Archiwalne

'Zadzwoń do mnie' - nowa usługa dla klientów PLAY

17.04.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 17 kwietnia 2008 uruchomiono nową usługę dla wszystkich abonentów i użytkowników Play, pod hasłem „Zadzwoń do mnie". Umożliwia ona poproszenie innej osoby o oddzwonienie bez ponoszenia kosztów.

Po wpisaniu kodu *120*numer telefonu# i zatwierdzeniu go zieloną słuchawką, użytkownik przesyła na ten numer komunikat wyświetlany na ekranie telefonu z prośbą o kontakt. Ma on następującą treść: „Zadzwoń do mnie! Numer ‘numer klienta' prosi o telefon."

Jedynie w Play komunikat ten można wysłać do każdej sieci komórkowej w Polsce. Usługa ta jest bezpłatna.

Użytkownicy Play Karta i Nowa Play Karta mogą korzystać z usługi również w przypadku, gdy rozmowy wychodzące są zablokowane.

źródło: Play

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Laptop czy komputer stacjonarny do gier - co wybrać?

Świat gier wideo rozwija się w błyskawicznym tempie. To sprawia, że sprzęt, który pozwalał na bezproblemowe uruchomienie tytułów ukazujących się jeszcze kilka lat dziś okazuje się już właściwie bezużyteczny z punktu widzenia miłośnika ostatnich premier. To z kolei oznacza, że gracze chcący zawsze trzymać rękę na pulsie, muszą przygotować się na regularne wymiany lub aktualizacje swojego sprzętu, a więc również związane z tym – zwykle dość wysokie wydatki.

- Jaki sprzęt dla gracza? Wady i zalety laptopów do grania

- Jaki sprzęt dla gracza? Wady i zalety komputerów stacjonarnych czytaj więcej

News Satysfakcja klienta – sprawdź, czy umiesz o nią zadbać

On-line jako kanał sprzedaży nigdy nie był aż tak ważny jak teraz. Oczywiście, branża e-commerce notowała z roku na rok spore wzrosty, ale w czasie pandemii ta forma zakupów stała się jeszcze bardziej powszechna. To sprawia, że e-sprzedający powinni zogniskować swoje wysiłki wokół zakupowej satysfakcji klienta, by go zdobyć i zatrzymać. Jak tego dokonać? czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej