Archiwalne

UPC NA ŻĄDANIE dostępne w Częstochowie i Kędzierzynie-Koźlu

02.06.2010


Od 1 czerwca klienci Telewizji Cyfrowej UPC z Katowic i okolic oraz Częstochowy i Kędzierzyna-Koźla, mogą za pomocą pilota, bez czekania i wychodzenia z domu, wypożyczać filmy, seriale i programy z bogatej oferty UPC NA ŻĄDANIE. Obecnie, dostępnych jest w niej już przeszło 240 filmów, także w jakości HD, z największych studiów filmowych: Warner Bros, Paramount, Walt Disney Pictures, oraz od dystrybutorów: Monolith i Syrena Films. Atutem UPC NA ŻĄDANIE jest również oferta wybranych filmów i programów dostępnych bezpłatnie dla klientów telewizji cyfrowej.

Od 1 czerwca br. zasięg usługi UPC NA ŻĄDANIE został rozszerzony o Katowice i inne górnośląskie miejscowości (Bukowno k. Olkusza, Bytom, Będzin, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mikołów, Olkusz, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze, Zawiercie, Łaziska Górne, Żory k. Rybnika), a także o Częstochowę i Kędzierzyn-Koźle. Wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z tych miast mogą już wypożyczać atrakcyjne filmy fabularne i dokumentalne oraz seriale i programy z oferty UPC NA ŻĄDANIE, za naciśnięciem przycisku „on demand” na pilocie – bez czekania, dzwonienia, czy wysyłania wiadomości sms.

Użytkownicy UPC NA ŻĄDANIE aktualnie mogą wybierać spośród ponad 240 filmów w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku, dostarczanych przez największe studia filmowe – Warner Bros, Paramount, Walt Disney Pictures, oraz dystrybutorów: Monolith i Syrena Films – od najnowszych produkcji po klasykę kina. Część propozycji fabularnych i dokumentalnych dostępnych jest również w wysokiej rozdzielczości (HD). UPC NA ŻĄDANIE to także „Kanał na żądanie” (HBO ON DEMAND), oraz wyselekcjonowane propozycje stacji telewizyjnych, dostępne bez dodatkowych opłat. Wśród nich są m.in. programy z kanałów JimJam, Cartoon Network oraz History i History HD.

Obecnie, w UPC NA ŻĄDANIE trwa specjalna akcja przygotowana dla najmłodszych pod hasłem „Dzień Dziecka”. Dzięki niej, młodzi widzowie mogą oglądać dostępne bezpłatnie – hity kanału JimJam (m.in. „Bob Budowniczy”, „Roztańczona Angelina” i „Strażak Sam”), oraz przeboje Cartoon Network (m.in. „Ben 10”, „Laboratorium Dextera”, „Tajemniczy Sobotowie”), a także – przez cały czerwiec – bez opłat dostępny jest PREZENT: film familijny „Dzieciaki z Wyspy Skarbów. Tajemnica Wyspy Skarbów”. Kolejną atrakcję stanowią pakiety filmów z przygodami Harry’ego Pottera dostępne w promocyjnych cenach po 13 zł za dwie lub trzy części, które można wypożyczyć nawet na okres 5 dni. Akcja dla dzieci potrwa do 24 czerwca i na ten czas sekcja „Dla dzieci” w menu UPC NA ŻADANIE została zastąpiona zakładką „DZIEŃ DZIECKA”, w której najmłodsi widzowie z łatwością odnajdą specjalnie przygotowaną dla nich ofertę. Do 7 czerwca br., przez zakładkę „Dla dzieci za 1 zł” można wypożyczać popularne filmy dla dzieci i młodzieży w cenie obniżonej do 1 zł (m.in. „Oliver Twist”, „Szeregowiec Dolot”, „Zmierzch”, „Step Up - Taniec zmysłów”, „Małpy w kosmosie”).

W ofercie UPC NA ŻĄDANIE można również znaleźć propozycje filmowe przeznaczone wyłącznie dla widzów dorosłych. Dostęp do tych treści zabezpieczony jest za pomocą indywidualnie ustawianego kodu PIN, co gwarantuje ochronę nieletnich przed nieodpowiednimi treściami.

Zarówno oferta, jak i zasięg UPC NA ŻĄDANIE będą sukcesywnie rozszerzane. Aktualnie z tej usługi mogą korzystać wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z Warszawy i okolic, Trójmiasta, Rumi, Starogardu Gdańskiego, Częstochowy, Kędzierzyna-Koźla, Katowic i dwudziestu innych miejscowości Górnego Śląska. W następnej kolejności usługa ta pojawi się w Krakowie. Do końca roku UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępne dla około 75% klientów usługi telewizji cyfrowej.

Na kanale 12 we wszystkich miejscowościach, gdzie dostępna jest już usługa UPC NA ŻĄDANIE, abonenci Telewizji Cyfrowej UPC, mogą oglądać program „UPC NA ŻĄDANIE” prezentujący najciekawsze propozycje filmów z tej oferty.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej