Archiwalne

UPC Polska umacnia swoją pozycję na rynku usług telekomunikacyjnych

28.02.2008

UPC Polska ma już 300 000 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 110 000 klientów usługi telefonicznej i ponad milion klientów telewizji kablowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się niemal 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest obecnie drugim, po Telekomunikacji Polskiej, dostawcą Internetu w Polsce dla klientów indywidualnych. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 000 abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, przekraczając liczbę 300 000 użytkowników. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych.

Dynamiczny wzrost liczby użytkowników usług telekomunikacyjnych i potrójnej usługi
- Bardzo dobre wyniki w 2007 mobilizują nas do wyznaczenia równie ambitnych celów w tym roku. Chcemy umocnić pozycję firmy na rynku usług telekomunikacyjnych, ale nie zapominamy o naszych korzeniach - planujemy rozwój dotychczasowej oferty telewizyjnej, w której kluczowym elementem będzie wprowadzenie na rynek telewizji cyfrowej. To pozwoli nam skuteczniej funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymać pozycję lidera wśród operatorów telewizji kablowej. Wierzymy, że przyjęta strategia pozwoli nam osiągnąć zakładane cele. – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny UPC Polska.

Elementem przewagi konkurencyjnej UPC jest oferowanie pakietu trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Potrójna usługa jest coraz bardziej popularna wśród klientów, dlatego liczba sprzedawanych pakietów bardzo szybko rośnie.

Telewizja
Z oferty telewizyjnej korzysta ponad milion klientów w największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na telewizyjną ofertę UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, oferujących bogaty wybór tematów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów, w tym programy ogólnorozrywkowe, kanały tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe), kanały premium.

Telewizja cyfrowa
W II kwartale br. UPC zaoferuje usługę telewizji cyfrowej, która pozwoli dotrzeć do najbardziej wymagających klientów. Klienci UPC, początkowo w Warszawie, zyskają nie tylko cyfrową jakość obrazu i dźwięku, ale przede wszystkim wygodę i elastyczność. Dzięki dekoderowi z nagrywarką będzie można oglądać wybrane programy telewizyjne dokładnie wtedy, kiedy się ma na to czas i ochotę, a nawet zatrzymać telewizję na żywo. UPC zamierza zaoferować bogatszy wybór różnorodnych kanałów telewizyjnych, kanały w wysokiej rozdzielczości (HD), dekoder z nagrywarką i twardym dyskiem oraz interaktywne usługi w ramach Przewodnika po programach (EPG).

Telewizja internetowa
Abonenci telewizyjnego Pakietu Pełnego UPC, którzy są jednocześnie klientami Internetu UPC, którzy mogą bezpłatnie korzystać z atrakcyjnej usługi dodatkowej - UPC Live TV. UPC Live TV umożliwia oglądanie popularnych programów telewizyjnych w Internecie, na ekranie komputera, w jakości porównywalnej z telewizyjną. Obecnie w ofercie są dostępne takie programy jak TVN24, CNN International, Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel, MiniMini, Zip Zap/Hyper oraz Eurosport.

Najszybszy w Polsce dostęp do Internetu dla klientów indywidualnych
UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s. Wysokie parametry usług interentowych UPC oraz brak limitów transferu danych sprawiły, że zyskały one zaufanie klientów, jako oferta o najlepszym stosunku ceny do jakości.
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę dla klientów.

Telefon
Tani telefon stacjonarny jest najmłodszą, ale bardzo dynamicznie rozwijającą się usługą świadczoną przez UPC. Główną ideą przyświecającą UPC jest tworzenie ofert prostych i przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. UPC, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadziło taryfę ryczałtową - Superprostą, która umożliwia użytkownikom dzwonienie bez ograniczeń, do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce, w ramach stałego abonamentu miesięcznego.

Usługi dla biznesu
W połowie stycznia br. UPC wprowadziło usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe o zróżnicowanych parametrach dostosowanych do potrzeb małych firm oraz dwie linie telefoniczne, za stały miesięczny abonament.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej