Archiwalne

Świąteczna kampania ASTER

13.11.2007

ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu, z początkiem listopada rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Kampania obejmuje zasięgiem Warszawę, Kraków, Zieloną Górę i potrwa do 30 listopada br.

Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że produkty ASTER to doskonały pomysł na wyjątkowe i niestandardowe prezenty świąteczne dla całej rodziny.

Kampania składa się z trzech odsłon, prezentujących symbole produktów oferowanych przez ASTER. Komputer, telefon, i telewizor wpatrują się w zimowe niebo w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę – znak do rozpoczęcia Wigilii – i prezenty, którymi są usługi ASTER.

Komputer czeka na nielimitowany dostęp do internetu, telefon marzy o usłudze telefonii stacjonarnej, a idealnym prezentem dla telewizora są pakiety telewizyjne.

Przekaz kampanii został podkreślony trzema hasłami reklamowymi:

„Twój komputer czeka na ASTER”,
„Twój telewizor czeka na ASTER”,
„Twój telefon czeka na ASTER”.

Niepowtarzalny klimat magii świąt oraz ciepłej, domowej atmosfery uzyskany za pomocą gry świateł stanowi dodatkową wartość kampanii.

Wiodącym medium wykorzystanym w kampanii jest outdoor. Reklamy ASTER pojawią się w trzech polskich miastach na wielkoformatowych siatkach, na billboardach typu: citylight, frontlight, backlight i scroll oraz na tablicach w metrze warszawskim.

źródło: Aster

 

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej