Archiwalne

Rodzinne strony www, czyli co rodzice polecają w Internecie

22.02.2011

UPC Polska, wspólnie z magazynem dla rodziców Gaga, rozwiązało konkurs na „Najlepsze strony internetowe dla dzieci i o dzieciach”. W ten sposób powstało kompendium najciekawszych linków polecanych przez rodziców jako źródło przydatnych informacji na temat wychowywania dzieci oraz witryn internetowych dla najmłodszych, oferujących wartościową i ciekawą zawartość.

Wyniki konkursu na „Najlepsze strony internetowe dla dzieci i o dzieciach” zorganizowanego wspólnie przez UPC Polska oraz magazyn o rodzicielstwie Gaga pokazują, że Internet to prawdziwa skarbnica ciekawych informacji oraz inspirujących pomysłów dla całej rodziny. Konkurs skierowany był do rodziców i opiekunów dzieci w wieku 0-10 lat, którzy polecali wybrane strony www w czterech kategoriach – blogi, serwisy, fora i sklepy internetowe. Efektem konkursu jest katalog najciekawszych witryn internetowych dla dzieci i o dzieciach, który można znaleźć na portalu http://www.gogaga.pl/, w sekcji "Konkursy".

Co rodzice polecają w Internecie?
Wspólna inicjatywa UPC Polska i Gagi spotkała się z dużym odzewem rodziców - łącznie spłynęło ponad 300 zgłoszeń. Po dokładnym przeglądzie nadesłanych propozycji, jury wyłoniło te najbardziej interesujące dla rodziców oraz dzieci. Wśród polecanych linków aż 80 procent prowadziło do polskich stron internetowych. Zebrane w kompendium witryny są bardzo różnorodne, ale wszystkie łączy atrakcyjna i ciekawa zawartość. Strony dla najmłodszych zaskakują pomysłowością - przede wszystkim przyjaznymi i rozwijającymi treściami. Każde dziecko, od wielbiciela Kubusia Puchatka, po małego znawcę sztuki, znajdzie coś dla siebie. Rodzice natomiast czerpią z sieci wiele pomysłów na ciekawe zabawy i wspólne spędzanie czasu z najmłodszymi.

Internet – skarbnica wiedzy i inspiracji
Rodzice sami wiedzą najlepiej, jak sprawić aby czas spędzony z dzieckiem przed komputerem stymulował rozwój malucha i był równocześnie świetną zabawą. W kompendium UPC i Gagi można znaleźć strony www dedykowane polskiej historii i kulturze, które zabierają dzieci w wirtualną podróż po najważniejszych zabytkach. Ciekawa grafika i lektor sprawią, że każdy maluch pokocha legendę o smoku wawelskim. Portale dla przedszkolaków oferują także szereg specjalnie opracowanych lekcji, które uczą m.in.: liczenia, czytania, kreatywnego myślenia, a także języka angielskiego, a nawet wiedzy o kosmosie. Wiele ze wskazanych przez rodziców stron oferuje przeróżne gry i zabawy pomagające dzieciom rozwijać wyobraźnię, np. poprzez kolorowanie, malowanie i projektowanie.

W kompendium UPC i Gagi znajdują się również strony dla całej rodziny. Portale o gotowaniu zawierające krótkie filmy animowane z mnóstwem pomysłów dla rodziców na zdrowe i smaczne potrawy dla dziecka, maluchom wyjaśnią natomiast takie zagadki kulinarne jak np. skąd się bierze sól i gdzie rosną grzyby. Źródłem ciekawych pomysłów będą także strony z zabawami oraz podpowiedziami, jak i gdzie spędzić czas razem z dzieckiem.

Wszystkie linki zebrane są w pięciu osobnych kategoriach:
BLOGI - zmagania z rodzicielstwem - na wesoło i na poważnie
DZIECI - gry online, kolorowanki, ubieranki, ćwiczenia, zagadki edukacyjne, nie tylko dla dzieci...
FORA - znajdziecie tu cenne porady, dyskusje, podpowiedzi i wymienicie się doświadczeniami z rodzicami
SERWISY - na liście mnóstwo ciekawostek - od przepisów kulinarnych, przez stacje radiowe, po strony w nurcie eko - kopalnia pomysłów i inspiracji
SKLEPY - niezbędne, piękne, praktyczne i te zupełnie wymyślne akcesoria, sprzęty i gadżety w jednym miejscu.

Całość opublikowana jest w sekcji ‘konkursy’ na portalu http://www.gogaga.pl/ W pozostałych sekcjach portalu rodzice znajdą najpełniejsze kalendarium wydarzeń rodzinnych w polskim internecie oraz ogromną bazę lokali i klubików w sześciu największych miastach kraju.

UPC Polska zachęca do pełnego wykorzystywania potencjału Internetu w rozwoju i edukacji dzieci. Dzięki udostępnianym przez nas materiałom i narzędziom pomagamy rodzicom w kształtowaniu właściwych zachowań dzieci w Internecie. Rodzice mogą w ten sposób pomóc swoim pociechom efektywnie i bezpiecznie korzystać z zasobów sieci i tym samym odkrywać to, co najlepsze w wirtualnym świecie. Zapraszamy na stronę www.upc.pl, na której znajduje się publikacja „Baw i ucz się w sieci”, która jest częścią zestawu narzędzi oferowanych przez UPC dla całej rodziny na temat bezpieczeństwa w sieci. W zeszłym roku UPC wraz z Insafe stworzyło stronę http://www.esafetykit.net/, internetowy odpowiednik podręcznika „Bezpieczeństwo w sieci – elementarz dla całej rodziny”, który składa się z poradnika dla opiekunów dzieci w wieku od 6 do 12 lat oraz atrakcyjnych elementów edukacyjnych.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej