Archiwalne

Partnerzy FEN z jeszcze większym wsparciem technicznym

17.09.2009

Konsorcjum FEN – dystrybutor rozwiązań IT - uruchomiło dla swoich partnerów system Helpdesk. Nowe rozwiązanie ma ułatwić i usprawnić komunikację z Działem Wsparcia Technicznego FEN.

System Helpdesk jest dostępny przez internet, za pośrednictwem strony – help.fen.pl - gdzie każdy klient może założyć własne konto i zgłaszać ewentualne problemy z konfiguracją sprzętu lub zadawać pytania, na które odpowiadać będą inżynierowie Konsorcjum FEN. Każde zgłoszenie otrzyma indywidualny numer, a o zmianie jego statusu użytkownik będzie informowany e-mailem. System umożliwia również przeglądanie historii zgłoszeń, zarówno tych znajdujących się w realizacji, jak i tych już zakończonych.

„Helpdesk to kolejna forma wsparcia udzielanego przez FEN dla dystrybuowanych produktów. Chcemy, aby nasi partnerzy i klienci mieli poczucie, że mogą liczyć na naszą pomoc nie tylko w procesie sprzedaży, ale również po zakupie rozwiązania. Jest to zgodne ze strategią działania Konsorcjum FEN jako dystrybutora z wartością dodaną, wedle której działaniom handlowym towarzyszy kompleksowe wsparcie techniczne i marketingowe” - podkreśla Łukasz Naumowicz, Technical Support Unit Manager w Konsorcjum FEN Sp. z o.o.

źródło: FEN

News Shopware – czym jest i czy warto z niego skorzystać

Znalezienie dobrej platformy e-commerce nie jest łatwe. Na rynku istnieje oczywiście wiele rozwiązań. W tym artykule bliżej przyjrzymy się jednemu z nich, a jest nim Shopware. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News T‑Mobile z jeszcze szybszym Internetem mobilnym

Prędkość mobilnego Internetu to niezmiennie temat publikacji operatorów i dyskusji prowadzonych przez użytkowników na forach internetowych. Jednym z najczęstszych tematów takich dyskusji jest prędkość maksymalna, ta technologiczna i ta realnie osiągana przez klientów. Co ważne podnoszenie tej pierwszej wpływa na drugą. Podnoszenie maksymalnej prędkości oznacza zwiększanie pojemności sieci i upraszczając – wzrost ilości Mbps, którymi w każdym momencie będą się dzielić użytkownicy i tym samym wyższe średnie prędkości dla użytkownika. czytaj więcej

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej