Archiwalne

Startuje Program Częstochowskiej Karty Mieszkańca dający bonusy za zakupy u lokalnych przedsiębiorców – niedługo też na komórce

09.01.2017

W Częstochowie startuje oparty na Samorządowym Programie Lojalnościowym system Częstochowskiej Karty Mieszkańca. Od 9 stycznia 2017 r. mieszkańcy miasta będą mogli składać wnioski o wydanie karty pozwalającej zbierać punkty u lokalnych przedsiębiorców, które następnie będzie można wymieniać na atrakcyjne bonusy. Karta integruje również istniejące dotychczas programy (Częstochowski Senior, Rodzina Plus) oraz daje dostęp do Miejskiej Biblioteki Publicznej.

Częstochowska Karta Mieszkańca jest produktem innowacyjnym, który będzie się zmieniać, w najbliższych miesiącach nastąpi wprowadzenie funkcji płatniczej.

Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców Częstochowy za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców. Obecnie aż 70 lokalnych firm potwierdziło udział w inicjatywie, umożliwiając tym samym swoim klientom zbieranie punktów lojalnościowych. Organizatorzy programu są otwarci na kolejne zgłoszenia zainteresowanych przedsiębiorców, którzy chcieliby wziąć udział w akcji. Grupa LEW SA przygotowała dla nich atrakcyjną ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi systemu Samorządowego Programu Lojalnościowego.

„Jesteśmy firmą z Częstochowy, dlatego bardzo zależało nam, aby nasza ekspansja w zakresie programów lojalnościowych rozpoczęła się właśnie w tym mieście. Urząd Miasta w Częstochowie jest otwarty na innowacyjne i niekonwencjonalne projekty, które niosą za sobą wymierne korzyści dla mieszkańców, dlatego proces wprowadzenia programu przebiegł bardzo sprawnie. Mamy nadzieję, że samorządowy program lojalnościowy stanie się popularny w całej Polsce i z naszego systemu skorzystają kolejne samorządy” – komentuje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Mieszkańcy miasta mogą przystąpić do udziału w programie w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie należy uzupełnić wniosek i oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną wspierająca korzystanie z programu. Aplikacja stanie się również platformą do komunikacji samorządu, przedsiębiorców i mieszkańców.

„Rozwiązania mobilne stworzone z myślą o samorządach są w centrum naszego modelu biznesowego. W związku z tym niebawem powstanie aplikacja mobilna, dzięki której mieszkańcy miast, biorących udział w naszych programach lojalnościowych, będą mieli dostęp do mapy z oznaczonymi przedsiębiorstwami biorącymi udział w inicjatywie. Aplikacja umożliwi również informowanie mieszkańców o liczbie zgromadzonych punktów oraz przysługującym im bonusach. Planujemy również wprowadzić możliwość korzystania z programu i zbierania punktów lojalnościowych nawet w sytuacji, gdy zapomnimy karty” – dodaje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Na wizerunku Częstochowskiej Karty Mieszkańca widnieje logo firmy mPay, która jest partnerem programu, wspierając go zarówno od strony technologicznej, jak i merytorycznej. Rola spółki w projekcie jest kluczowa ze względu na planowane rozszerzenie funkcjonalności programu o aplikację mobilną oraz płatności mobilne, czyli obszary, w których specjalizuje się mPay.

Mieszkańcy Częstochowy, którzy chcą wziąć udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca, od 9 stycznia 2017 r. mogą składać wnioski o wydanie karty do programu w takich placówkach jak: Centrum Informacji Turystycznej, Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta (ul. Śląska 11/13), Miejski Dom Kultury, Hala Sportowa, Wydział Polityki Społecznej oraz Wydział Funduszy Europejskich i Rozwoju.

Lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: http://www.karta.czest.pl/.

źródło: Grupa LEW S.A.

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

News O procesach, które warto przekazać zewnętrznemu partnerowi

Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z outsourcingu. W zależności od profilu działalności, przedsiębiorcy decydują się przekazać w ręce specjalistów różne zadania. Jakie procesy najczęściej są przedmiotem umowy outsourcingu? czytaj więcej

News Jak kupić telefon sprytniej niż dotychczas?

Chcesz kupić nowy telefon przez internet, ale boisz się zamówić go w niesprawdzonym jeszcze sklepie? Szukasz sposobu na tańsze zakupy, bez konieczności rezygnowania z wymarzonego modelu smartfona? Sprawdź, jak kupować tanio i rozsądnie. czytaj więcej