Archiwalne

Telewizja Cyfrowa UPC z nowym Przewodnikiem TV

18.03.2010


Od dziś wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z nowego, bardziej intuicyjnego Przewodnika TV. Nowa odsłona Przewodnika po programach oferuje szereg usprawnień w stosunku do wcześniejszej wersji, zapewniając m.in. prostszą nawigację, szybsze uruchamianie, więcej informacji o programach oraz ich łatwiejsze nagrywanie, a także bardziej atrakcyjny wygląd menu. Jest to już kolejne udoskonalenie funkcjonalności Telewizji Cyfrowej UPC po wprowadzonej w styczniu br. Wyszukiwarce TV. Z badań przeprowadzonych przez UPC wynika, że Przewodnik TV jest najbardziej popularną funkcjonalnością Telewizji Cyfrowej UPC.

Od 18 marca br. wszystkim klientom Telewizji Cyfrowej UPC zostaje udostępniona nowa wersja Przewodnika TV. Najbardziej widoczną zmianą jest nowy wygląd aplikacji, która wyświetla się teraz jako przezroczysta nakładka na aktualnie oglądanym kanale. Poziom przezroczystości można dopasować według własnych upodobań (dostępne są trzy poziomy: jaśniejszy, standardowy i ciemniejszy). Oprócz wyglądu, udoskonalono działanie Przewodnika TV, który szybciej się uruchamia oraz posiada prostszą, bardziej intuicyjną nawigację. Na pojedynczym ekranie prezentowana jest teraz większa ilość informacji – wyświetlana jest jednocześnie lista 10 kanałów (dotychczas było 6), oraz zakres czasowy do 120 minut (dotychczas 90).

Elektroniczny Przewodnik TV jest aplikacją oferującą zawsze aktualny program telewizyjny na bieżący dzień i 7 kolejnych dni. Uruchamiany jest poprzez naciśnięcie przycisku GUIDE na pilocie lub poprzez główne menu. Dzięki Przewodnikowi TV abonent Telewizji Cyfrowej UPC ma dostęp do szczegółowych informacji na temat wybranego programu. Umożliwia on wybór widoku, dnia lub pory emisji danego programu. Przewodnik TV pozwala m.in. na tworzenie własnej listy ulubionych, najczęściej oglądanych kanałów i ustawienie szybkiego dostępu do nich, zablokowanie wybranych kanałów (dostęp jest możliwy po podaniu kodu PIN), oraz ustawienie przypomnienia o ulubionym programie. W przypadku dekoderów UPC Mediabox z nagrywarką, Przewodnik TV pozwala w prosty sposób zaprogramować nagrywanie wybranej audycji, w tym automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali (wystarczy wybrać program i nacisnąć przycisk NAGRAJ na pilocie).

Nowa wersja Przewodnika TV udostępnia menu uruchamiane dedykowanymi przyciskami na pilocie: ‘Menu Wyszukaj’ (aktywowane czerwonym przyciskiem), ‘Menu Ustawienia’ (zielony przycisk), oraz ‘Menu Wybierz dzień’ (niebieski przycisk). ‘Menu Wyszukaj’ daje dostęp do: Wyszukiwarki TV, ulubionych kanałów, wszystkich kanałów i filtrowania kanałów na podstawie kategorii (Film, Muzyka, Dzieci, Sport, HD – dotyczy dekoderów i pakietów z opcją HD). W ‘Menu Ustawienia’ można wybrać: widok zakresu czasowego (30, 60, 90, 120 min.), widok jednego kanału, blokowanie lub odblokowanie wybranych kanałów, ustawienia ulubionych kanałów i przezroczystości menu.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej