News 29.05.2018

Samsung: nasze smartfony to blisko 1/3 polskiego rynku mobile

Niemal co trzeci smartfon sprzedany w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku miał logo Samsung - wynika z danych zebranych przez firmę GfK. W ujęciu wartościowym, udział marki w rynku był jeszcze wyższy i wynosił 37,3%. czytaj więcej
Huawei 29.05.2018

Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej
Huawei 28.05.2018

Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej
Huawei 28.05.2018

Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej
News 28.05.2018

Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej
News 24.05.2018

Tech Data Polska i Fujitsu odnawiają kontrakt dystrybucyjny

Tech Data Polska, wiodący dystrybutor sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz specjalistycznych umiejętności na rodzimym rynku IT, i Fujitsu, dostawca najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oficjalnie poinformowały o odnowieniu kontraktu dystrybucyjnego. Dzięki temu posunięciu w i tak już bogatym portfolio Tech Data znalazły się znakomitej jakości rozwiązania dla biznesowego Klienta Końcowego oraz oferta do Centrum Przetwarzania Danych włączając systemy zintegrowane marki Fujitsu. czytaj więcej
T-Mobile 23.05.2018

Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone

T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcej
Netia 23.05.2018

Ofiary przestępstw chronione przez system wideokonferencji od Netii

Netia wyposażyła jedną z sal przesłuchań oraz salę rozpraw Sądu Rejonowego w Warszawie w system wideokonferencyjny Netia Video Anywhere. Zastosowanie tej nowoczesnej technologii ma na celu przede wszystkim ochronę świadków, zwłaszcza nieletnich. Ale może też usprawnić codzienną pracę w sądach. czytaj więcej
Samsung 17.05.2018

Anja Rubik kolejnym ambasadorem firmy Samsung

Anja Rubik, najbardziej znana polska top modelka, została twarzą kampanii promującej smartfony Galaxy S9 i S9+. Działania obejmują telewizję, prasę oraz digital. czytaj więcej
Play 15.05.2018

Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej
UPC 14.05.2018

UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej
Samsung 14.05.2018

Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały. czytaj więcej
Netia 14.05.2018

Cyfrowy Polsat może przejąć Netię - UOKiK wydał zgodę

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji. czytaj więcej
Cyfrowy Polsat 10.05.2018

Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej
T-Mobile 09.05.2018

T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018

- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych
- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
News 07.05.2018

Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej
TomTom 12.04.2018

TomTom otwiera ośrodek inżynieryjny w Poznaniu i wzmacnia swoją pozycję na rynku

TomTom (TOM2) oficjalnie otworzył nową powierzchnię biurową w Poznaniu, tym samym umożliwiając firmie dalszy rozwój m.in. w zakresie sztucznej inteligencji i machine learning. Specjaliści z tego centrum inżynieryjnego będą ściśle współpracować z Urzędem Miasta Poznania i naukowcami, aby kształtować przyszłość mobilności. czytaj więcej
Komputronik 12.04.2018

20 lat sklepu www Komputronik

Ponad 20 lat stażu w sieci, miliony przeprowadzonych transakcji… komputronik.pl świętuje swoje okrągłe urodziny! Z tej okazji na klientów czeka nuta nostalgii i specjalne promocje. czytaj więcej
LG 05.04.2018

LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcej
AutoMapa 05.04.2018

AutoMapa podsumowuje wielkanocne święta na drogach

Czas świąt wielkanocnych od kilku już lat wiąże się z wyjazdami nie tylko do rodziny, ale również na kilkudniowy odpoczynek. Wolne dni, połączone z kilkoma dniami urlopu pozwalają na ucieczkę poza miasto. Tradycyjnie już - to również czas, w którym tworzą się największe korki.

- Bardzo duże korki w miastach w czasie wyjazdowego szczytu
- Rekordowe korki na drogach krajowych i autostradach
- Nawet 11 punktów w 12 stopniowej skali Korkometru w Krakowie czytaj więcej
Huawei 03.04.2018

Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej
Play 29.03.2018

Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej
Huawei 29.03.2018

Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej
Huawei 29.03.2018

Huawei przewiduje, że do końca 2018 roku powstanie 100 komercyjnych sieci ze 150 mln połączeń

Zdaniem Huawei, technologie sieciowe Narrowband-IoT (NB-IoT) są już na tyle dojrzałe, że mają własny szybko rosnący ekosystem i oczywistą wartość biznesową. Tylko w 2017 roku powstało 39 komercyjnych sieci z 500 tys. stacji bazowych i 100 mln połączeń dla NB-IoT. Firma przewiduje, że do końca bieżącego roku powstanie kolejne 100 takich sieci z 1,2 mln stacji bazowych oraz 150 mln połączeń. czytaj więcej
T-Mobile 22.03.2018

T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej
Cyfrowy Polsat 22.03.2018

Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej
News 22.03.2018

Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej
Huawei 15.03.2018

Wyniki najnowszego badania na temat postaw Polaków wobec sztucznej inteligencji, zaprezentowane na kongresie Huawei Rozmowy o Przyszłości

Wśród Polaków rośnie świadomość istnienia sztucznej inteligencji, ale mała jest ich wiedza na temat jej praktycznych zastosowań – wynika z badania przeprowadzonego przez InFuture Institute na zlecenie Huawei. 43% konsumentów uważa, że sztuczna inteligencja ułatwi ludziom życie, pełniąc rolę swego rodzaju osobistego asystenta. Przedstawiciele firm stwierdzili z kolei, że AI doprowadzi przede wszystkim do powstania zupełnie nowych zawodów. Spośród zbadanych przedsiębiorstw, 1/3 ma za sobą wdrożenia rozwiązań z tego zakresu, a aż 85% z nich przekonanych jest o pozytywnym wpływie AI na prowadzone działania. czytaj więcej
Huawei 14.03.2018

Huawei przewiduje, że do końca 2018 roku powstanie 100 komercyjnych sieci ze 150 mln połączeń

Zdaniem Huawei, technologie sieciowe Narrowband-IoT (NB-IoT) są już na tyle dojrzałe, że mają własny szybko rosnący ekosystem i oczywistą wartość biznesową. Tylko w 2017 roku powstało 39 komercyjnych sieci z 500 tys. stacji bazowych i 100 mln połączeń dla NB-IoT. Firma przewiduje, że do końca bieżącego roku powstanie kolejne 100 takich sieci z 1,2 mln stacji bazowych oraz 150 mln połączeń. czytaj więcej
Plus 14.03.2018

20% zniżki na bilety siatkarskich Reprezentacji Polski dla klientów Plusa

Za kilka dni rozpocznie się pierwsza faza sprzedaży biletów na Siatkarskie Ligi Narodów Kobiet i Mężczyzn. Plus, który od 20 lat wspiera Polską Siatkówkę przygotował dla swoich klientów specjalną promocję, dzięki której mogą otrzymać 20% rabatu na bilety polskich reprezentacji na mecze rozgrywane w Polsce w 2018 roku. czytaj więcej