Archiwalne

Orange reklamuje się ekologicznie

10.06.2010

Zobacz więcej na Orange.pl.


W czerwcu br. ruszyła kampania Orange reklamująca domowy Internet. Jest ona realizowana na ekoplakacie – nowym, ekologicznym podłożu do druku oferowanym przez Cityboard Media. Z tej okazji na początku czerwca odbyło się w Warszawie spotkanie przedstawicieli Orange, Cityboard Media i mediów połączone z prezentacją ekoplakatu.

Podczas spotkania reprezentanci Cityboard Media – Marta Bryła (pełnomocnik zarządu) i Michał Stan (prezes zarządu) opowiedzieli zebranym gościom o genezie wprowadzenia ekoplakatu na polski rynek oraz o szczegółach technicznych tego nowego podłoża do druku. Przybliżyli także program społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez firmę. Jego filarem jest projekt Oko na eko, w ramach którego firma wdraża rozwiązania przyjazne środowisku.

– Wybór proekologicznych rozwiązań staje się nieuchronnie wymogiem – i ze strony konsumentów i partnerów biznesowych. Dlatego właśnie proponujemy klientom korzystanie z ekoplakatu – i dziękujemy Państwu za ten wybór. Mamy nadzieję, że ta kampania będzie dla Państwa zachętą do korzystania z tego produktu w przyszłości – mówił prezes Michał Stan do przedstawicieli Orange.

Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swojej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy Internet.

– Jesteśmy otwarci na wszystkie nowe rozwiązania w reklamie. Do propozycji Cityboard Media przekonała nas wysoka jakość użytego materiału i fakt, że jest on przyjazny dla środowiska. Dla Grupy TP działania proekologiczne to bardzo ważna część biznesu – komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy TP.

Cityboard Media oferuje ekoplakat jako jedyna i pierwsza firma w Polsce. Po zakończonej kampanii może on zostać przetworzony na regranulat, będący surowcem dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie lub wykorzystany jako źródło energii. Ekoplakat nie wymaga stosowania wody i kleju: montaż na nośniku odbywa się przy zastosowaniu systemu specjalnych uchwytów, stanowiących autorskie rozwiązanie Cityboard Media. To sprawia, że ekoplakat można przewieszać na inne nośniki czy wykorzystać w późniejszym terminie, a ponadto uniezależnia termin montażu od warunków atmosferycznych.

Druk na ekoplakacie odbywa się z wykorzystaniem najnowszych technologii. Nowe podłoże zapewnia odwzorowanie kolorów, powodując, że reklama wygląda tak samo dobrze na plakacie i na ekranie komputera. Cechy ekoplakatu gwarantują wysoką jakość reklamy: jest odporny na działanie czynników zewnętrznych, więc reklama na nim umieszczona zachowuje swój wygląd przez cały okres ekspozycji, a to wpływa korzystnie na percepcję reklamy i wizerunek klienta.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Nie reklamujesz się? Nie istniejesz. Postaw na sprawdzoną agencję reklamową!

Niektórym przedsiębiorcom wydaje się, że inwestycja w reklamę jest zbędna. Nic bardziej mylnego! Dlaczego? Bo zwykle firma, która nie jest reklamowana jest po prostu niewidoczna na rynku. Trudno zatem, żeby potencjalny klient nie mający pojęcia o istnieniu przedsiębiorstwa chciał skorzystać z jego usług. czytaj więcej

News Wszystko co musisz wiedzieć o Orange Flex - nowej ofercie Orange

Nie ma co ukrywać, nowa oferta Orange Flex ogłoszona przez pomarańczowego operatora na początku maja, zrobiła duży szum na rynku telekomunikacyjnym. Wszystko za sprawą wprowadzenia przez Orange innowacyjnych rozwiązań i zmiany zasad funkcjonowania oferty sieci komórkowej. Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie słyszałeś o Orange Flex – czas to nadrobić. czytaj więcej

News Cloud Technologies udostępni reklamodawcom dane o zainteresowaniach użytkowników smartfonów. Pierwszym klientem Adform

Cloud Technologies będzie dostarczać dane o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników urządzeń mobilnych. Reklamodawcy będą mieli dostęp do informacji pochodzących z 30 krajów na świecie, w tym 50 mln anonimowych profili polskich internautów korzystających ze smartfonów i tabletów. Pierwszym nabywcą mobilnych danych będzie Adform, jedna z największych na świecie firm pośredniczących w sprzedaży reklam w Internecie. czytaj więcej