Wiadomości firmowe

C.H. Robinson przejmuje Dema Service S.p.A. i rozszerza obecność na świecie

29.05.2019
Przejęcie pozwoli rozwinąć ofertę transportu drogowego C.H. Robinson w Europie

23 maja C.H. Robinson (NASDAQ: CHRW) ogłosił przejęcie Dema Service S.p.A. (Dema Service) – wiodącego w Europie dostawcy transportu drogowego z siedzibą we Włoszech.

„Przejęcie Dema Service to kamień milowy w rozwoju C.H. Robinson, dzięki któremu rozszerzymy naszą obecność we Włoszech – na jednym z największych w Europie rynków transportu drogowego” – komentuje Jeroen Eijsink, prezes C.H. Robinson w Europie i dodaje: „Z radością rozpoczynamy współpracę z klientami Dema Service, którym zaoferujemy kompleksowy pakiet usług logistycznych i udoskonalenie ich łańcuchów dostaw”.

W tym roku, C.H. Robinson już drugi raz dokonuje przejęcia w Europie. Firma niedawno kupiła Space Cargo Group i wzmocniła tym samym swoją obecność w Hiszpanii i Kolumbii.

Dema Service to prywatna firma logistyczna oferująca usługi transportu drogowego w całej Europie. Z siedzibą główną w Pescarze, Dema Service zatrudnia około 100 osób w trzech biurach we Włoszech, Polsce i Czechach.

„Bardzo cieszymy się z dołączenia do C.H. Robinson, jednego z największych dostawców usług logistycznych (3PL) na świecie, i tym samym zwiększenia obecności firmy w Europie” – powiedział Mauro de Lellis, współzałożyciel Dema Service. „Nasza dogłębna znajomość lokalnego rynku w połączeniu z globalną siecią C.H. Robinson pozwoli nam świadczyć klientom usługi światowej klasy”.

C.H. Robinson zintegruje Dema Service ze swoją dywizją Europejskiego Transportu Powierzchniowego (European Surface Transportation) oraz z globalną platformą technologiczną Navisphere.

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej