Jakie zadanie ma spełniać firmowa strona internetowa
News

Jakie zadanie ma spełniać firmowa strona internetowa

31.03.2021
Strony internetowe są coraz bardziej doceniane przez przedsiębiorców, a inwestycje w dobrze pozycjonowane strony firmowe stale rosną. Strona to bardzo ważny element skutecznego biznesu i okazja do pozyskania nowych klientów, dlatego powinna być jak najlepiej przygotowana i pozycjonowana.

Zadanie firmowej strony internetowej

Strona internetowa firmy musi być przede wszystkim jasna i czytelna. Potencjalni klienci trafiają na nią zazwyczaj, gdy szukają konkretnego typu produktów lub usług. Z tego względu strona musi od początku jasno informować, że firma ma dokładnie to, czego klient szuka. Zasada jest tutaj prosta: im dłużej potencjalny klient pozostanie na stronie, tym większa szansa, że skorzysta z oferowanych usług lub dokona zakupu produktów.

Jaka powinna być dobra strona firmowa?

Dobra strona internetowa firmy powinna spełniać kilka bardzo ważnych założeń. Dopiero wtedy będzie użyteczna i zacznie generować kliknięcia oraz, co za tym idzie, zysk. Jaka powinna być dobra strona firmowa?

  • Dobrze pozycjonowana - od pozycjonowania w Google zależy liczba wejść na stronę. Jeśli strona nie będzie wyświetlana wysoko w wyszukiwarce, nie będzie generować praktycznie żadnych wejść.
  • Intuicyjna i przejrzysta - jeśli odwiedzający będzie gubił się na stronie internetowej firmy lub będzie miał problem w odnalezieniu tego, czego szuka, szybko się zniechęci i opuści witrynę.
  • Informacyjna - strona musi wyjaśniać cel usług lub zastosowanie produktów. W tym celu coraz częściej na stronach firmowych stosuje się zakładkę z blogiem firmy.
 

Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową firmy?

Tworzenie stron internetowych to bardzo odpowiedzialne zadanie i waro powierzyć je sprawdzonej firmie. Choć niektórzy przedsiębiorcy porywają się na samodzielne stworzenie strony internetowej od podstaw, lepiej zatrudnić do tego zadania profesjonalną agencję kreatywną. Strony internetowe, szczególnie te firmowe, wymagają zdecydowanie więcej niż popularne blogi. Z założenia mają przyciągać nie tyle atrakcyjną treścią, co przydatnymi produktami i usługami. Z tego względu zachęcenie klienta do pozostania na stronie firmowej jest o wiele trudniejsze. Profesjonalne strony internetowe zatrzymują potencjalnych klientów swoją przejrzystością, estetyką i świetną prezencją. Taki efekt z pewnością łatwiej osiągnąć z profesjonalną pomocą.

 

Jakie zadanie ma spełniać firmowa strona internetowa

Pozycjonowanie stron w Google

Google to największa wyszukiwarka internetowa na świecie, dlatego bardzo ważnym jest zadbanie o jej przychylność. Google musi wiedzieć, że biznes oferowany przez daną stronę jest dla poszukujących absolutnie najlepszy. Właśnie na przekazaniu tej informacji skupia się pozycjonowanie stron internetowych. Dobra strona internetowa firmy musi być jak najwyższej w wynikach wyszukiwania Google. Bez tego będzie bezużyteczna.

 

Aby zapewnić sobie dobre pozycjonowanie stron w Google, trzeba mieć pojęcie o SEO i samym działaniu algorytmu wyszukiwarek internetowych. Na szczęście większość z nich działa w zbliżony sposób. Dobra strona internetowa według Google musi spełnić jedno zadanie - wyczerpująco odpowiedzieć na pytanie użytkownika wpisane w wyszukiwarkę. W wypełnieniu tego celu pomaga agencja Web Development, która zajmuje się tworzeniem profesjonalnych stron internetowych dla różnych przedsiębiorstw. Warto sprawdzić jej ofertę, by zapewnić sobie solidną stronę internetową firmy.

Wiadomości firmowe EURid wprowadza mechanizm przeciwko nadużyciom w domenach .eu

Eurid, jako pierwszy rejestr na świecie, wprowadził właśnie system przewidywania nadużyć i wczesnego ostrzegania (APEWS) czytaj więcej

Wiadomości firmowe Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienić

Grupa H88 stworzyła nowe rozwiązanie WAF do ochrony przed zagrożeniami w sieci czytaj więcej

Wiadomości firmowe Co nas atakuje w sieci?

Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetowe czytaj więcej

Motorola Premiera Motorola Moto E i E Plus

Dziś odbyła się globalna premiera nowych smartfonów z serii E. Na rynki całego świata wchodzą dwa modele z serii E⁴ i E⁴ Plus. Do sprzedaży trafią z początkiem sezonu letniego, czyli w pierwszych tygodniach lipca. czytaj więcej