Jak zwiększyć skuteczność kampanii z użyciem powiadomień web push?
News

Jak zwiększyć skuteczność kampanii z użyciem powiadomień web push?

06.03.2020
Notyfikacje web push są coraz częściej wykorzystywane w strategiach promocyjnych przez właścicieli e-sklepów oraz twórców internetowych – np. blogerów. Stanowią one formę interakcji z klientem, a korzyści płynące ze stosowania tego typu komunikatów mają różnorodny charakter. Warto wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywać powiadomienia, by kampanie reklamowe docierały do szerokiego grona odbiorców oraz generowały większy ruch na stronie internetowej.

Blokada notyfikacji web push

AdPop to skuteczne narzędzie, które można wykorzystywać jako zamiennik standardowych bannerów subskrypcyjnych, służących do pozyskiwania zgody klientów na otrzymywanie powiadomień wysyłanych przez daną witrynę internetową. Mechanizm stanowi również odpowiedź na blokadę wyświetlania bannerów subskrypcyjnych wprowadzone przez najpopularniejsze przeglądarki.

 

AdPop Website Layer wywołuje również większe zaangażowanie klientów odwiedzających konkretną witrynę internetową. Dedykowany komunikat – z prośbą o subskrypcję – pojawia się dopiero wtedy, gdy odbiorca wejdzie w interakcję z daną stroną. Takie działanie znacznie zwiększa szansę na to, iż klient wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień web push i nie podlega blokadom wprowadzonym przez przeglądarki.

Ważne elementy

Efektywny komunikat powinien składać się m.in. z:

  • wezwania odbiorcy do określonego działania – „kliknij”, „zobacz”,
  • przyciągającego uwagę klienta zdjęcia danego produktu lub usługi,
  • odnośnika, przekierowującego konsumenta na stronę promowanego artykułu.

 

Można również ograniczyć czas trwania oferty cenowej. Działanie to będzie miało wpływ na szybkość podjęcia przez odbiorcę komunikatu decyzji o sfinalizowaniu danej transakcji zakupowej.

Grupa odbiorców

W panelu powiadomień można zaznaczyć wytyczne, na podstawie których wyselekcjonowana zostanie grono konsumentów, do których trafi określony komunikat. Jeśli zależy Ci na budowaniu wizerunku i dużych zasięgach, powinieneś skierować powiadomienia do wszystkich odbiorców. Należy jednak liczyć się z tym, że nie trafisz w upodobania każdego z potencjalnych klientów i wyniki sprzedażowe nie będą tak dobre jak wtedy, gdy powiadomienia zostaną wysłane do wyselekcjonowanej grupy subskrybentów. Warto zatem dobrze zastanowić się, kogo może zainteresować informacja o sprzedaży danego produktu.

 

Kampanie z wykorzystaniem notyfikacji web push cieszą się coraz większą popularnością. Przy tworzeniu komunikatów warto jednak pamiętać o kilku elementarnych zasadach. Znaczenie ma nie tylko forma oraz treść powiadomienia, ale i moment jego aktywacji. Warto dodać, iż efektywne kampanie z udziałem web push mają swoje przełożenie na osiągany współczynnik konwersji w obrębie danej witryny.

News Jak przyspieszyć proces pakowania przesyłek w swojej firmie?

Zakupy przez Internet klientom wydają się niezwykle proste. Wystarczy chwila aby znaleźć produkty, które chce się zakupić, zapłacić i dostać informacje na temat wysyłki zamówienia. Ze względu na to, jak bardzo prosty i szybki jest to proces firmy muszą znaleźć sposoby, pozwalające na błyskawiczne pakowanie i wysyłanie produktów. Ponadto istotne jest także dbanie o bezpieczeństwo przesyłek, które mogą przecież ulec uszkodzeniu w procesie doręczania. Foliopaki kurierskie to rozwiązanie które posiada wszystkie pozytywne cechy, sprawiające, że zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci są z niego zadowoleni. czytaj więcej

News BLIK - co to jest? W jaki sposób działa?

BLIK jest nowoczesnym, polskim standardem mobilnych płatności, który potrafi ułatwić życie wielu milionom ludzi począwszy od roku 2015. Dostarcza przy tym sporo przełomowych rozwiązań, takich jak choćby przelewy na numer telefonu, wypłaty gotówki z bankomatów bez zastosowania karty czy też łatwe oraz szybkie płatności przy wykorzystaniu płatniczych terminali. Spore rozpowszechnienie systemu sprawia, iż skorzystać z niego może w praktyce każdy z klientów instytucji mających uniwersalny profil. Cały czas dołączają do niego także następne banki. czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej

News Jak działa Autodoładowanie w Orange?

Nie słyszałeś jeszcze o Autodoładowaniu konta? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i dowiedz się czym jest ta usługa, jak z niej korzystać i dlaczego ułatwia życie. czytaj więcej