News

Avaya przejmuje Spoken Communications

22.03.2018
Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze.

Firma Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA) czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia firmy Spoken Communications (dalej: „Spoken”). Spoken jest jednym z największych innowatorów w dziedzinie centrów obsługi telefonicznej udostępnianych w formie usługi (ang. Contact Center as a Service ― CCaaS) oraz aplikacji do zarządzania obsługą klienta opartych na konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Inowacje firmy Spoken będą dodatkowym bodźcem do rozwoju Avaya w dziedzinie rozwiązań opartych o chmurę, udostępniając klientom każdej wielkości niezawodną i skalowalną platformę przetwarzania. Klienci na całym świecie mogą przechodzić do chmury w tempie dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb, w oparciu o funkcjonalność swoich dotychczasowych rozwiązań.

Spoken nieustannie inwestuje w innowacyjne, przyszłościowe rozwiązania. Oferuje przełomową platformę z wieloma wbudowanymi funkcjami, które dziś wymagają narzędzi od różnych dostawców. Ten znacząco uproszczony model ułatwia klientom i partnerom współpracę z Avaya. Dzięki ponad 170 przyznanym patentom oraz wnioskom patentowym własność intelektualna Spoken będzie doskonałym akceleratorem rozwoju rozwiązań Avaya w dziedzinach, takich jak analiza wielkich zbiorów danych, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.

Architektura Spoken, działająca w chmurze i obsługująca wielu użytkowników, jest już w pełni zintegrowana z technologiami Avaya do obsługi klienta. W efekcie powstała zaawansowana platforma przetwarzania w chmurze do obsługi rozwiązań typu „omni-channel” firmy Avaya. Przez ponad rok Avaya i Spoken współpracowali nad stworzeniem kilku elastycznych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze, które dziś są gotowe do wprowadzenia na rynek. Dzięki tej nowej akwizycji firmy Avaya klienci uzyskają dostęp do innowacyjnych aplikacji i usług Spoken dla wyspecjalizowanych pracowników oraz do rozwiązań IntelligentWire automatyzujących centra obsługi telefonicznej. Rozwiązania te wykorzystują sztuczną inteligencję i tzw głębokie uczenie w konwersacjach głosowych na żywo, co pozwala zredukować ilość pracy niezbędnej do wykonania po zakończeniu rozmowy, generować inteligentniejsze odpowiedzi oraz dokładniej analizować odczucia i doświadczenia klientów.

 „Przejęcie Spoken Communications to najnowszy przykład zawrotnego tempa, w jakim rozwija się Avaya. Inwestujemy w przyszłość w celu zapewnienia klientom i partnerom innowacyjnych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze. Witamy pracowników Spoken w rodzinie Avaya i wierzymy, że wspólnie osiągniemy wielki sukces” ¾ powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

News Jak pobierać pliki z YouTube?

Jak pobierać pliki z YouTube? Zobacz prostą w obsłudze aplikację, która pomoże Ci w tym procesie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa wersja oprogramowania innovaphone: Integracja z Microsoft Teams, Outlook i macOS oraz wiele innowacyjnych aplikacji

Niemiecki specjalista w dziedzinie telefonii IP innovaphone kontynuuje rozwój swojego środowiska komunikacji i pracy innovaphone myApps i uzupełnia swoje rozwiązanie telefonii IP, Unified Communications i Cloud o liczne nowe funkcje i aplikacje. Nowa wersja oprogramowania innovaphone zawiera natywną aplikację innovaphone myApps dla systemu macOS. Kolejna nowość: Aplikacja Custom App umożliwia prostą i bezproblemową integrację aplikacji myApps i Microsoft Teams.

czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej