Archiwalne

Złote Anteny dla Grupy TP

19.03.2009

Podczas wczorajszej Gali Złotych Anten „Świata Telekomunikacji”, pakiet neostrada tp z telewizją otrzymał nagrodę jako usługa roku, a w kategorii „rozwiązanie stacjonarne” produktem 2009 roku został kanał telewizyjny Orange sport. Wyróżnienie w kategorii „Menedżer roku” otrzymała Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezes PTK Centertel.

Złote Anteny to branżowe nagrody przyznawane za osiągnięcia w telekomunikacji i mediach. Kapitułę konkursu tworzą niezależni eksperci oraz przedstawiciele wydawcy i redakcji.

Dzięki wprowadzeniu pakietu „neostrada tp z telewizją” oraz satelitarnej transmisji sygnału w ciągu trzech ostatnich miesięcy 2008 roku Telekomunikacja Polska podwoiła ilość klientów korzystających z usług telewizyjnych - z 57 tys. do 113 tys.

W bardzo korzystnej cenie (przy umowie na 2 lata telewizja w cenie neostrady) klienci otrzymują dostęp do ponad 30 popularnych programów telewizyjnych oraz szybki internet w prędkości: 512 kb/s, 1 Mb/s lub 2 Mb/s. Aby zapewnić dostęp do tej oferty klientom w całej Polsce, TP oferuje telewizję w 2 technologiach: satelitarnej lub za pośrednictwem linii telefonicznej (IPTV).

W sierpniu 2008 roku Telekomunikacja Polska uruchomiła swój pierwszy kanał telewizyjny Orange Sport. Jako jedyny na rynku Orange sport nadaje wszystkie mecze piłkarskiej Ekstraklasy, w tym aż 6 spotkań z każdej kolejki na żywo.

Kanał nadaje także turnieje tenisowe WTA, koszykarską ligę NBA, francuską i portugalską ligę piłkarską, szwedzką ligę żużlową oraz programy autorskie. Wybrane pozycje programowe Orange sport można zobaczyć również na www.orangesport.pl oraz w telefonie komórkowym wap.orange.pl.

Złote Anteny „Świata Telekomunikacji” to branżowe nagrody przyznawane menedżerom, firmom oraz usługom oferującym innowacyjne i atrakcyjne ekonomicznie rozwiązania w dziedzinie telekomunikacji i mediów. W tym roku przyznano je już po raz jedenasty.

źródło: TPSA

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Moico Moico odświeża swoją ofertę

Wrocławski dostawca usług z zakresu mediów domowych właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „Dołącz do alternatywy”. Klienci Moico mogą tworzyć spersonalizowane pakiety promocyjne, łączące internet, telewizję i mobile. czytaj więcej

News mPay z biletami do Tatrzańskiego Parku Narodowego

Tatrzański Park Narodowy uruchomił sprzedaż biletów za pośrednictwem mPay - systemu płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Turyści korzystający z aplikacji mobilnej mogą rozpocząć zwiedzanie parku znacznie szybciej, bez konieczności stania w kolejkach do kas. czytaj więcej