Archiwalne

Tanie telefonowanie w ASTER

01.04.2009

ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, wprowadził do swojej oferty nowy plan taryfowy dla telefonii komórkowej – Pakiet XS. Łączy on w sobie zalety oferty abonamentowej z niskimi kosztami utrzymania aktywnej karty, konkurencyjnymi nawet w stosunku do ofert pre-paid. Nowy pakiet ASTER jest skierowany przede wszystkim do osób, które chcą zmniejszyć wysokość rachunków telefonicznych.

Pakiet XS jest szczególnie atrakcyjny w ramach promocji dla Klientów ASTER, którzy posiadają jedną z pozostałych usług operatora (telewizję, internet lub telefonię stacjonarną). W ramach miesięcznego abonamentu w wysokości 5 zł, abonent otrzyma 30 minut na połączenia do wszystkich sieci komórkowych.

„Pakiet XS to połączenie zalet abonamentu z charakterystycznymi dla ofert pre-paid niskimi kosztami utrzymania kolejnego numeru w gospodarstwie domowym. Klient zapłaci bardzo niski abonament miesięczny, a jednocześnie, w razie potrzeby, może wykonywać połączenia bez konieczności doładowywania konta, jak to ma miejsce w przypadku ofert na kartę. Pakiet XS to obecnie jedna z najkorzystniejszych cenowo propozycji na rynku. Koszt minuty połączenia w ramach promocyjnego pakietu minut to tylko 17 groszy.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Dla Klientów, którzy dzwonią częściej, ASTER oferuje większe pakiety M i L. W pakiecie M Klienci otrzymają w ramach promocji 150 minut w cenie 16 zł miesięcznie, a w pakiecie L 320 minut za 37 zł miesięcznie.

ASTER nie zapomniał również o internautach. Na wszystkich Klientów zainteresowanych usługą Mobilnego Internetu czekają dwa pakiety usług, które uzupełniają ofertę ASTER.

W ramach ofert promocyjnych, pakiety Data M i Data L dają możliwość mobilnego surfowania po internecie za jedyne 9 zł (Data M) lub 29 zł (Data L). W ramach abonamentu użytkownik otrzymuje do wykorzystania pakiety danych 0.25GB lub 1GB. Po przekroczeniu tego limitu - prędkość transmisji nie jest ograniczana, a opłata za każde 100 kB wynosi tylko 2 gr.

Nowa oferta ASTER obowiązuje od 1 kwietnia 2009 r.

źródło: Aster

News 3 największe korzyści z korzystania z autoryzowanych serwisów Apple

Czy można naprawić sprzęt od Apple w dowolnym serwisie? Dziś już często tak. Czy taka naprawa będzie wykonana solidnie? Różnie z tym bywa, choć jakość usług rośnie. A więc czy są jeszcze powody, żeby oddawać sprzęt z Cupertino do naprawy w autoryzowanym serwisie? Cała masa, ale opowiemy o trzech najważniejszych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej