Archiwalne

'Przebieraj. Wybieraj' - w Heyah 5 nowych ofert do wyboru

04.06.2008

Heyah przygotowała dla swoich użytkowników nową propozycję - 5 czerwca 2008 rusza oferta „Przebieraj. Wybieraj”, a w niej – 5 nowych usług do wyboru.

Oferta została przygotowana tak, aby każdy mógł wybrać ofertę najlepszą dla siebie. Dzięki równoczesnemu przedstawieniu kilku propozycji, Heyah wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów.

W ramach „Przebieraj. Wybieraj” użytkownicy mają do wyboru:

  • Wybrany numer – 3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah;
  • Taniej do Wszystkich – połączenia do wszystkich sieci komórkowych (z wyjątkiem Play) w cenie 45 groszy za minutę oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy;
  • Wieczory i Łikendy – 300 minut na rozmowy do Heyah w dni robocze w godz. 21:00 - 9:00 oraz weekendy;
  • 300 SMSów do Wszystkich – 300 SMSów do wszystkich sieci komórkowych; 
  • Nowy Pakiet Całodobowy – 3000 SMSów w godzinach 9:00 – 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 – 9:00;

Dla wygody użytkowników zostały przygotowane dwa sposoby aktywacji oferty. Każda z usług dostępna jest w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Można je również włączyć bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta za minimum 50 zł. 

Usługi można aktywować:

  • Wysyłając Kod Ekspresowy 
Nazwa oferty Forma aktywacji
Opłata aktywacyjna 5,90 zł
Forma aktywacji
jednorazowe doładowanie za 50 zł
Wybrany numer *113*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# *112*1*9-cio cyfrowy numer telefonu#
Taniej do Wszystkich *113*2# *112*2#
Wieczory i Łikendy *113*3# *112*3#
300 SMSów do Wszystkich *113*4# *112*4#
Nowy Pakiet Całodobowy *113*5# *112*5#

oraz przez:

  • Internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
  • Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
  • Biuro Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222

Włączenie usługi zostanie potwierdzone SMSem. Wybrana usługa jest aktywna przez 30 dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Użytkownik może korzystać z jednej usługi naraz - kolejną może aktywować po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej usługi.

W każdej chwili użytkownik może sprawdzić stan wykorzystania SMSów i / lub minut poprzez wysłanie Kodu Ekspresowego:
*105*1# - dla usługi „Wybrany Numer”
*105*3# - dla usługi „Wieczory i Łikendy”
*105*4# - dla usługi „300 SMSów do Wszystkich”
*105*5# - dla usługi „Nowy Pakiet Całodobowy”

źródło: Heyah

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

News Telewizja mobilna – porównanie ofert dostawców telewizji

Telewizja mobilna to coraz popularniejszy sposób na to, żeby oglądać ulubione seriale, programy i wydarzenia na żywo. Dostawcy telewizji mobilnej proponują wiele opcji, dzięki czemu klient ma naprawdę duży wybór. Na co zwrócić uwagę wybierając najlepszą ofertę? czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej