Archiwalne

Wiosenna kampania ASTER

06.04.2009

ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER". Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia br i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.

Głównym celem realizowanych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki – „Chcemy zaprezentować ASTER jako firmę bliską, wzbudzającą ciepłe skojarzenia ; taką, na którą można liczyć w każdej sytuacji.” – informuje Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. ASTER za pośrednictwem swoich produktów dostarcza Klientom inspiracji do ciekawego spędzania czasu w gronie bliskich. – „Zależy nam na tym, aby pokazać ASTER jako odpowiedź na szarość codziennego życia. Cztery usługi ASTER: telewizja, szerokopasmowy internet, telefonia stacjonarna i komórkowa mogą uatrakcyjnić życie naszych Klientów.” – dodaje Beata Mazurkiewicz.

Działania marketingowe będą prowadzone przede wszystkim w mediach elektronicznych, dlatego też na potrzeby kampanii przygotowano spot telewizyjny. 45-sekundowa animacja w której wykorzystano przebój zespołu Myslovitz: „Acidland” będzie emitowana na antenie TVP Info, wybranych kanałach pakietu At Media, kanałach Discovery oraz w stacjach tematycznych Grupy TVN. Kreacja telewizyjna jest punktem wyjścia do całej kampanii. Do niej nawiązuje zrealizowany spot radiowy, a także działania outdoroowe oraz internetowe, które uzupełniają kampanię wizerunkową.

Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie specjalna witryna zamieszczona pod adresem: http://www.wspolnechwile.aster.pl/. Będzie można na niej obejrzeć m.in. film o powstawaniu kreacji: kulisach tworzenia animacji oraz spotu radiowego. Na stronie uruchomiona zostanie także sekcja społecznościowa.

W Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze prowadzona będzie kampania outdoroowa. Dodatkowo w stolicy zaplanowano również działania niestandardowe z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.

źródło: Aster

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej