Archiwalne

UPC Polska tworzy kolejne pracownie internetowe

21.02.2007

Jak informuje UPC, sześć ośrodków - ze Szczecina, Bydgoszczy, Lublina, Kielc, Wrocławia i Opola -
wygrało konkurs na otwarcie nowych Pracowni Internetowych UPC. Już wiosną br. powstaną w nich w pełni wyposażone sale komputerowe z szerokopasmowym dostępem do internetu UPC, w których będą odbywać się kursy komputerowe i internetowe. W konkursie łącznie wzięły udział 24 organizacje.

Pracownie Internetowe UPC są otwierane w ramach projektu prospołecznego firmy o nazwie Tęczowy Internet. W Polsce działa już sześć takich pracowni, sześć kolejnych zostanie otwartych wczesną wiosną. Inaugurowane w tym roku pracownie powstają w wyniku konkursu ogłoszonego przez UPC pod koniec ubiegłego roku w sześciu polskich miastach: Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Kielcach, Wrocławiu i Opolu. Konkurs miał charakter otwarty, był skierowany do organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i placówek kultury działających przy spółdzielniach mieszkaniowych. Jego celem było wyłonienie instytucji, która w najlepszy sposób zdoła skorzystać z propozycji UPC, przede wszystkim w propagowaniu internetu, szczególnie wśród osób, które znalazły się poza zasięgiem nowych technologii. Do tej grupy należą m.in. seniorzy, dla których w pracowniach będą organizowane kursy internetowe.

Organizacje, które wygrały konkurs i w których UPC Polska zafunduje pracownie komputerowe z dostępem do internetu:
− Dzielnicowy Dom Kultury SM "Czechów", ul. Kiepury 5a, Lublin;
− Fundacja Kultury i Sportu "Prawobrzeże", ul. Seledynowa 109, Szczecin;
− Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu, ul Sztabowa 98, Wrocław;
− Opolskie Forum Organizacji Socjalnych w Opolu, ul Szymanowskiego 1, Opole;
− Osiedlowy Dom Kultury "Modraczek", ul. Ogrody 15, Bydgoszcz;
− Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Śląska 9, Kielce.

W ramach projektu UPC Polska remontuje sale komputerowe, w których powstają Pracownie Internetowe UPC, wyposaża je w komputery i meble oraz funduje bezpłatne szerokopasmowe łącze internetowe. Nowe pracownie będą podobne do poprzednich sześciu w sposobie aranżacji wnętrza. Nie będą przypominały sali szkolnej, a raczej miejsce wypoczynku, gdzie w miły sposób przyswaja się wiedzę.

W pracowniach będą się odbywać kursy i inicjatywy edukacyjne organizowane przez zwycięskie organizacje oraz UPC Polska. W ramach powstającego obecnie ogólnopolskiego programu UPC skierowanego do osób starszych o nazwie Akademia e-Seniora mają odbyć się kursy internetowe dla seniorów. Przewidziano dwie sesje: wiosenną i jesienną, w których udział weźmie ponad tysiąc seniorów w całej Polsce. W ramach programu seniorzy otrzymają szereg narzędzi do tego, aby skutecznie przyswoić wiedzę o internecie: będą uczestniczyć w 16-godzinnych zajęciach,
dodatkowych konsultacjach, spotykać się w ramach klubu e-seniora.

Partnerem wspierającym UPC Polska przy powstawaniu Akademii e-Seniora jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej