Nowe oferty: usługa SIP Trunk do centrali telefonicznej - 20 kanałów do rozmów, 20 numerów telefonicznych
News

Nowe oferty: usługa SIP Trunk do centrali telefonicznej

19.11.2020
SIP Trunk w trzech odsłonach - właśnie dodaliśmy nowe oferty. Podłącz do swojej centrali telefonicznej i rozmawiaj.

Dodaliśmy 3 nowe oferty dla usługi SIP Trunk - przyda Ci się do rozmów z Twojej do centrali telefonicznej:

- do 10 jednoczesnych rozmów i do tego 10 numerów (więcej)
- do 20 jednoczesnych rozmów i do tego 20 numerów (więcej)
- do 30 jednoczesnych rozmów i do tego 30 numerów (więcej)

Jeśli masz Internet w swojej firmie i centralę telefoniczną, to możesz swobodnie skorzystać z tych ofert - Twoi pracownicy na pewno będą zadowoleni z Twojego wyboru.

zadzwoń - 796 097 197
napisz - listy@operatorzy.pl

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 2/2) - logowanie łącza

Łącze SIP Trunk dostarczone do firmy przez operatora usługi telefonicznej, można zalogować w centrali telefonicznej na dwa podstawowe sposoby - zobacz jakie. czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 1/2) - doprowadzenie łącza

SIP Trunk jest usługą, która umożliwia podłączenie własnej centrali telefonicznej do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Operator dostarczający to rozwiązanie do firmy, może to zrobić na różne sposoby. Zobacz jak bezpiecznie korzystać z tego łącza. czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej