Centrala Grandstream UCM6302
News

Firmowe centrum dowodzenia

18.08.2021
Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości.

Seria central Grandstream UCM63XX

Centrala Grandstream UCM6302

Seria central UCM63XX to gotowe rozwiązanie do współpracy w organizacji, dostosowane do aktualnych potrzeb i wyzwań związanych między innymi z pandemią, pracą zdalną w pełnym lub czasowym wymiarze.

 

W serii dostępne są 4 centrale: UCM6301, UCM6302, UCM6304, UCM6308. To system, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających zespołów. Centrale obsługują do 500, do 1000, do 2000 a nawet aż do 3000 użytkowników. Liczba jednocześnie obsługiwanych połączeń waha się od 75 do nawet 450, a w przypadku połączeń szyfrowanych od 50 do 300. W zależności od wyboru centrali można korzystać z 2, 3, 4 lub 8 pokoi konferencyjnych, przy maksymalnej liczbie uczestników konferencji głosowej od 75 do 300, a w przypadku konferencji wideo od 12 aż do 60 osób. Wbudowane w centrale rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP. A dzięki funkcji RemoteConnect można zestawiać bezpieczne połączenia zdalne lub zarządzać centralą w chmurze GDMS.

 

To rozwiązania idealne dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw.

 

Urządzenia gwarantują zaawansowaną ochronę z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont. Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia zaś bezpieczne połączenia zdalne.

 

To rozwiązanie do osób poszukujących najbardziej dopasowanego rozwiązania w jak najbardziej korzystnej cenie. Elastyczność i wydajność centralom VoIP z tej serii zapewniają korzystanie z Asterisk.

 

Dzięki zastosowaniu central z tej serii Grandstream oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie w niespotykanie korzystnej cenie oferuje.

 

To rozwiązanie idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, W serii dostępne są 3 modele central, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.

Jaka jest podstawowa korzyść z uruchomienia centrali IP z serii UCM?

Koniec z opłatami licencyjnymi oraz opłatami za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego! Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu zestawu. Oprogramowanie central jest cały czas aktualizowane pod kątem bezpieczeństwa, nowych funkcjonalności i rozwiązań na rynku telekomunikacyjnym. A klienci Grandstream mają pełen dostęp do aktualizacji bezpłatnie.

Dlaczego firmy wybierają te centrale?

Bo oprócz skrojonego pod małe i średnie przedsiębiorstwa zestawu funkcjonalności, instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.

Zaawansowany zestaw funkcji

Tak! Seria central zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.

 

Centrale UCM to również doskonały sposób na modernizację firmowej sieci. Gdy sieć telekomunikacyjna nie jest budowane jest budowana od zera i istnieją w niej już rozwiązania korzystające z starszych technologii [nawet analogowe]. Centrale UCM można łatwo łączyć z starszymi telefonami za pomocą bram, których bardzo bogatą ofertę posiada Impet Computers [porty BRI, PRI, GSM, FXS, FXO].

Jak wspomagać produktywność?

Dzięki oferowanym przez tę serię central połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami – centrale obsługują połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP: wideotelefonami, kamerami-wizjerami, urządzeniami do wideokonferencji czy kamerami do monitoringu.

Jak mądrze kontrolować?

Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP, które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
 

Platforma umożliwia dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.

 

Funkcjonalności central UCM marki Grandstream można dodatkowo rozbudować, dzięki łatwej integracji z programami typu CTI, PMS, czy CRM. Można skorzystać z gotowych rozwiązań [HMobile, Microsoft Lync Server, Mitel, HSC, Salesforce, Sugar, Zoho, CTI Solutions] lub z interfejsów API, lub AMI.

 

Wejdź na www.grandstream.pl lub skontaktuj się z Działem Handlowym Impet Computers – oficjalnym dystrybutorem urządzeń marki Grandstream w Polsce. 

Wiadomości firmowe Huawei Cloud prezentuje EI Intelligent Twins – inteligentne cyfrowe bliźniaki dla miast

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zaprezentowane zostało rozwiązanie Huawei Cloud EI Intelligent Twins – inteligentne cyfrowe bliźniaki dla miast. Jia Yongli, dyrektor generalny działu produktów EI Huawei Cloud BU, ogłosił możliwość modernizacji usług Huawei Cloud Enterprise Intelligence (EI), zauważając, że usługi będą odtąd zasilane najnowszymi układami Huawei AI. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Lenovo MWC 2018 - Lenovo prezentuje pełną ofertę inteligentnych produktów: od modułów do smartfonów, przez urządzenia 2w1 serii Yoga, po wyposażenie centrów danych

Dziś na Mobile World Congress 2018 firma Lenovo zaprezentowała techniczne innowacje na rok 2018 będące efektem intensywnych prac nad rozwojem rozszerzonej inteligencji (Augmented Intelligence). czytaj więcej