śniadanie w chmurze - infografika - multichannel
News

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

08.06.2018
Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.

Śniadania w Chmurze to cykliczne spotkania ekspertów i przedsiębiorców, poświęcone zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta, jak również zwiększenia efektywności biznesowej w tym zakresie.

 

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi prowadzonemu przez specjalistów z Focus Telecom Polska i wymianie poglądów między uczestnikami, co umożliwia lepsze poznanie zagadnień określanych jako komunikacja z wykorzystaniem narzędzi multichannel oraz poszerzenie wiedzy i zdobycie informacji jak w spójny sposób komunikować się z klientami wykorzystując do tego w jednym czasie wiele kanałów kontaktu.

 

Spotkania w warszawskiej siedzibie Focus Telecom Polska są prowadzone w sposób interaktywny i rzeczowy, a prowadzący bazują na danych zebranych od firm z danej branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 

Uczestnictwo bezpłatne, ilość miejsc ograniczona.

Zapisz się na jedno z najbliższych wydarzeń z serii Śniadanie w Chmurze:

27.06.2018 dla branży Healthcare: "Usprawnij zarządzanie placówką medyczną i obsługuj więcej pacjentów".

  • Pacjenci mają problem z umówieniem wizyt?
  • Nie przychodzą i blokują terminy?
  • Twoje placówki nie przekazują sobie informacji?

Przyjdź i zobacz, w jaki sposób nowoczesne narzędzia do zarządzania komunikacją zapewnią Ci:

  • Wzrost zysków i zwiększenie liczby wizyt dzięki wielokanałowemu umawianiu pacjentów.
  • Zmniejszenie kosztów “pustych gabinetów” (minimalizacja liczby niewykorzystanych wizyt).
  • Sprawna wymiana informacji wewnątrz firmy pomiędzy jej placówkami.
  • Wyprzedzenie konkurencji poprzez lepszą obsługę pacjenta.

Poznaj rozwiązania, które ułatwiają zamawianie wizyt:

  • Kilka kanałów komunikacji (telefon, mail, formularz www i SMS) menu głosowe.
  • Kolejkowanie połączeń telefonicznych.
  • Kolejki przelewowe – gdy czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy niż zakładano, połączenia są kierowane do innych działów, do określonych osób.
  • Mechanizm utrzymania relacji, czyli w wypadku stałych pacjentów – identyfikacja osoby dzwoniącej i automatyczne przekazanie jej połączenia do rejestratora, z którym ostatnio rozmawiała (o ile jest dostępny).

 

29.06.2018 branża Rent/Wypożyczalnie "Jak zoptymalizować proces obsługi klienta poprzez różne kanały komunikacji?"

Główne zagadnienia:

  • Ile kosztuje Cię brak wiedzy o Twoim kliencie?
  • Jak automatyzacja obsługi klienta podnosi wydajność i obniża koszty?
  • Jak wielokanałowość ułatwi pracę Twoim konsultantom?

Śniadanie w chmurze - infografika - wielokanałowość komunikacji