Archiwalne

Wybierz Twarz Netii w Wolnych Wyborach!

11.05.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Adamczyk, Kot, czy Różczka? 11 maja br. ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów! Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy.

W Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii podda się ocenie trójka kandydatów, którzy już wybrali Netię: Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka. Wyborcy mogą się zapoznać z ich programami w reklamach Netii oraz oddać swój głos na www.netia.pl, gdzie również będą mogli śledzić wynik wyborów na bieżąco. Wybory potrwają do 30 czerwca 2009 r. Wybrany kandydat, którego poznamy w lipcu, będzie reprezentował Netię w kolejnych kampaniach reklamowych.

Wybierz swojego kandydata
Zmiana jest prosta jak hop-siup – mówi Tomasz Kot, podkreślając jak proste jest wybranie lub zmiana innego operatora na usługi Netii. Nie bojąc się wyzwań, jakie przynosi zmiana, walczy o wygraną w wyborach jako kandydat numer 1.

Netia i ja jesteśmy prawie wszędzie – z tym hasłem kandydat numer 2, Piotr Adamczyk, staje w wyborcze szranki. Jego hasło wyborcze nawiązuje do szerokiej dostępności usług Netii.

Elastyczna jak Netia Magdalena Różczka przystąpiła do wyborów jako kandydatka numer 3. Podkreśla, iż jest mniej uparta, za to bardziej wyczulona na ludzkie potrzeby, odwołując się m.in. do możliwości korzystania z nowych ofert promocyjnych Netii, mimo obowiązującej umowy.

O celach kampanii – Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii
Kampania wizerunkowa pozwala nam rozszerzyć definicję „wolności wyboru”, która jest nadrzędną wartością i kwintesencją pozycjonowania Netii. Do tej pory „wolność wyboru” była w zasadzie równoznaczna z wolnością wyboru operatora. Na zliberalizowanym rynku telekomunikacyjnym Netia była alternatywą dla dotychczasowego monopolisty. Teraz, gdy alternatyw jest już więcej, adresujemy indywidualną potrzebę ludzi do podejmowania niezależnych decyzji. Jako pierwsi wprowadzamy ideę demokracji w życie korporacji – dajemy ludziom możliwość decydowania o tym, jacy jesteśmy.
Hasła wyborcze towarzyszące kandydatom na Twarz Netii mają na celu rozpropagowanie i zapisanie w świadomości klientów trzech podstawowych informacji na temat naszej firmy: że jesteśmy wszędzie, że zmiana operatora jest prosta i nie wymaga skomplikowanych formalności oraz że nawet po podpisaniu umowy pozostawiamy klientom wolność zmiany oferty na lepszą.

Kampania ma oczywiście za zadanie także wspierać realizację naszych celów sprzedażowych. W jej skład wchodzą również spoty taktyczne, w których mówimy bezpośrednio o ofercie.

Kampania wizerunkowa obejmie następujące kanały:
- TV
- prasa
- internet (dedykowana strona+kampania odsłonowa+kanał na You Tube)
- kina
- działania ambientowe w kinach
- outdoor

Kampania prezentująca ofertę pojawi się w TV, prasie, internecie i radio.

źródło: Netia

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie. czytaj więcej

Netia Netia Mobile dla Ciebie - wakacyjne oferty mobilne od Netii

Netia wprowadziła nowe oferty promocyjne usług mobilnych w wariantach od jednej do trzech kart SIM w atrakcyjnych cenach. Każdy, kto skorzysta z nowej oferty otrzyma bonus – po 100 GB transferu danych miesięcznie aż do końca września br., a przenoszący numer dodatkowo zyskają abonament za 1 zł nawet do 6 miesięcy. czytaj więcej