Archiwalne

UPC wprowadza wideo na żądanie

02.12.2009

Blisko 200 filmów bez wychodzenia z domu, dostępnych natychmiast w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku, wybrane programy od nadawców oraz prosty sposób wyszukiwania i kupowania treści za pomocą pilota to największe atuty UPC NA ŻĄDANIE, nowej usługi dostępnej dla klientów Telewizji Cyfrowej UPC, niezależnie od wybranego pakietu, czy dekodera. Od dziś z usługi UPC NA ŻĄDANIE mogą korzystać klienci UPC z Warszawy i okolic. Zarówno zasięg usługi, jak i wybór filmów oraz programów będą stale rozwijane.

UPC NA ŻĄDANIE wyróżniać będzie bogaty wybór filmów i programów, dostępnych natychmiast, po naciśnięciu przycisku „on demand” na pilocie, bez konieczności kontaktu z obsługą klienta, wysyłania wiadomości sms, czy dzwonienia. Według badań[1] najbardziej cenione przez klientów w usługach „na żądanie” są przede wszystkim: brak reklam, możliwość wyboru filmu pasującego do nastroju, natychmiastowy dostęp do pełnego wyboru filmów i programów oraz spontaniczność pozwalająca na dopasowanie pory oglądania do własnego harmonogramu. Wśród korzyści wymieniany jest także brak konieczności wychodzenia z domu, wysoka jakość, wygodny dostęp do filmów w ulubionym gatunku i fakt, że nie trzeba pamiętać o zwrocie filmu do wypożyczalni.

UPC wprowadza usługi, które oferują klientom większy wybór i większą kontrolę nad sposobami korzystania z rozrywki i informacji, czyniąc ich życie prostszym. Wprowadzenie usługi UPC NA ŻĄDANIE, które znacznie uatrakcyjni ofertę UPC, możliwe jest dzięki wykorzystaniu potencjału naszych nowoczesnych sieci szerokopasmowych. Kiedy nasi klienci mają ochotę na dobre kino, mogą w każdej chwili, niezależnie od ramówki telewizyjnej zamówić hity największych wytwórni w cyfrowej jakości, siedząc wygodnie na kanapie.” – powiedział Simon Boyd, prezes zarządu, UPC Polska.

Dostęp do pełnej oferty filmów i programów, również w jakości HD
UPC NA ŻĄDANIE to bogaty wybór filmów z największych studiów filmowych, Monolith, Warner Bros oraz Paramount Dreamworks – od najnowszych produkcji po klasykę kina, również w jakości HD. Wśród propozycji filmowych znajdą się zarówno nowości, które jeszcze niedawno można było obejrzeć w kinie, jak i starsze pozycje, których nie można już zobaczyć na ekranach kin w bieżącej ofercie. Grudniowe nowości to m.in. oskarowe „Slumdog – milioner z ulicy” oraz „Ciekawy przypadek Benjamina Buttona”. Wybór ułatwią zwiastuny filmowe.

Osobną kategorię stanowić będą filmy i programy dla najmłodszych. Już w grudniu dzieci będą mogły obejrzeć niedawny hit kinowy: „Madagaskar 2” oraz lubiane przez najmłodszych propozycje kanału JimJam, takie jak „Bob Budowniczy”, „Roztańczona Angelina”, „Strażak Sam” i inne.

Dzięki współpracy z nadawcami, w ofercie UPC NA ŻĄDANIE oprócz filmów kinowych znajdą się także wybrane programy czy popularne seriale dostarczane przez nadawców kanałów telewizyjnych.

Dla wszystkich, którzy chcą sprawdzić, jak działa usługa, UPC przygotowało specjalną propozycję – film familijny „Dzieciaki z Wyspy Skarbów. Bitwa o Wyspę Skarbów”, który przez cały grudzień dostępny będzie bez opłat.

Oferta dla widzów dorosłych
Do oferty UPC NA ŻĄDANIE trafi także kilkadziesiąt pozycji przeznaczonych dla widzów dorosłych. Dostęp do tych treści zabezpieczony jest za pomocą indywidualnie ustawianego PIN-u.

Zamawianie za pomocą pilota
Dzięki interaktywnej platformie klienci mogą w prosty i wygodny sposób wybierać i kupować treści za pomocą pilota. Wystarczy nacisnąć na pilocie przycisk „on demand”, aby móc przeglądać i zamawiać wszystkie propozycje dostępne w szerokim wyborze. Odtwarzanie filmu można rozpocząć natychmiast po jego wybraniu. W każdej chwili oglądanie można przerwać i kontynuować w dowolnym momencie w ciągu 24 lub 48 godzin – w zależności od wybranego filmu. Każdy oglądany film czy program można zatrzymać, przewinąć do przodu lub cofnąć. W czasie wypożyczenia filmu lub programu można go również wielokrotnie odtworzyć.

W ramach opłaty jednorazowej Klient uzyskuje dostęp do wybranego filmu lub programu na określony czas (okres wypożyczenia) tj.: 24h lub 48h. Wysokość opłat jest zróżnicowana i waha się od 6 do 15 złotych. Hity filmowe, takie jak „Zmierzch”, „Pan i Pani Smith”, „Kobiety” czy pierwsze cztery części przygód Harry’ego Pottera dostępne będą już od 6 złotych.

W kategorii Gratis - filmy i programy dostępne będą bez dodatkowych opłat, już w grudniu „Dzieciaki z Wyspy Skarbów. Bitwa o Wyspę Skarbów” oraz przeboje dziecięcego kanału JimJam.

Wkrótce
Nowością będą Kanały na żądanie, czyli wybrane pozycje programowe nadawców telewizyjnych prezentowane w menu specjalnie oznaczonym kolorystyką i marką stacji. Poszerzany i aktualizowany będzie także wybór filmów dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE. Obecnie oferta obejmuje tytuły Monolith, Warner Bros oraz Paramount Dreamworks, trwają także rozmowy z innymi dystrybutorami filmów oraz studiami filmowymi.

asięg usługi będzie sukcesywnie rozwijany. W następnej kolejności UPC NA ŻĄDANIE pojawi się w Katowicach i Gdańsku.

[1] MillwardBrown, lipiec 2009, n=450

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej