na poziomie 2,8 mln usług odzwierciedla rzeczywistą liczbę użytkowników tej usługi.
  • Wysoki poziom ARPU prepaid 20,1 zł – wzrost o 7,5% rok do roku wynikający głównie z wygaśnięcia efektu promocji rejestracyjnych.
  • Kanały Grupy Telewizji Polsat pozostawały w czołówce rynku oglądalności w grupie komercyjnej, osiągając wynik 23,9% (11,9% kanału głównego oraz 12% kanałów tematycznych).
  • Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły aż o 15,1% rok do roku i wyniosły 269 mln zł, dzięki czemu udział Grupy w rynku reklamy TV wzrósł do 26,9%.
  • Bardzo dobre wyniki finansowe Grupy zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15:
  • przychody: 2,346 mld zł (wzrost o 0,6%)
  • EBITDA: 890 mln zł (wzrost o 2,0%)
  • marża EBITDA: 37,9% (wzrost o 0,5 p.p.),
  • zysk netto: 292,2 mln zł,
  • wolne przepływy pieniężne: 1,482 mld zł w okresie 12-miesięcznym,
  • wskaźnik całkowitego zadłużenia netto/EBITDA LTM obniżył się do poziomu 2,87x,
  • w trakcie I kwartału Grupa spłaciła 550 mln zł kredytu rewolwingowego.

 

To kolejny kwartał bardzo dobrych wyników operacyjnych w obydwu segmentach. W segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym istotne znaczenie miały konsekwentna realizacja strategii operatora multiplay i sprzedaż ofert w ramach programu smartDOM oraz bardzo dobre przyjęcie przez klientów nowych taryf Plusa. Z kolei wyniki segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej imponująco rosły zarówno organicznie, jak i w wyniku synergii osiągniętych wspólnie z nowo nabytymi kanałami z Grupy ZPR. Także w warstwie wyników finansowych początek roku był bardzo udany dla naszej Grupy mówi Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o.

 

Segment usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

 

 

I kwartał

 

2018

2017

Zmiana %

Łączna liczba RGU
(kontraktowe+przedpłacone)

16 579 337

16 216 128

2,2 %

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

13 796 153

13 337 038

3,4%

Płatna telewizja, w tym:

4 984 391

4 785 947

4,1%

Multiroom

1 114 833

1 031 294

8,1%

Telefonia komórkowa

6 997 850

6 785 002

3,1%

Internet

1 813 912

1 766 089

2,7%

Liczba klientów kontraktowych, w tym:

5 743 832

5 847 401

(1,8%)

Ofert łączonych

1 571 900

1 325 079

18,6%

       

ARPU na klienta1) [PLN]

81,9

80,3

2,0%

Churn na klienta

8,5%

8,5%

0,0 p.p.

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,40

2,28

5,3%

USŁUGI PRZEDPŁACONE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

2 783 184

2 879 090

(3,3%)

Płatna telewizja

75 159

48 224

55,9%

Telefonia komórkowa

2 539 402

2 646 477

(4,0%)

Internet

168 623

184 389

(8,6%)

ARPU na RGU prepaid1) [PLN]

20,1

18,7

7,5%

 
  1. ARPU skalkulowane zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15.

 

 

Nasza oferta usług łączonych, oparta o mechanizm udzielania atrakcyjnych rabatów na każdy dodatkowy produkt lub usługę z portfolio Grupy, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży. Już blisko 1,6 mln klientów połączyło w ten sposób 4,7 mln usług. Przekłada się to pozytywnie na poziom wskaźnika churn, wskaźnika nasycenia usługami na jednego klienta oraz ARPU klienta kontraktowego podsumowuje Tobias Solorz. – Ponadto nowe oferty Plusa wprowadzone w lutym tego roku zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów, dzięki czemu odnotowaliśmy istotny wzrost liczby usług kontraktowych. Jednocześnie od dłuższego czasu prowadzimy intensywne prace związane z obecnością rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy na naszych antenach od nowego sezonu 2018/2019 i wkrótce przedstawimy szczegółowe oferty Cyfrowego Polsatu, sieci Plus i IPLI.

