Archiwalne

UPC wprowadza ultraszybki internet nowej generacji - UPC Fiber Power

21.09.2009

UPC Polska, lider w zakresie prędkości przesyłu danych i jeden z największych polskich dostawców usług internetowych, wprowadza na rynek ultraszybki internet kablowy najnowszej generacji – UPC Fiber Power, oferujący prędkość transmisji danych do 120 Mb/s.

Tym samym UPC stało się pierwszym operatorem usług telekomunikacyjnych w kraju, oferującym konsumentom tak szybki Internet na większą skalę i po bardzo korzystnych cenach. Usługi UPC Fiber Power oparte są na innowacyjnym standardzie transmisji danych EuroDOCSIS 3.0. UPC Fiber Power 8 i 25 Mb/s jest od dziś dostępny dla wszystkich, będących w zasięgu usługi internetowej UPC. Od 21 września br. dostęp do usług ultraszybkiego internetu UPC Fiber Power 120 Mb/s oraz 50 Mb/s zyskają mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Katowic i Gdańska. Operator zapowiada stopniowe wdrażanie nowej usługi w kolejnych lokalizacjach. Do końca bieżącego roku przeszło pół miliona polskich gospodarstw domowych będzie w jej zasięgu.

UPC Fiber Power wyznacza nowe standardy na rynku usług internetowych w Polsce
Strategia rozwoju usług internetowych UPC Polska opiera się na oferowaniu usług o najlepszym stosunku prędkości do ceny i wyznaczaniu nowych standardów na rynku, poprzez systematyczne podnoszenie parametrów i dopasowywanie ich do rosnących potrzeb użytkowników sieci. Dlatego w ramach wdrażania technologii EuroDOCSIS 3.0., UPC wprowadza na rynek ultraszybki Internet szerokopasmowy nowej generacji – UPC Fiber Power, który ułatwi internautom pełniejsze i bardziej efektywne korzystanie z zasobów cyfrowego świata. Nowe usługi UPC Fiber Power stworzą także platformę dla dalszych innowacji internetowych w kolejnych latach.

UPC Polska oferuje usługi UPC Fiber Power w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Dzięki UPC Fiber Power 120 Mb/s, klienci będą mogli ściągać filmy w kilka minut, zaś pobranie pliku wideo o objętości poniżej 1GB zajmie im zaledwie sekundy. Wyższe pakiety z oferty UPC Fiber Power są dobrym wyborem dla gospodarstw domowych, których członkowie korzystają jednocześnie z kilku komputerów lub innych urządzeń, wykorzystujących łącza internetowe. Stanowią też atrakcyjną propozycję dla tych, którzy cenią sobie najszybszy przesył danych, oferowany obecnie na rynku.

Internauci, korzystający z UPC Fiber Power o wyższych parametrach będą mogli jednocześnie oglądać strumieniowe przekazy wideo w jakości HD, pobierać i wysyłać duże pliki, surfować po stronach www bogatych w kontent multimedialny, słuchać radia internetowego, czy prowadzić wideokonferencje w wysokiej rozdzielczości obrazu – bez kompromisów w dziedzinie jakości. Niezależnie od wybranego wariantu, UPC Fiber Power gwarantuje szybką komunikację oraz sprawną obsługę kilku aplikacji internetowych, w tym samym czasie (online multitasking).

Simon Boyd, prezes UPC Polska, wyjaśnia: „Dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na stabilne i przystępne cenowo łącza szerokopasmowe o dużych prędkościach przesyłu, które sprostają coraz większym wymogom klientów. Usługi UPC Fiber Power pozwolą nam spełnić wszelkie potrzeby w tym zakresie, zarówno te obecne, jak i te przyszłe, czyniąc ultraszybki Internet osiągalnym dla wszystkich. Jak mawiają piłkarze: dobry piłkarz biegnie nie tam, gdzie jest piłka, lecz tam, gdzie będzie za chwilę. Dlatego musimy myśleć z rozmachem, przygotowywać się na przyszłość.”

Innowacyjna technologia kablowa
UPC Fiber Power jest oparta na EuroDOCSIS 3.0, innowacyjnym standardzie transmisji danych w sieciach kablowych. Dzięki zastosowaniu nowej technologii możliwe jest uzyskanie ultraszybkich prędkości przesyłu danych po istniejących sieciach kablowych, jak i podniesienie poziomu ich zabezpieczeń. Przepływy danych w nowej technologii są wielokrotnie szybsze, niż maksymalna prędkość w standardzie ADSL. Co więcej, jej działanie nie jest, uzależnione od odległości pomiędzy domem klienta a punktem dystrybucyjnym, w przeciwieństwie do ADSL. Cechy te zapewniają UPC przewagę technologiczną i konkurencyjną UPC wobec operatorów, świadczących usługi internetowe za pośrednictwem zwykłych łączy telefonicznych.

Początkowo nowa usługa dostępna będzie w czterech największych aglomeracjach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach i Krakowie. Wraz z postępującą modernizacją infrastruktury, dostępność Fiber Power w sieci UPC będzie systematycznie poszerzana o kolejne lokalizacje. Pierwszym miastem, w którym zasięg usługi Fiber Power obejmie całą sieć będzie Warszawa. Według planów, nastąpi to jeszcze przed końcem bieżącego roku.

Parametry usługi internetowej UPC Fiber Power, dostępnej dla klientów indywidualnych:

usługa prędkość pobierania
danych
prędkość wysyłania
danych
liczba komputerów
możliwych
do podłączenia
Cena
(umowa bez zobowiązania)
Internet Student** 1 Mb/s 128 kb/s 1 50 zł
Fiber Power  8 8 Mb/s 1 Mb/s 3 75 zł
Fiber Power  25 25 Mb/s 1,5 Mb/s 5 95 zł
Fiber Power  50 50 Mb/s 5 Mb/s 5 120 zł
Fiber Power 120 120 Mb/s 10 Mb/s 5 200 zł

* Wszystkie ceny podane w tabeli są cenami brutto, zgodnymi z cennikiem i nie uwzględniającymi rabatów promocyjnych. Podane prędkości łącz Fiber Power są wartościami maksymalnymi.
**Nowe parametry usługi

W przeliczeniu na 1 Mb/s prędkości pobierania danych, miesięczna opłata w przypadku usługi Fiber Power 120 wyniesie w przybliżeniu 1,67 zł. W ramach usługi UPC Fiber Power klienci otrzymują również możliwość podłączenia większej liczby komputerów do pojedynczego łącza UPC.

usługa prędkość pobierania
danych
cena w przeliczeniu za 1 Mb/s prędkości
pobierania danych (na miesiąc)
Fiber Power  8 8 Mb/s 9,38 zł
Fiber Power  25 25 Mb/s 3,80 zł
Fiber Power  50 50 Mb/s 2,40 zł
Fiber Power 120 120 Mb/s 1,67 zł

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej