Archiwalne

VECTRA usprawni obsługę klientów z wykorzystaniem narzędzi integracyjnych webMethods Software AG

07.09.2010


7 września 2010 r. VECTRA, drugi pod względem liczby abonentów dostawca usług triple play (telewizja, Internet i telefon) w Polsce, rozpoczyna implementację platformy webMethods Software AG do usprawnienia procesów związanych z obsługą klientów. Rozwiązania informatyczne Software AG pozwolą operatorowi na szybką i elastyczną adaptację do zmian zachodzących na rynku.

Grupa VECTRA to niezwykle dynamicznie rozwijająca się firma. Liczba jej klientów stale wzrasta w związku z realizowanymi akwizycjami oraz podpisywaniem nowych umów. Obecnie Grupa obsługuje łącznie ponad 750 tysięcy gospodarstw domowych. Wdrożenie rozwiązań informatycznych Software AG pozwoli na rozbudowanie wykorzystywanych przez firmę systemów biznesowych związanych m.in. z obsługą abonentów i sprzedażą usług. Ponadto pomoże zintegrować systemy informatyczne takie jak system ERP, obsługa zamówień, billing oraz zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną.

„Działamy na bardzo konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się rynku. Musimy szybko reagować na zmiany od strony biznesowej. Szczególnie ważne jest, aby wykorzystywane przez nas systemy były nie tylko funkcjonalne, ale również elastyczne i skalowalne. Takie możliwości zapewniają rozwiązania webMethods” –tłumaczy Sławomir Topczewski, CIO Grupy Vectra. „Dodatkowym wyzwaniem stojącym przed Departamentem IT jest integracja istniejących w całej Grupie systemów informatycznych. Zyskamy w ten sposób zwiększenie ich wydajności oraz nowe możliwości. Do realizacji tych zadań wykorzystamy rownież technologię Software AG”.

W Grupie Vectra zostaną wdrożone rozwiązania webMethods Software AG: platforma integracyjna oraz narzędzia do monitorowania jakości usług. Realizacja całego projektu odbywać się będzie w kilku etapach, w pierwszej kolejności dotyczyć będzie systemów związanych z obsługą zamówień oraz billingiem. W tym zakresie Grupa Vectra skorzysta z usług specjalistów firmy Comarch S.A. – Partnera Software AG.

źródło: Vectra

News Program Subiekt i jego integracje z innymi systemami

Coraz więcej firm, przedsiębiorstw korzysta z systemów księgowo-handlowych. Tego typu oprogramowania do zarządzania firmowymi usługami, zamówieniami, fakturami, magazynem, CRM to przede wszystkim aplikacje wspomagające funkcjonowanie całej struktury firmowej. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

News Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami. czytaj więcej