 

Wyniki finansowe segmentu usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym1)

 

mln PLN

I kwartał 2018

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

2 049

-1,2%

EBITDA

755

-1,3%

Marża EBITDA

36,8%

-0,1 p.p.

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem MSSF 15.

 

W ślad za wzrostem liczby usług kontraktowych i liczby klientów korzystających z ofert wiązanych także wyniki finansowe segmentu usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym były bardzo dobre i na stabilnym poziomie. Nadal pozostawały one pod niekorzystnym wpływem regulacji Roam like at home – presji na przychody, jak i wyższych kosztów zakupu ruchu od operatorów zagranicznych. Gdyby nie ten czynnik, wynik EBITDA segmentu wykazałby wzrost – komentuje Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

Segment nadawania i produkcji telewizyjnej

W pierwszym kwartale kanały Grupy Polsat były w czołówce oglądalności w grupie komercyjnej, osiągając udziały zgodne z naszą długoterminową strategią, na poziomie 24%. Zgodnie z naszymi prognozami obserwowaliśmy dynamiczny wzrost rynku reklamy telewizyjnej, a Telewizja Polsat była jego dużym beneficjentem. Nasze przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu po raz kolejny rosły szybciej niż rynek – tym razem z ponad 15% dynamiką w porównaniu do 9,6% dla całego rynku. Przyczyniły się do tego również synergie generowane ze współpracy z nowo nabytymi kanałami telewizyjnymi – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

 

 

I kwartał

 

2018

2017

Zmiana p.p./%

Udział w oglądalności1,
w tym:

23,92%

23,59%

0,33 p.p.

POLSAT (kanał główny)

11,87%

12,70%

-0,83 p.p.

Kanały tematyczne

12,05%

10,89%

1,16 p.p.

Przychody z reklamy
i sponsoringu2

(mln PLN)

269

234

15,1%

Udział w rynku reklamy3

26,9%

25,6%

1,3 p.p.

 

 

 

 

Wydatki na reklamę telewizyjną na rynku4

(mln PLN)

999

912

9,6%

 

1 NAM, udział w oglądalności w grupie wszyscy 16-49 lat, cała doba, uwzględniając oglądalność Live+2 (oglądalność z dnia emisji i z 2 kolejnych dni w ramach tzw. Time Shift Viewing)

2 Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wg definicji Starcom;

3 Szacunki własne na podstawie wstępnych danych Starcom;

4 Starcom, reklama sportowa i sponsoring;

 

W pierwszym kwartale br. w ofercie kanału Polsat dużym zainteresowaniem cieszyły się stałe pozycje. Bardzo popularne były premierowe odcinki serialu „Pierwsza miłość” oraz poniedziałkowe pasmo filmowe „Mega Hit”. Wysoki poziom oglądalności utrzymały „Wydarzenia” z godziny 18.50 oraz emitowany w godzinach porannych od poniedziałku do piątku blok programów informacyjnych „Nowy Dzień z Polsat News”. Ponadto chętnie oglądanymi serialami były: „Świat według Kiepskich”, „Przyjaciółki” i „W rytmie serca”.

Na wyniki pierwszego kwartału istotny wpływ miały też programy z sezonowych ramówek. Dużą widownię gromadził show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, program „Nasz nowy dom” czy emitowany w niedzielne wieczory cykl programów rozrywkowych „Kabaret na Żywo”. Sukcesem okazały się: wznowiony „Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami”, nowy show „The Story of My Life”. Historia Naszego Życia” i reality show „Wyjdź za mnie”.

W I kwartale popularne były też programy kabaretowe i rozrywkowe. Wysoką oglądalnością cieszyły się: „Opolska Noc Kabaretowa. 800 lat Opola” emitowany 7 stycznia, „Kabaret Paranienormalni. Żarty się skończyły” z 18 lutego oraz „Świętokrzyska Gala Kabaretowa” z 21 stycznia br.

 

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej1)

 

mln PLN

I kwartał 2018

Zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

350

15%

EBITDA

135

25%

Marża EBITDA

38,6%

3,2 p.p

 

 

 

 

 

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem MSSF 15.

 

Wyniki segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej pozostawały pod wpływem dynamicznego, 15% wzrostu przychodów z reklamy telewizyjnej i sponsoringu, który był efektem zarówno organicznego wzrostu, jak i szybkiej realizacji zapowiedzianych synergii związanych z nowo nabytymi kanałami z Grupy ZPR. Jak zawsze korzystny wpływ na wyniki miała konsekwentna realizacja długofalowej strategii operacyjnej i finansowej Telewizji Polsat, zakładająca zrównoważoną politykę programową i ścisłą kontrolę kosztów. Pozwoliło to wypracować bardzo wysoki wzrost wyniku EBITDA segmentu – aż 25% w ujęciu rok do roku – mówi Katarzyna Ostap-Tomann.

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat1)

mln PLN

I kwartał 2018

I kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody

2 346

2 332

0,6%

EBITDA

890

873

2%

Marża EBITDA

37,9%

37,4%

0,5 p.p.

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15. Skonsolidowane sprawozdanie finansowe za okres 3 miesięcy zakończony 31 marca 2018 r. oraz szacunki własne w odniesieniu do 1 kwartału 2017.

 

Świetne wyniki operacyjne i sprzedażowe pozwoliły wygenerować także bardzo dobre, a przede wszystkim zdrowe i stabilne wyniki finansowe całej Grupy. Widzimy wzrosty we wszystkich podstawowych parametrach finansowych, a co ważne EBITDA wzrosła mimo negatywnego wpływu regulacji Roam like at home w wysokości 25 mln zł. Niezmiennie cieszą nas wysokie wolne przepływy pieniężne, które pozwalają nam perspektywicznie patrzeć na działalność naszej Grupy – podsumowuje Katarzyna Ostap-Tomann.

Cyfrowy Polsat W Cyfrowym Polsacie abonament za darmo do końca roku

W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja – klienci, którzy wybiorą teraz pakiet Rodzinny HD, nie tylko będą go oglądać do końca tego roku za darmo, ale dodatkowo otrzymają w prezencie przez całą umowę dwa filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD. Do składającego się z ponad 80 kanałów pakietu dołączyło również pięć nowych stacji w jakości HD: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie oraz w telewizji internetowej IPLA ruszyła sprzedaż produktu Tenis Premium, prestiżowego pakietu typu „season pass”, dzięki któremu widzowie będą mogli obejrzeć na żywo, w jakości HD i bez reklam cały cykl rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Dwa kanały premium, uruchamiane na czas turniejów, przez 24 godziny na dobę poświęcone będą wyłącznie rozgrywkom tenisowym. Za dostęp do wszystkich czterech turniejów abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy IPLI zapłacą jednorazowo 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Polsat i Eurosport prezentują pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, już niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Zapewni on dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala KSW 39: Colosseum w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą już zamawiać dostęp do odbywającej się 27 maja br. gali KSW 39: Colosseum. Aż jedenaście pojedynków, w tym aż pięć walk o pas, w których udział wezmą największe gwiazdy KSW, w tym Mariusz Pudzianowski, Mamed Khalidov, Borys Mańkowski, Marcin Różalski, Popek Monster, Karol Bedorf czy Michał Kita. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Hollywoodzka śmietanka w majowych propozycjach VOD Cyfrowego Polsatu

Mark Wahlberg, Emily Blunt, Jason Statham, Robert De Niro i wielu, wielu innych… W filmowych hitach dostępnych w VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej Cyfrowego Polsatu wystąpiła plejada najlepszych i najbardziej cenionych aktorów. Wśród przygotowanych na maj propozycji znajdują się m.in.: oparte na faktach „Przełęcz ocalonych” i „Żywioł. Deepwater Horizon”, ekranizacja największego bestsellera ostatnich lat „Dziewczyna z pociągu”, kontynuacja przygód Czterech Jeźdźców „Iluzja 2” oraz rubaszna komedia „Co Ty wiesz o swoim dziadku?”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat przedłuża święta

Cyfrowy Polsat utrzymuje świąteczne promocje aż do końca stycznia! Wszyscy, którzy w pierwszym miesiącu 2017 roku zdecydują się na pełną ofertę telewizyjną operatora, otrzymają ją na wyjątkowych zasadach – na start aż przez 6 miesięcy bez opłat! Przedłużenie promocji komunikuje kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat W Cyfrowym Polsacie abonament za darmo do końca roku

W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja – klienci, którzy wybiorą teraz pakiet Rodzinny HD, nie tylko będą go oglądać do końca tego roku za darmo, ale dodatkowo otrzymają w prezencie przez całą umowę dwa filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD. Do składającego się z ponad 80 kanałów pakietu dołączyło również pięć nowych stacji w jakości HD: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie oraz w telewizji internetowej IPLA ruszyła sprzedaż produktu Tenis Premium, prestiżowego pakietu typu „season pass”, dzięki któremu widzowie będą mogli obejrzeć na żywo, w jakości HD i bez reklam cały cykl rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Dwa kanały premium, uruchamiane na czas turniejów, przez 24 godziny na dobę poświęcone będą wyłącznie rozgrywkom tenisowym. Za dostęp do wszystkich czterech turniejów abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy IPLI zapłacą jednorazowo 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Polsat i Eurosport prezentują pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, już niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Zapewni on dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala KSW 39: Colosseum w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą już zamawiać dostęp do odbywającej się 27 maja br. gali KSW 39: Colosseum. Aż jedenaście pojedynków, w tym aż pięć walk o pas, w których udział wezmą największe gwiazdy KSW, w tym Mariusz Pudzianowski, Mamed Khalidov, Borys Mańkowski, Marcin Różalski, Popek Monster, Karol Bedorf czy Michał Kita. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Hollywoodzka śmietanka w majowych propozycjach VOD Cyfrowego Polsatu

Mark Wahlberg, Emily Blunt, Jason Statham, Robert De Niro i wielu, wielu innych… W filmowych hitach dostępnych w VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej Cyfrowego Polsatu wystąpiła plejada najlepszych i najbardziej cenionych aktorów. Wśród przygotowanych na maj propozycji znajdują się m.in.: oparte na faktach „Przełęcz ocalonych” i „Żywioł. Deepwater Horizon”, ekranizacja największego bestsellera ostatnich lat „Dziewczyna z pociągu”, kontynuacja przygód Czterech Jeźdźców „Iluzja 2” oraz rubaszna komedia „Co Ty wiesz o swoim dziadku?”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat przedłuża święta

Cyfrowy Polsat utrzymuje świąteczne promocje aż do końca stycznia! Wszyscy, którzy w pierwszym miesiącu 2017 roku zdecydują się na pełną ofertę telewizyjną operatora, otrzymają ją na wyjątkowych zasadach – na start aż przez 6 miesięcy bez opłat! Przedłużenie promocji komunikuje kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. czytaj więcej

Virgin Mobile Virgin Mobile wprowadza nowe pakiety MINI

Z końcem wakacji Virgin Mobile wprowadza nową ofertę pakietów „MINI” na kartę. Dzięki nim klienci prepaid zyskają jeszcze większą elastyczność w korzystaniu z usług operatora. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat KSW 44: The Game w PPV w Cyfrowym Polsacie i IPLI - start sprzedaży - Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru

Już od dzisiaj abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 44: The Game. Walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dostęp do zapewnianej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali kosztuje 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej