Archiwalne

UPC wprowadza nowe usługi dla małych firm

22.04.2009

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonii wprowadza korzystne zmiany w portfolio usług dla małych firm.

Nowa oferta obejmuje rekordowe prędkości – do 30 Mb/s i niższe ceny usług internetowych, a także atrakcyjne pakiety telefoniczne już od 20 zł miesięcznie. Wachlarz usług dla firm został również wzbogacony o usługę telewizji cyfrowej. Oferta UPC dla małych firm pozwala na efektywną kontrolę wydatków na usługi telekomunikacyjne i jest obecnie najlepszą propozycją na rynku.

Oferta UPC dla firm to kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, zapewniające szybki i niezawodny dostęp do Internetu, tanie rozmowy telefoniczne oraz szereg dodatkowych usług, podnoszących bezpieczeństwo informatyczne firmy. Nowa propozycja UPC dla małych firm obejmuje wyższe prędkości i niższe ceny usług internetowych: FirmaNET 10 z prędkością do 10 Mb/s, FirmaNET 20 z prędkością do 20 Mb/s oraz FirmaNET 30 z rekordową prędkościa do 30 Mb/s, a także atrakcyjne pakiety telefoniczne po niższych cenach: FirmaTel 20, FirmaTel 50 i rewolucyjna FirmaTel 80 z pakietem 1500 minut w abonamencie.

Dodatkowo w ofercie dla firm pojawiła sie telewizja cyfrowa, umożliwająca dostęp do bogatej oferty programowej oraz nowoczesnych funkcjonalności. Usługi dla firm UPC charakteryzują się wyższymi parametrami technicznymi np. szybkością transmisji danych oraz dedykowaną grupą konsultantów pomocy technicznej, a wszystko to w ramach umowy na czas nieokreślony. Zgodnie z misją UPC, nowe podejście do dostępności oferty biznesowej oznacza, że każdy klient może zakupić dowolną usługę osobno.

UPC chce jak najlepiej spełniać potrzeby swoich abonentów i elastycznie na nie reagować, zgodnie z misją: Dla wszystkich. To proste. Dziś klient biznesowy coraz częściej od operatora oczekuje bycia partnerem, na którym może polegać i dzięki którego rozwiązaniom może budować przyszłość swojej firmy. Najlepsza jakość transmisji, bezpieczeństwo przesyłu danych, niezawodność usług, szybki, dedykowany serwis oraz korzystna cena - to są kluczowe wymagania przedsiębiorców, które spełnia oferta UPC.” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Szybszy Internet po niższych cenach

Usługi FirmaNET charakteryzuje najlepszy na rynku stosunek prędkości transferu danych do ceny, dzięki czemu stanowią obecnie najbardziej konkurencyjną propozycję dostępu do internetu dla małych firm. Usługi FirmaNET:
· zapewniają firmom rekordowe prędkości dostępu do Internetu do 30 Mb/s
· umożliwiają podłączenie do sieci dowolnej liczby komputerów
· są wolne od limitów pobierania danych

Klienci mogą zamówić atrakcyjne usługi dodatkowe, które zwiększają komfort i bezpieczeństwo korzystania z Internetu. Są to:

· pakiet bezpieczeństwa UPC SmartGuard na trzy lub jeden komputer, który skutecznie zabezpiecza komputery przed wirusami, a także spamem, phishingiem oraz innymi niepożądanymi lub niebezpiecznymi treściami występującymi w Internecie.
· UPC WiFi - bezprzewodowa sieć z zaporą ogniową, która umożliwia korzystanie z Internetu w każdym miejscu firmy bez potrzeby instalacji kabli, zapewniając ochronę sieci wewnętrznej przed atakami z Internetu
· Usługa „Szybsze wysyłanie”, umożliwiająca dwukrotne zwiększenie prędkości wysyłania danych.

Atrakcyjne usługi telefoniczne dla firm – aż 1500 minut w ramach abonamentu

Nowa oferta telefoniczna UPC dla firm to trzy zróżnicowane abonamenty charakteryzujące się niskimi opłatami. Ponadto UPC oferuje jeszcze większe pakiety minut, w tym aż do 1500 min. w abonamencie do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce, a także sekundowe naliczanie. Dodatkowo usługi telefoniczne UPC umożliwiają:
· komunikację bez dodatkowych opłat między pracownikami oraz partnerami biznesowymi posiadającymi telefon w sieci UPC.
· zamówienie kilku linii telefonicznych, aby móc wykorzystywać je np. do instalacji terminala płatniczego lub faksu.
· zachowanie dotychczasowego numeru lub numerów telefonicznych. Na życzenie klienta wszelkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem numeru może zająć się UPC, co jest dodatkowym ułatwieniem dla przedsiębiorców.

Telewizja Cyfrowa UPC – nowość w ofercie dla firm

UPC rozszerzyła swoją ofertę dla firm o usługę telewizji cyfrowej. Telewizja cyfrowa UPC to bogata oferta ok. 100 kanałów, które można oglądać w doskonałej jakości obrazu i dźwięku, w tym w wysokiej rozdzielczości (HD), korzystając w pełni z komfortu i nowych funkcjonalności dekoderów UPC Media Box. Są to m.in.: możliwość nagrywania, wielokrotnego przewijania, zatrzymania telewizji na żywo, łatwy w obsłudze elektroniczny przewodnik po programach (EPG), możliwość oglądania programów w oryginalnej wersji językowej. W ofercie cyfrowej UPC znajduje się szereg programów informacyjnych – polskich i międzynarodowych, adresowanych do ludzi biznesu. Firmy mają do wyboru trzy dekodery, w tym dekoder z nagrywarką i HD, a także dwa pakiety programowe: Select lub Max oraz pakiety Premium. Płatności za usługę Telewizji Cyfrowej UPC są częścią faktury wystawianej za usługi telekomunikacyjne.

Promocja na pakiety usług dla firm – internet taniej nawet o 50 zł miesięcznie

Wraz z wprowadzeniem nowej oferty, specjalnie z myślą o przedsiębiorcach UPC przygotowało specjalną ofertę promocyjną. Klienci będą mogli obniżyć opłatę abonamentową za usługi internetowe, jeśli zamówią dodatkowe usługi biznesowe – telefonu i/lub telewizji. Oferta jest adresowana do nowych i aktualnych klientów biznesowych oraz do aktualnych indywidualnych Klientów usług internetowych.

Obniżona miesięczna opłata abonamentowa za usługę internetową:
• FirmaNET 10 (10 Mb/s) – taniej o 15 zł miesięcznie
• FirmaNET 20 (201 Mb/s) – taniej o 30 zł miesięcznie
• FirmaNET 30 (30 Mb/s) – taniej o 50 zł miesięcznie 

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej