Archiwalne

'Szybko, szybciej… Flashnet' - nowa ogólnopolska kampania reklamowa Vectry

01.03.2010


1 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowo wizerunkowa Vectry, wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet i działania BTL. W Warszawie, gdzie Vectra od jesieni 2009 buduje swoją pozycję, kampania obejmie dodatkowo outdoor i lokalne stacje radiowe. Hasło kampanii „Szybko, szybciej… Flashnet” odnosi się do nowej prędkość Internetu, który teraz w Vectrze przyśpiesza do 64 Mb/s.

Głównym elementem kampanii jest nowy spot telewizyjny, który pojawi się w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych - TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Polsat Sport, Polsat 2, wszystkie programy z Discovery Channel, Animal Planet oraz At Media. Dodatkowo prowadzona będzie intensywna reklama w Internecie - youtube, facebook, Interia, Onet, o2, Google, wrzuta.pl, przeklej.pl, ARBO. Uzupełnieniem kampanii będą działania BTL.

W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem niestandardowych realizacji na frontlightach, mobilskyboardach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo promocję marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa (ESKA, WAWA, ANTYRADIO, PLANETA, PiN oraz Pakiet Warszawa).

„Nasza nowa platforma komunikacyjna, z którą wystartowaliśmy jesienią 2009, okazała się bardzo skuteczna. Dlatego kontynuujemy ją także w obecnej kampanii. Cieszy nas, że dotychczasowe działania przełożyły się na wzmocnienie marki Vectra a także jej rozpoznawalność na nowym rynku, jakim jest dla nas Warszawa.” – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectry.

Kampania „Szybko, szybciej… Flashnet” potrwa do końca kwietnia.

Przedmiotem kampanii jest przede wszystkim nowa usługa FLASHNET! – dostęp do internetu o prędkości 64 Mb/s, oparty na technologii DOCSiS 3.0. Vectra promuje także usługi łączone w multipaczki o atrakcyjnej zawartości i cenie. Abonent otrzymuje Internet z szybkim łączem bezprzewodowym, telefon z tanimi połączeniami do sieci komórkowych , a także bogatą ofertę programów cyfrowych, w tym aż 13 w wysokiej rozdzielczości. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymują dodatkowe bonusy, np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (Canal+, HBO, Sport na ostro lub Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe. Promowane będą też nowe plany taryfowe w usłudze telefonii stacjonarnej. Charakteryzują je niskie ceny za rozmowy z telefonami komórkowymi, a „Pakiet 60” to obecnie najtańsze połączenia z telefonu stacjonarnego do sieci operatorów komórkowych.

Usługa FLASHNET! będzie początkowo dostępna w 10, a następnie w pozostałych miejscowościach, gdzie Vectra świadczy usługę dostępu do internetu.

źródło: Vectra

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News T‑Mobile prezentuje najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin

Począwszy od 30 sierpnia 2018r. T‑Mobile wprowadzi nową propozycję skierowaną do rodzin. Nowatorski mechanizm pozwoli dołączać do umowy przez całość jej trwania kolejne karty i dzięki temu uzyskiwać atrakcyjne rabaty. Wraz ze startem oferty ruszy ogólnopolska kampania reklamowa. czytaj więcej