Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy
News

Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.

05.03.2021
Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży.

Przedsiębiorstwa, które wykorzystują kanał telefoniczny do kontaktu z klientem w kampaniach oraz na infoliniach sprzedażowych, stale podejmują wiele działań, aby zbliżyć się do określonego progu, zwiększyć efektywność, wygrać z konkurencją i spełniać wymagania klientów.

 

Inwestują dodatkowe środki pieniężne w szkolenia, które mają na celu poprawienie technik sprzedaży oraz obsługę klienta. Dodatkowo skupiają się na doskonalenie sposobu mówienia, tonu głosu, artykulację oraz intonację. Większa część działań marketingowych realizowanych jest w celu zwiększenia liczby zapytań, które są kierowane przez klientów do infolinii sprzedażowych. Osoba dzwoniąca, jak to potwierdzają badania jest bardziej przekonana do zakupu, a jej decyzja znacznie szybsza, niż klienta, który wysyła zapytanie drogą e-mail. Dbanie o to jest ważne, ale może okazać się niewystarczające, gdy będziemy się prezentować niewłaściwie dobranym numerem telefonu, zarówno w przypadku, gdy dzwonimy do klienta, lub gdy to on zechce się z nami skontaktować. Dodatkowo jeśli prowadzona rozmowa nie będzie na najwyższym poziomie, to powyższe starania mogą być daremne, a finalnie prowadzona konwersacja może zostać źle oceniona. Popatrzmy na przykład: wielu klientów jest wzrokowcami posiada wypracowane stereotypy, kiedy wybiera produkty RTV AGD, to szuka solidnych i dobrych rozwiązań od profesjonalnych i sprawdzonych sprzedawców, zaś w przypadku żywności nasz wybór pada na naturalne produkty, a wizerunek firmy schodzi na dalszy tor.

 

Polskie firmy odnoszą coraz większe sukcesy na rynkach zagranicznych. Jednak na starcie muszą wygrać z lokalna konkurencją co nie jest łatwe, a w wielu przypadkach może stać się niemożliwe, gdyż w dużej ilości krajów można zaobserwować patriotyzm zakupowy. Duże polskie przedsiębiorstwa radzą sobie z tym poprzez przejmowanie lokalnych dostawców i posługiwanie się ich marką. W większości sytuacji takich możliwości nie mamy, ponieważ nasza działalność jest wirtualna i prowadzimy ją za pomocą słuchawki telefonu czy kanałów online. Pomocne będzie stworzenie strony internetowej we właściwie dobranym języku, a sprawdzonym dodatkiem, który dodatkowo uwiarygodni nas jest posiadanie lokalnego numeru telefonu. W kampaniach telefonicznych możemy znacznie zwiększyć skuteczność odbieralności połączeń, wybierając numer właściwy dla prowadzonej działalności klienta docelowego. Mówiąc natomiast o infoliniach sprzedażowych dla konsumentów, idealnie sprawdza się numer komórkowy, który buduje wizerunek firmy, do której można sprawnie się dodzwonić i w krótkim czasie połączyć z konsultantem. Numer stacjonarny sprawdzi się zaś doskonale w przypadku Infolinii Biur Obsługi Klienta. Reasumując, często na wybór produktu u różnych dostawców decyduje właśnie numer telefonu.

 

Aby dostarczyć dobrej jakości usługę telekomunikacyjną z właściwymi numerami telefonów niezbędna jest usługa SIP TRUNK, która jest nowoczesnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń w jednym czasie bez znaczenia ilu konsultantów pracuje w danej chwili w call center. Usługa SIP TRUNK jest dedykowana dla firm, które chcą uniknąć drogich połączeń, inwestycji w sprzęt oraz sprawnie i szybko rozpocząć działania z dowolnego miejsca, gdzie jest zapewniony dostęp do Internetu.

 

Usługa SIP TRUNK ma wiele zalet i umożliwia:

  • szybkie uruchomienie,
  • podłączenie usługi do dowolnego rozwiązania call center,
  • nadanie numerów komórkowych, krajowych z dowolnych stref numeracyjnych oraz zagranicznych
  • przeniesienia numerów od obecnego operatora telekomunikacyjnego, czy zwiększenie liczby kanałów rozmownych

 

Prowadząc działalność sam dobrze wiesz, kto jest Twoim klientem docelowym, a dobrze dobrana usługa telekomunikacyjna z pewnością pomoże Wam nawiązać lepsze relacje biznesowe.

 

Chcesz porozmawiać o usłudze SIP, VoIP, poznać warunki cenowe usługi SIPTRUNK – wyślij wiadomość na adres tomasz.kowalczyk@peoplefone.com lub zadzwoń +48698678040.

 

Zachęcamy również do odwiedzania strony operatora: www.plfon.pl

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

News Prezent gwiazdkowy dla Twojej firmy od PLFON

Okres przedświąteczny to czas promocji i rabatów na usługi, gdzie klienci mogą skorzystać ze specjalnych ofert. PLFON wystartował z promocją dla swoich klientów. Abonenci sieci mogą otrzymać od operatora rabat na abonament w wysokości 100 %. czytaj więcej

News PLFON na targach Electronics Show

Już w najbliższy weekend w Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbędą się Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej Electronics Show 2018, podczas których swoje rozwiązania pokaże firma Peoplefone Polska działająca pod marką PLFON. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Polish VoIP & Security Summit”

W dniu 09 listopada 2017 roku w siedzibie Peoplefone Polska S.A. w Warszawie odbyła się konferencja „Polish VoIP & Security Summit” To już kolejna edycja spotkania organizowanego przez firmę Peoplefone Polska, operatora telekomunikacyjnego, który oferuje kompleksowe usługi telefonii internetowej oraz innovaphone AG, eksperta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu. czytaj więcej

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

News Prezent gwiazdkowy dla Twojej firmy od PLFON

Okres przedświąteczny to czas promocji i rabatów na usługi, gdzie klienci mogą skorzystać ze specjalnych ofert. PLFON wystartował z promocją dla swoich klientów. Abonenci sieci mogą otrzymać od operatora rabat na abonament w wysokości 100 %. czytaj więcej

News PLFON na targach Electronics Show

Już w najbliższy weekend w Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbędą się Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej Electronics Show 2018, podczas których swoje rozwiązania pokaże firma Peoplefone Polska działająca pod marką PLFON. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Polish VoIP & Security Summit”

W dniu 09 listopada 2017 roku w siedzibie Peoplefone Polska S.A. w Warszawie odbyła się konferencja „Polish VoIP & Security Summit” To już kolejna edycja spotkania organizowanego przez firmę Peoplefone Polska, operatora telekomunikacyjnego, który oferuje kompleksowe usługi telefonii internetowej oraz innovaphone AG, eksperta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu. czytaj więcej

News Porady i pomysły na świąteczne prezenty

Nie sztuką jest kupić cokolwiek i dać innej osobie jako prezent świąteczny. Prawdziwą sztuką jest kupić taki prezent, z którego osoba obdarowana będzie zadowolona i który trafi w jej gust lub spełni jej marzenia. Dlatego poniżej kilka porad w tym zakresie. czytaj więcej

News Zespół sprzedażowy - nowoczesna strategia dla twojej firmy

​Zespół sprzedażowy to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją produktów wśród klientów. Jak działa zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy? Czy taki model sprzedaży sprawdzi się w twojej firmie?

1. Czym jest zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy?
2. Zadania agentów handlowych w zespole sprzedażowym
3. Jakie są korzyści takiego modelu sprzedaży?
4. Czy zespół sprzedażowy to dobra strategia dla twojej firmy? czytaj więcej

News Namierzanie telefonu i właściciela sprzętu po numerze - czy to możliwe?

Telefony komórkowe są dzisiaj najpopularniejszymi urządzeniami mobilnymi. Smartfonami posługują się już niemal wszyscy - korzystają z nich zarówno seniorzy, jak i nawet kilkuletnie dzieci. Nowoczesne technologie dają ogromne możliwości. Dziś za pośrednictwem takiego sprzętu porozmawiamy ze znajomymi, połączymy się z internetem i zrobimy świetnej jakości zdjęcie. Każdy kij ma jednak dwa końce - w przypadku telefonów drugim są z pewnością zagrożenia płynące z ich używania. Komórki i telefony są częstym celem złodziei i oszustów, przed którymi możemy się jednak skutecznie bronić. Czy możliwe jest namierzenie telefonu? Czy jesteśmy w stanie zweryfikować właściciela na podstawie numeru? czytaj więcej

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej