VoIP bez Limitu telefon IP
śniadanie w chmurze - infografika - multichannel
News

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

03.07.2018
Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.

Zapisz się na jedno z najbliższych wydarzeń z serii Śniadanie w Chmurze:

Dla branży Marketerzy: Webinar "Współpraca z Software House z perspektywy marketera"

Jarosław Tabor

Kiedy: 10 lipca (wtorek), 2018r. godz. 10:30

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Jarosław Tabor - Lead Generation Manager w Focus Telecom Polska

 

Zagadnienia poruszane podczas spotkania on-line:

  • Privacy by design w rozwiązaniach zewnętrznych
  • Marketing by design jako argument sprzedażowy
  • DPD czyli Dochód Pasywny Developera

Dla branży Transport/Logistyka: "Optymalizacja procesów komunikacji i logistyki w przedsiębiorstwie"

Tomek Snopek - Executive Director of International Sales w Focus Telecom Polska

Kiedy: 12 lipca (czwartek), 2018r. godz. 9:00 - 12:00

Gdzie: Warszawa, ul. Ostrobramska 101A, V piętro

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Tomek Snopek - Executive Director of International Sales w Focus Telecom Polska

 

Podczas spotkania będziemy dyskutować na poniższe tematy:

  • Jak zoptymalizować procesy komunikacyjne w firmie oszczędzając czas i pieniądze?
  • Sprawne zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi procesami logistycznymi.
  • Jak podnieść efektywność przyjmowania i realizowania zleceń?

 

Dla branży Automotive/Salony samochodowe: "Przygotuj swój salon do nowych form kontaktu z klientami"

Rafał Wojciechowski - Business Development Manager w Focus Telecom Polska

Kiedy: 19 lipca (czwartek), 2018r. godz. 9:00 - 12:00

Gdzie: Warszawa, ul. Ostrobramska 101A, V piętro

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Rafał Wojciechowski - Business Development Manager w Focus Telecom Polska

 

Podczas spotkania będziemy dyskutować na poniższe tematy:

  • Jak lepiej generować i wykorzystywać szanse sprzedażowe?
  • Jak badać satysfakcję klientów z obsługi serwisowej?
  • Jak zarządzać zgłoszeniami klientów z różnych kanałów komunikacji: (SMS, telefon, mail, chat, site call, formularz www)?
  • Jak sprzedawać skutecznie wykorzystując bazę swoich klientów?

Partnerem spotkania będzie Grupa Dealer, która dostarcza kompleksowy system zarządzania procesami sprzedaży przygotowany specjalnie dla dealerów, serwisów i salonów samochodowych.

Integrując Platformę Focus Contact Center z systemem Dealer CRM, uzyskasz narzędzie wspomagające pracę Twojego BDC (Business Development Center) i ułatwiające pracę Twoich doradców. Zadzwonisz i napiszesz maila bezpośrednio z karty klienta w Dealer CRM, a gdy klient do Ciebie zadzwoni – system automatycznie wyświetli jego kartę. Eksport kampanii pozwoli Ci szybko organizować telefoniczne akcje marketingowe, a praca na wspólnej bazie danych wyeliminuje “ręczne” przenoszenie kontaktów, zmniejszając liczbę błędów ludzkich.

 

Dla branży Pożyczki/Windykacja: "Sprzedaż pożyczek gotówkowych oraz skuteczna windykacja w świetle RODO"

Łukasz Piętka - Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Focus Telecom Polska

Kiedy: 20 lipca (piątek), 2018r. godz. 9:00 - 12:00

Gdzie: Warszawa, ul. Ostrobramska 101A, V piętro

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Łukasz Piętka - Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Focus Telecom Polska

 

Podczas spotkania będziemy dyskutować na poniższe tematy:

  • Dotrzyj do klienta każdą możliwą drogą (SMS, telefon, mail, chat, site call formularz www).

  • Skuteczne zarządzanie wszystkimi etapami komunikacji z klientem.

  • Odbieraj do 100% połączeń i skorzystaj z funkcji identyfikacji dzwoniącego.

  • Poznaj łatwy sposób zarządzania zgodami i bazą klientów zgodny z RODO.

     

Dla branży Sprzedaż/CRM: "Większa sprzedaż dzięki wielokanałowej komunikacji z klientami"

Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej w Focus Telecom Polska

Kiedy: 24 lipca (wtorek), 2018r. godz. 9:00 - 12:00

Gdzie: Warszawa, ul. Ostrobramska 101A, V piętro

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej w Focus Telecom Polska

 

Podczas spotkania będziemy dyskutować na poniższe tematy:

  • Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?



  • Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?


  • Sprostaj wymaganiom RODO – zintegruj CRM z wielokanałowością.

  • Raporty i analiza danych niezbędne do zwiększania skuteczności sprzedaży.

  • Analiza oraz optymalizacja lejka sprzedaży.

  • Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?

     

Dla branży Sprzedaż/Kierownicy sprzedaży: Webinar "Bądź bardziej konkurencyjny - sprawnie i od ręki załatwiaj sprawy Klientów"

aa

Kiedy: 25 lipca (środa), 2018r. godz. 10:30

Koszt: bezpłatne

Prowadzący: Wojciech Orlicz - Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży w Focus Telecom Polska

 

Zagadnienia poruszane podczas spotkania on-line:

  • Popraw obsługę telefoniczną - zmaksymalizuj odbieralność połączeń w pierwszym kontakcie, zminimalizuj średni czas oczekiwania na połączenie.

  • Rozszerz możliwości Twoich pracowników i zwiększ ich efektywność - poznaj szczelny i nowoczesny system do wielokanałowej komunikacji.

  • Zwiększ sprzedaż dzięki narzędziom do rozliczania, nadzorowania i motywowania pracowników.

Śniadania w Chmurze to cykliczne spotkania ekspertów i przedsiębiorców, poświęcone zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta, jak również zwiększenia efektywności biznesowej w tym zakresie.

 

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi prowadzonemu przez specjalistów z Focus Telecom Polska i wymianie poglądów między uczestnikami, co umożliwia lepsze poznanie zagadnień określanych jako komunikacja z wykorzystaniem narzędzi multichannel oraz poszerzenie wiedzy i zdobycie informacji jak w spójny sposób komunikować się z klientami wykorzystując do tego w jednym czasie wiele kanałów kontaktu.

 

Spotkania w warszawskiej siedzibie Focus Telecom Polska są prowadzone w sposób interaktywny i rzeczowy, a prowadzący bazują na danych zebranych od firm z danej branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 

Uczestnictwo bezpłatne, ilość miejsc ograniczona.

Śniadanie w chmurze - infografika - wielokanałowość komunikacji