Grandstream: Sprzedaż w czasach zarazy
News

Sprzedaż w czasach zarazy

29.03.2021
Jak sprzedawać produkty i usługi B2B w czasie epidemii, gdy spotkania z przedstawicielami handlowymi są ograniczone do minimum? Podczas spotkań online lub rozmów telefonicznych, oczywiście. Jak zatem maksymalnie ułatwić pracę handlowcom, jakie narzędzia zapewnić, aby mogli pracować jak najbardziej efektywnie? Oferta Grandstream – globalnego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych VoIP, to propozycja zdecydowanie warta rozważenia.

Wsparcie dla działów sprzedaży

Do podstawowych obowiązków handlowca lub przedstawiciela handlowego należą m.in. monitorowanie rynku w zakresie popytu i podaży produktu, promowanie produktu i analizowanie efektywności prowadzonej działalności handlowej. Jednak najważniejsze w jego arsenale narzędzi są te, które umożliwiają nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz organizowanie sieci sprzedaży. W dobie pandemii, kiedy klasyczne wizyty handlowe w wielu przypadkach są albo mocno ograniczone albo wręcz niemożliwe, np. poprzez wymogi bezpieczeństwa panujące w wielu przedsiębiorstwach, skuteczność handlowca zależy od skuteczności narzędzi komunikacyjnych, jakie ma do dyspozycji.

Grandstream GXV3380 wideotelefon front

Komfortowe wideorozmowy

W Impet Computers działom sprzedaży i handlowcom w czasie pandemii oferujemy rozwiązania takie jak wideotelefon Grandstream GXV3380. O jego nowoczesności i komforcie z jego korzystania decydują nie tylko zastosowane funkcjonalności, ale również dostęp do wszystkich najbardziej popularnych aplikacji do wideorozmów, wideokonferencji i wideoprezentacji. W czasach, gdy każdy klient wybiera aplikację dostosowaną do jego potrzeb, a więc jedni korzystają z ZOOM, inni z Microsoft Teams, jeszcze inni ze Skype albo Google Meet, warto mieć narzędzie, które umożliwi wygodną komunikację z każdym, bez względu na wybór aplikacji.

Dla najbardziej wymagających

Grandstream GXV3380 to rozwiązanie nawet dla najbardziej wymagających użytkowników. Ma duży, wygodny 8-calowy wyświetlacz dotykowy oraz 2 porty HDMI. Dzięki nim do urządzenia można łatwo podłączyć dodatkowy monitor albo komputer i np. odtwarzać prezentację w czasie telekonferencji. Do podłączenia słuchawek można tu skorzystać z opcji Bluetooth albo z tradycyjnych portów RJ9 lub 3.5mm stereo jack. Do dyspozycji są także port USB 2.0 oraz czytnik micro SD, dzięki którym można łatwo przenosić dane albo np. nagrywać połączenia na zewnętrznym nośniku. Wysokiej klasy mikrofony i kamera zapewniają jakość obrazu Full HD i audio HD, a dwuzakresowe WiFi umożliwia sprawną komunikację z siecią i urządzeniami sieciowymi.

 

Urządzenie obsługuje szeroką gamę kodeków wideo i audio, dzięki czemu pracuje w dowolnym systemie opartym o SIP 2.0. Administrator systemu otrzymuje też do dyspozycji wiele rodzajów szyfrowania i cyberzabezpieczeń. Dodatkowo można zabezpieczyć telefon przed kradzieżą za pomocą zamka Kensington Lock.

Darmowy softphone na smartfona i tablet

Dodatkowo Grandstream oferuje również aplikację Grandstream Wave, czyli darmowy softphone umożliwiający użytkownikom nawiązywanie i odbieranie połączeń głosowych za pośrednictwem służbowych lub domowych kont SIP na dowolnym urządzeniu z systemem Android i iOS (czyli na smartfonie albo tablecie). Grandstream Wave umożliwia integrację z maksymalnie 6 kontami SIP, prowadzenie sześciokierunkowych konferencji głosowych, a także wykorzystanie funkcji szybkiego wybierania z maksymalnie 24 wirtualnymi klawiszami obszaru kontrolek zajętości BLF. Dzięki Grandstream Wave możliwe jest także przekazywanie połączeń, dzielone połączenia telefoniczne (Shared call appearance — SCA), nagrywanie połączeń, integracja książki telefonicznej LDAP i wiele innych.

Grandstream wave android app screenshots

Skuteczne działania na rynku sprzedaży w dobie pandemii jest bardzo trudne. Nadal jednak może być efektywne, pod warunkiem, że do nowych, związanych z tym wyzwań podejdziemy z otwartym umysłem i wykorzystując dostępne na rynku nowoczesne narzędzia komunikacyjne. Z pandemią lepiej poradzą sobie Ci, którzy potrafią szybko reagować i jeszcze szybciej adaptować się do szybko zachodzących zmian. Efektywne zarządzanie, dobre inwestycje w nowoczesne i komfortowe rozwiązania, z pewnością pomogą lepiej poradzić sobie ze skutkami pandemii.

Dowiedz się więcej na www.impetcomputers.pl oraz www.grandstream.pl

News Bezpieczeństwo informacji podstawą prawidłowego działania firmy

Poufne dane i informacje to coś, od czego zależy nie tylko prawidłowe funkcjonowanie ale czasem byt przedsiębiorstwa. Konkurencja nie śpi i trzeba liczyć się z tym, że będzie próbowała przejąć klientów, poznać zasady działania, ukraść pomysły i know-how. czytaj więcej

News BLIK - co to jest? W jaki sposób działa?

BLIK jest nowoczesnym, polskim standardem mobilnych płatności, który potrafi ułatwić życie wielu milionom ludzi począwszy od roku 2015. Dostarcza przy tym sporo przełomowych rozwiązań, takich jak choćby przelewy na numer telefonu, wypłaty gotówki z bankomatów bez zastosowania karty czy też łatwe oraz szybkie płatności przy wykorzystaniu płatniczych terminali. Spore rozpowszechnienie systemu sprawia, iż skorzystać z niego może w praktyce każdy z klientów instytucji mających uniwersalny profil. Cały czas dołączają do niego także następne banki. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Jak zostać serwisantem telefonów? Najważniejsze informacje

Smartfony i klasyczne telefony komórkowe wkroczyły w nasze życie dość nagle i zupełnie je zmieniły. Początkowo były to urządzenia, w przypadku których podstawowe naprawy, takie jak wymiana baterii, mogły być przeprowadzane przez każdego, kto choć trochę orientował się w temacie nowych technologii. Dalszy rozwój tych urządzeń i rosnący poziom ich skomplikowania spowodowały jednak, że żeby naprawić nowoczesnego smartfona, trzeba udać się do serwisu lub skorzystać z usług serwisanta. To stwarza szansę na nową ścieżkę kariery dla każdego zainteresowanego tego typu pracą. czytaj więcej