Jak znaleźć dobry serwis iPhone w Warszawie?
News

Jak znaleźć dobry serwis iPhone w Warszawie?

30.10.2019
Jak znaleźć rzetelny, pogwarancyjny serwis iPhone w Warszawie? Nie ma wątpliwości, że wśród współcześnie produkowanych smartfonów to właśnie iPhone’y cieszą się największą renomą i popularnością. Innowacyjność i wizjonerstwo niekwestionowanego lidera w branży urządzeń elektronicznych – firmy Apple, stała się główną motywacją wielbicieli iPhone’ów. Produkty z charakterystycznym, nadgryzionym jabłkiem są powszechnie pożądane również w Polsce. Jednak jak każdy sprzęt, również one ulegają usterkom.

Naprawa iPhone. Czym się kierować?

Jedną z ważniejszych kwestii jest oczywiście poziom doświadczenia pracowników danego serwisu. Ich wiedza powinna opierać się na dokładnej znajomości zarówno nowszych, jak i starszych produktów Apple. Pełna oferta obsługiwanych urządzeń znajduje się zazwyczaj na stronie internetowej firmy. Jeżeli jednak nie jesteśmy pewni, czy naprawa konkretnego modelu wchodzi w zakres usług, najlepiej zwrócić się z pytaniem bezpośrednio do serwisu. Najszybszą drogą do uzyskania niezbędnych informacji będzie kontakt z infolinią. To również świetny sposób na sprawdzenie, czy konkretny serwis iPhone w Warszawie jest wart zaufania. W tym celu można zadać kilka konkretnych pytań, m.in. o to, czy firma udziela gwarancji na naprawiony produkt, oraz czy używa oryginalnych, sprawdzonych części.

 

W razie wymijających i niejasnych odpowiedzi, utrudnionego kontaktu (nieodpowiadania na połączenie przez zbyt długi czas, brak odpowiedzi mailowej itd.), lepiej zrezygnować. Szczególnie że chodzi o tak duże miasto, jak Warszawa – naprawa iPhone znajduje się w ofercie wielu serwisów, dlatego przy poważnych problemach z komunikacją, lepiej szukać dalej. Dobrym rozwiązaniem jest również celowanie w większe firmy, działające na rynku od dłuższego czasu i mogące pochwalić się wieloletnim doświadczeniem. Jeżeli utrzymują się w branży napraw pogwarancyjnych na tyle długo, że są w stanie wciąż poszerzać swoją działalność, z pewnością będzie to opcja godna zaufania niż „młody”, nowopowstały serwis.

Czas naprawy i warunki gwarancyjne

Przy naprawie iPhone’a czas wykonania usługi ma ogromne znaczenie. Zwłaszcza wtedy, gdy telefon służy również do celów służbowych. Szybkość realizacji zlecenia często stoi na szczycie listy wymagań posiadaczy zepsutych lub wadliwych smartfonów. Dlatego przed dokonaniem wyboru, warto zorientować się, ile wynosi orientacyjny czas naprawy. Najlepsze serwisy usuwają nieskomplikowane usterki nawet w 30 minut, co ma ogromne znaczenie dla osób, którym wyjątkowo zależy na czasie i nie mogą pozwolić sobie na zbyt długie oczekiwanie. Ponownie, w takich sytuacjach lepiej skierować swoje kroki do jednego z większych serwisów w Warszawie, ponieważ zatrudniają większą liczbę wyspecjalizowanych pracowników, którzy szybko rozwiązują niemal każdy problem. Oczywiście wpływ na długość naprawy ma wiele czynników, m.in. czas oczekiwania na część, powaga usterki itd., więc szybka realizacja zlecenia nie zawsze jest możliwa.

 

Warunki gwarancyjne to kolejny element, który wymaga sprawdzenia. Decydując się na serwis iPhone w Warszawie, trzeba zapytać o gwarancję nie tylko na wykonaną pracę, ale również na części wykorzystane do naprawy. Biorąc pod uwagę fakt, że zarówno nowy, jak i używany iPhone to stosunkowo duży wydatek, trzeba mieć pewność, że zastosowane komponenty pochodzą z pewnego źródła. Co więcej, udzielenie gwarancji jest sygnałem, że serwis poważnie traktuje swoich klientów i starannie wykonuje swoją pracę. Jeżeli firma nie wspomina o okresie gwarancyjnym i nie informuje o jakości stosowanych zamienników, z pewnością jest nastawiona wyłącznie na zysk, a nie na zadowolenie i zaufanie ze strony klienta.

Serwis stacjonarny czy naprawa na odległość?

Serwisy door-to-door, czyli oferujące naprawy na odległość, cieszą się coraz większą popularnością. Ich usługi są szczególnie korzystne dla osób mieszkających w mniejszych miejscowościach, w których nie ma dostępu do dobrego serwisu pogwarancyjnego, lub tam, gdzie stacjonarne firmy nie cieszą się zbyt dobrą opinią. Co więcej, serwis door-to-door to ogromna oszczędność czasu, ponieważ nie trzeba specjalnie fatygować się do konkretnej placówki. Lepiej wybrać dobrą, sprawdzoną firmę z innego miasta, niż taką, która znajduje się blisko od naszego miejsca zamieszkania. W celu przesłania sprzętu do naprawy wystarczy zazwyczaj wypełnienie specjalnego formularza na stronie i staranne zapakowanie urządzenia, które następnie przekazuje się wysłanemu przez firmę kurierowi.


fot. materiały prasowe