Nowe oferty: usługa SIP Trunk do centrali telefonicznej - 20 kanałów do rozmów, 20 numerów telefonicznych
News

Nowe oferty: usługa SIP Trunk do centrali telefonicznej

19.11.2020
SIP Trunk w trzech odsłonach - właśnie dodaliśmy nowe oferty. Podłącz do swojej centrali telefonicznej i rozmawiaj.

Dodaliśmy 3 nowe oferty dla usługi SIP Trunk - przyda Ci się do rozmów z Twojej do centrali telefonicznej:

- do 10 jednoczesnych rozmów i do tego 10 numerów (więcej)
- do 20 jednoczesnych rozmów i do tego 20 numerów (więcej)
- do 30 jednoczesnych rozmów i do tego 30 numerów (więcej)

Jeśli masz Internet w swojej firmie i centralę telefoniczną, to możesz swobodnie skorzystać z tych ofert - Twoi pracownicy na pewno będą zadowoleni z Twojego wyboru.

zadzwoń - 796 097 197
napisz - listy@operatorzy.pl

News Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.

Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcej

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 2/2) - logowanie łącza

Łącze SIP Trunk dostarczone do firmy przez operatora usługi telefonicznej, można zalogować w centrali telefonicznej na dwa podstawowe sposoby - zobacz jakie. czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej