Archiwalne

Tańszy internet i telewizja UPC dla studentów

25.09.2008

UPC Polska przygotowało nową ofertę promocyjną dla studentów, dzięki której będą oni mogli korzystać z jednej z najtańszych na rynku usług internetowych. Specjalnie dla żaków operator obniżył również o ponad 60% koszt instalacji Pakietu Pełnego telewizji kablowej.

Szybkie i niezawodne łącze internetowe jest nieodzownym narzędziem dla każdego studenta. Studenci to jedna z najbardziej aktywnych grup internautów. Korzystanie z Internetu deklaruje aż 81% z nich (wg. raportu Telecoms Index przygotowanego przez OBOP). Internet to nie tylko edukacja i szybki dostęp do informacji. Nie bez znaczenia pozostaje również możliwość łatwego kontaktu ze znajomymi czy dostęp do serwisów multimedialnych. Studenci niezwykle chętnie wykorzystują wszystkie te możliwości, o czym świadczą wyniki badania przeprowadzonego przez instytut Millward Brown, z których wynika, że aż 40%
z nich spędza w Internecie ponad 5 godzin dziennie.

Tańszy internet
Wychodząc naprzeciw potrzebom studentów, UPC wprowadza nową ofertę promocyjną, pozwalającą wszystkim osobom posiadającym ważną legitymację studencką na zakup usługi Internet Student (512 kb/s) z abonamentem niższym od cennikowego o 20%. Wysokość miesięcznego abonamentu w promocji wyniesie 39 zł przez cały czas trwania zobowiązania, które kończy się wraz z rokiem akademickim – 30 czerwca 2009 r. Także koszt instalacji w ofercie promocyjnej jest 50% niższy, niż cena standardowa.

Dodatkowo osoby korzystające z promocji mogą przez pierwsze dwa miesiące bezpłatnie korzystać z pakietu UPC SmartGuard, zwiększającego bezpieczeństwo danych.

…i telewizja
Równolegle z promocją internetową UPC wprowadziło specjalną ofertę telewizyjną dla studentów, w której koszt instalacji Pakietu Pełnego telewizji dla osób posiadających ważną legitymację studencką wyniesie tylko 39 zł. Pakiet Pełny TV analogowej UPC obejmuje ponad 60 kanałów, w tym m.in. szeroki wybór propozycji rozrywkowych, edukacyjnych, informacyjnych, filmowych i sportowych. Również w tym przypadku zobowiązanie potrwa do 30 czerwca przyszłego roku.

Obie promocje są już dostępne w ofercie UPC Polska dla wszystkich znajdujących się w zasięgu sieci operatora i będą obowiązywać do 31 października br.

źródło: UPC