Archiwalne

Sto milionów i jeden powód do radości

09.11.2009

Szczególny prezent otrzymał od mBanku Klient, do którego wysłano 100 - milionowy SMS w serwisie transakcyjnym. W nagrodę za otwartość na nowe technologie i korzystanie z potwierdzeń smsowych, otrzymał on telefon i zestaw startowy mBank mobile. Dzięki nim będzie mógł jeszcze skuteczniej komunikować się ze swoim bankiem.

Nowoczesne formy komunikacji z Klientem są znakiem rozpoznawalnym mBanku. Darmowe hasła smsowe do potwierdzania operacji w serwisie transakcyjnym pojawiły się w mBanku w 2005 r. Rok później bank udostępnił usługę powiadomień smsowych, dzięki którym Klienci otrzymują bezpłatnie wiadomości dotyczące bezpieczeństwa swoich danych i środków, a w ramach abonamentów informacje o wskazanych przez siebie transakcjach i operacjach bankowych.

100 000 000 SMS wysłany przez mBank został nagrodzony w szczególny sposób. Wspierając bezpieczny wybór Klienta, bank uhonorował go nowym telefonem Nokia N97 i kartą startową Darmofon w mBank Mobile.

Dostałem przesyłkę z mBanku i... szeroko otworzyłem oczy ze zdziwienia! Miło być docenionym przez własny bank - zwłaszcza w ten sposób. Nowy telefon już mi świetnie służy, jestem abonentem mBank mobile i na pewno będę korzystał z SMS-ów transakcyjnych! - opowiada Pan Andrzej z Warszawy, szczęśliwy Klient ze 100 - milionowym SMS-em.

Usługa SMS jest skonstruowana tak, aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo zdalnych operacji na koncie. Wiadomość może być wysłana tylko do zarejestrowanego na mLinii numeru telefonu posiadacza rachunku. Powiadomienia smsowe mBanku to także jeden z najszybszych i najbardziej nowoczesnych sposobów uzyskiwania informacji o rachunku bankowym, transakcjach i kluczowych danych, dostępny w każdym miejscu i czasie.

źródło: mBank

News EVO_blast: dłuższa eksploatacja robotów

Coraz powszechniejsza robotyzacja procesów produkcyjnych daje nieskończone możliwości - pozwala usprawnić produkcję, maksymalnie wykorzystać czas, a także wyręczyć ludzi w trudnych i niebezpiecznych czynnościach. W przemyśle istotne znaczenie ma utrzymanie ciągłości produkcji. Nieplanowane przestoje to kosztowny problem dla wielu zakładów. Dla zachowania dobrego stanu technicznego robotów i maszyn pracujących w trudnych warunkach, bardzo duże znaczenie ma skuteczna ochrona przed działaniem czynników szkodliwych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Samsung Nowy Galaxy Note9 - dla tych, którzy pragną mieć wszystko

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś Galaxy Note9, kolejne urządzenie z serii Note, które wykorzystuje najnowsze i najbardziej przełomowe innowacje firmy. Galaxy Note9 oferuje najwyższą wydajność, nowy rysik S Pen, po raz pierwszy wyposażony w moduł Bluetooth, oraz najbardziej inteligentny aparat w smartfonach tej marki. czytaj więcej