Archiwalne

Tańsze rozmowy dla klientów telefonii internetowej tp

05.08.2008

Telekomunikacja Polska wprowadza pakiety usług znacząco obniżających - od 23 proc. do 50 proc. - koszt połączeń międzynarodowych i do sieci komórkowych dla osób korzystających z telefonii internetowej.

Od 5 sierpnia 2008 roku osoby korzystające z telefonii internetowej (plan na okrągło) mogą do 5 groszy za minutę obniżyć koszt połączeń międzynarodowych. Wystarczy zamówić pakiet „bez granic", dzięki któremu za 54,90 zł można wydzwonić 1000 minut miesięcznie do krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady i Australii. To 50% taniej niż w standardowej ofercie w planie na okrągło.

Osoby, które na rozmowy międzynarodowe poświęcają mniej czasu mogą wybrać pakiety minut międzynarodowych. Wówczas przez 120 lub 240 minut mogą taniej dzwonić na jeden z wybranych kierunków: Niemcy, Wielka Brytania, Irlandia lub USA i Kanada. Niewykorzystany kapitał minut przechodzi na kolejne 3 miesiące dla pakietu 240 minut i na 1 miesiąc dla pakietu 120 minut.

Pakiet

Cena

Koszt minuty

Obniżony koszt minuty dla planu

Tanie rozmowy

(standardowo 12 gr/min)

Na okrągło

(standardowo 10 gr/min)

120 minut

9 zł

7,5 gr

n/d

- 25%

240 minut

17 zł

7,1 gr

n/d

- 29%

120 minut

11 zł

9,2 gr

- 23%

n/d

240 minut

20 zł

8,3 gr

- 31%

n/d

Od 5 sierpnia można również taniej dzwonić - przez 50 lub 100 minut miesięcznie - na numery komórkowe. Wystarczy wykupić pakiet minut komórkowych VoIP, w którym niewykorzystany kapitał minut przechodzi na kolejne 3 miesiące dla pakietu 100 minut i 1 miesiąc dla pakietu 50 minut.

Pakiet

Cena

Koszt minuty

Obniżony koszt minuty dla planu

Tanie rozmowy

(standardowo 0,67 zł/min)

Na okrągło

(standardowo 0,61 zł/min)

50 minut

20 zł

0,40 zł

- 40%

- 34%

100 minut

38 zł

0,38 zł

- 43%

- 38 %

źródło: TPSA

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej